Näkköö ku ei oo likinäkönenVensku_ kirjoitti:Ei noilla 4300K 35w lyhykäisillä mitää nää.

Ainakin tohon omaan kevyt ka:han ajattelin laittaa katolle tuollaiset pakkivaloiksi, jos leimasetää ahistaa niin pistetään tarpeen mukaan sitten erillisellä katkaisijalla työvaloiksi. Ainakin noita duunissa ruuvataan kuorma-autoihin/kärryihin peruutusvaloiksi, joten miksipä ne ei sitten kelpaisi?Arto N kirjoitti:Saakohan noita valoja käyttää peruutusvaloina tieliikenteessä? Sopisi passelisti Sprintterin katolla oleviin pakki/työvaloihin ja tehoakin piisaisi
Lasi pois ja nitkuttamalla irti, on siis kiinteä mutta helposti poistettavissa.jkvi kirjoitti:Pitääkö tuo kaivella pois takakautta. Vai saako sen pois, jos irroittaa etupuolelta lasin?BTW jos jollain on XVisionin xenonit keulilla, niin nylpätkää se referenssirajoitin kuukkaan sieltä polttimon juuresta, alkaa näkemään eritavalla ref20 ei sitten enään oikeen päde..
Kyllä siinä kaulus on. Mutta siinä on samalla polttimon kiinnikekin> polttimoa ei minun järellä saa tämän jälkeen kiinni, jos sen kauluksen poistaa.Vensku_ kirjoitti:Kyl mä väittäisin et ei tu sanomista vaikka oiskin enemmän kun kaks pakkivaloa...
olisko siin xvisionin heijastimes joku palanen mikä siirtää lamppua taaksepäin? sillai nuo on yleensä toteutettu.
E-hyväksyntä tarvii olla. Niin, ja niiden pitää sammua kun kytketään ajovalot päälle. Näin ainakin mulle luennoitiin, kun katsastin jälkiasenteisilla päiväajovaloilla.janiperho kirjoitti:liittyykö lie aiheeseen, mutta olisko tällä topikilla tietoo, että voiko ihan mitä vaan ledi päivävaloja laittaa keulaan, vai onko jotain määräyksiä. Kun kiinassa olis halpoja köyhälle...
http://www.lightinthebox.com/fi/c/auton-valot_4412
no sit noi kiinan mallit ei taida kelvatamiqum_86 kirjoitti:E-hyväksyntä tarvii olla. Niin, ja niiden pitää sammua kun kytketään ajovalot päälle. Näin ainakin mulle luennoitiin, kun katsastin jälkiasenteisilla päiväajovaloilla.janiperho kirjoitti:liittyykö lie aiheeseen, mutta olisko tällä topikilla tietoo, että voiko ihan mitä vaan ledi päivävaloja laittaa keulaan, vai onko jotain määräyksiä. Kun kiinassa olis halpoja köyhälle...
http://www.lightinthebox.com/fi/c/auton-valot_4412
Kovasti 'pojat' noita modeja entisessä duunipaikassa teki kun raskaaseen kalustoon noita asentelivat, tietty siis asiakkaan pyynnöstä.jkvi kirjoitti:Kyllä siinä kaulus on. Mutta siinä on samalla polttimon kiinnikekin> polttimoa ei minun järellä saa tämän jälkeen kiinni, jos sen kauluksen poistaa.Vensku_ kirjoitti:Kyl mä väittäisin et ei tu sanomista vaikka oiskin enemmän kun kaks pakkivaloa...
olisko siin xvisionin heijastimes joku palanen mikä siirtää lamppua taaksepäin? sillai nuo on yleensä toteutettu.
Kärkkäisellä oli edukkaita nettikaupassa ja puuilossa, varmaan kannattaa myös perus motonetit ja bilteman nettikaupat kiertääjaniperho kirjoitti:no sit noi kiinan mallit ei taida kelvatamiqum_86 kirjoitti:E-hyväksyntä tarvii olla. Niin, ja niiden pitää sammua kun kytketään ajovalot päälle. Näin ainakin mulle luennoitiin, kun katsastin jälkiasenteisilla päiväajovaloilla.janiperho kirjoitti:liittyykö lie aiheeseen, mutta olisko tällä topikilla tietoo, että voiko ihan mitä vaan ledi päivävaloja laittaa keulaan, vai onko jotain määräyksiä. Kun kiinassa olis halpoja köyhälle...
http://www.lightinthebox.com/fi/c/auton-valot_4412, mistäköhän vois löytyy lakisääteisiä halvalla, jotkut lediset sprinterin keulaan olisi kiva saada?
ok. hyvä, noita ajattelinkin ja oli jotain netti kauppoja kuten rime, mistä löyty edullisesti 29 €miqum_86 kirjoitti:Kärkkäisellä oli edukkaita nettikaupassa ja puuilossa, varmaan kannattaa myös perus motonetit ja bilteman nettikaupat kiertääjaniperho kirjoitti:no sit noi kiinan mallit ei taida kelvatamiqum_86 kirjoitti: E-hyväksyntä tarvii olla. Niin, ja niiden pitää sammua kun kytketään ajovalot päälle. Näin ainakin mulle luennoitiin, kun katsastin jälkiasenteisilla päiväajovaloilla., mistäköhän vois löytyy lakisääteisiä halvalla, jotkut lediset sprinterin keulaan olisi kiva saada?
Tähän liittyen vielä kysymys ?janiperho kirjoitti:ok. hyvä, noita ajattelinkin ja oli jotain netti kauppoja kuten rime, mistä löyty edullisesti 29 €miqum_86 kirjoitti:Kärkkäisellä oli edukkaita nettikaupassa ja puuilossa, varmaan kannattaa myös perus motonetit ja bilteman nettikaupat kiertääjaniperho kirjoitti: no sit noi kiinan mallit ei taida kelvata, mistäköhän vois löytyy lakisääteisiä halvalla, jotkut lediset sprinterin keulaan olisi kiva saada?
edit: tuolta rimestä ne tulikin tilattua, kun esim. hong kong tavaratalossa oli vastaavat 59 €.
Ja eikö noi voi kytkeä niin, että virta jostain missä 12 v virrat päällä ja heräte parkkeihin, maa tietysti maahan?
Kyllä mun mielestä saa palaa parkkien kanssa, mut voin olla väärässäkin... Varsinkin nuo merkityt valot, koska nehän on päiväajovalot eikä parkit, nii kahdentamisesta ei ole silloin kyse...miqum_86 kirjoitti:Siis joo, kylhän takana pitää tietty valot palaa, sitähän sä tässä takaahait? Etuparkkeja ei saa kahdentaa, eli joko päivärit tai parkit.
Joo, eli jos tuo kahdentaminen meinaa myös huomiovaloja niin silloin olis noin. Takanahan ei ole pakko palaa mitään päivä/huomiovaloilla, mutta ajattelin, että olis esim. talvella lumen pöllytessä parempi, että takanakin palais ja vois silloin kytkeä vaan parkit niin se olis siinä. Riippuu kait katsuristakin, koska auton ollessa käynnissä ne olis yhtäaikaa mahdolliset, mutta sammuksissa parkit pelkästään. Ja ajaessa ajovalot kytkettäessä lähtis huomiovalot pois.miqum_86 kirjoitti:Siis joo, kylhän takana pitää tietty valot palaa, sitähän sä tässä takaahait? Etuparkkeja ei saa kahdentaa, eli joko päivärit tai parkit.
Tätä justiinsa meinasin, on jotenkin epäselviä noi pykälät. Ja joo nää mun tilaamat valot on huomiovalot (e ja rl merkintä) muttei a-merkintää, eli ei voi himmentää parkeiksi. Tiedä häntä...RoopeK kirjoitti:Kyllä mun mielestä saa palaa parkkien kanssa, mut voin olla väärässäkin... Varsinkin nuo merkityt valot, koska nehän on päiväajovalot eikä parkit, nii kahdentamisesta ei ole silloin kyse...miqum_86 kirjoitti:Siis joo, kylhän takana pitää tietty valot palaa, sitähän sä tässä takaahait? Etuparkkeja ei saa kahdentaa, eli joko päivärit tai parkit.