
kylhän siel aikas märkää oli

Tuo lohkon välin kosteus, valuu yleensä alas asti jos vuotaa. Ketjun kiristimen näkee tosiaan korkista. GL:ssä laatikon toiminta. Oli yksi 150tkm ajettu jossa jo laatikko täristeli aikalailla. Ja muutenki voimansiirron äänet.pekkovee kirjoitti:mitäs kaikkea tällasessa koneessa tarvii osata ostajana kurkistella, jos menee kattomaan GL jolla ajettu hiukan yli 300 Kkm
Aki P kirjoitti:Eli om642 V6 cdi![]()
Tulipa vastaan tämmönen tapaus. Koneessa voimakas öljyvuoto, puhdistelun jälkeen öljy valuu kuskinpuolelta ilmastoinnin kompuran takaa lohkon alaosasta. Tovin tutkimisen jälkeen purkukonetta ja yksi puhelin soitto paljasti että se on "juorureikä" lohkojen välistä imusarjan alta. Tilaa kun ei oo yhtään että näkis mistään mitään, mutta yhdestä reiästä näkyi öljylammikko imusarjan alla![]()
Eli öljynlahduttimen O-renkaat vuotaa lohkon päällä, nätti homma kun vialliset osat ei maksa kuin 10€![]()
Ai niin yks pikkujuttu, asennusaikaa menee toista päivää ja samoilla töillä kannattaa todellakin vaihtaa "samalla" paljon muutakin tavaraa.
Kuvia tulossa![]()
Ei ollu "viimesessä kunnon moottorissa" suorassa kuutosessa valurautakoneessa tämmösiä vaikka justiin yhteen semmoseen männät vaihettiinki
Aki P kirjoitti:Eikait se ole kun lyö kaupat lukkoon jos siltä tuntuu. Öljyvuodot, ketju, imusarja ym hommat maksaa korjaamolla 1500-4000€ riippuen siitä mitä kaikkea "samalla" tehdään jne.
Aki P kirjoitti:Eikait se ole kun lyö kaupat lukkoon jos siltä tuntuu. Öljyvuodot, ketju, imusarja ym hommat maksaa korjaamolla 1500-4000€ riippuen siitä mitä kaikkea "samalla" tehdään jne.
hotari kirjoitti:tänään 400tkm ärrä niin näkyy reikä ja paksua osaa noin 5mm
Asiakas sano et oli kerran jo viron vehos vaihettu 100-200 välisjupi kirjoitti:hotari kirjoitti:tänään 400tkm ärrä niin näkyy reikä ja paksua osaa noin 5mmtuossa 350 ssä oli 10 astetta jako pielessä, ja reipas 6mm venyny ketju.. ja ei ihan nuin paljoa ollu paksua osuutta kiristäjästä näkösällä
Parissa ns 300 ajetussa tuo öljyreikä näkynyt![]()
Kumma homma miten tuo vaihtelee, kun 400 ajetussa, pitkällä huoltovälillä,
raskaalla jalalla ja ei mitään ongelmia![]()
Asiakas sano et oli kerran jo viron vehos vaihettu 100-200 välis