Oon tässä miettinyt öljynpaineanturin asentamista pirssiin ja 124:n anturi on jo hommattuna. Paikka on vaan sellainen, että anturi ei välttämättä sovi suoraan siinä olemaan – jakokopassa, hihnankiristimen päällä.

M10x1-päillä olevia jarruletkuja saisi edukkaasti mutta sitten iski epäily, kestääkö materiaali öljyä. Toisaalta, jos anturia ei laittaisi siihen kiinteästi vaan vain siksi aikaa, että selviäisi onko paineet kunnossa, niin silloin sillä ei olisi suurtakaan väliä.
Internetsissä on ollut varoituksia, että näissä M113-malleissa, missä pumppu imee öljyn moottorin takapäästä, voi pumpun imuputken o-rengas pikkuhiljaa alkaa kovettua ja pumppu vetää ilmaa.
EDIT:
Ate ainakin mainostaa letkujensa kestävän melkein kaikkea ydinpommia lukuunottamatta.

t.
Risto