Moottorikoneistamot oulussa?

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
deffa
Viestit: 40
Liittynyt: 06.10.2006 22:53
Paikkakunta: Pohojonen

Moottorikoneistamot oulussa?

Viesti Kirjoittaja deffa »

Missä kannattaa teettää esim.kannen oikaisu ym. töitä oulussa tai ympäristökunnissa? Oulun moottorikoneistamosta tuttu kerto positiivista palautetta, mutta onko muita varteenotettavia kohtuuhintaisia pajoja? Entäs dieselin ruiskusuuttimien huolto? Kannattaako lähettää vaikka matkahuollolla irtonaiset suuttimet kauemmaksikin halvempien hintojen vuoksi?
Avatar
stanger
Tolokun mies
Viestit: 2068
Liittynyt: 30.9.2005 16:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

itse olen myös kuullut oikeastaan vain positiivista juttua tuosta Oulun moottorikoneistamosta.

Ylivieskassa toimiva PP-Diesel varmaan tietää noista suuttimista..?
BMW E31 V12
deffa
Viestit: 40
Liittynyt: 06.10.2006 22:53
Paikkakunta: Pohojonen

Viesti Kirjoittaja deffa »

Jep. Pittääpi soitella sinne PP-dieselille. Yks w124 mersu on mulla ollu, jossa oli PP:llä laitettu pumppu, kulki 200D:kin ihan tarpeeksi :) Mitähän irtokannen oikaisu/koeponnistus suunnilleen maksaa?
Avatar
peehoo7
Viestit: 326
Liittynyt: 15.10.2005 1:39
Paikkakunta: KEMPELE

Viesti Kirjoittaja peehoo7 »

Kannen voit oikaisuttaa paljon halvemmalla esim. autoalassa patelassa . Oulunsalossa pitäis olla myös edullinen suutinhuolto en vaan nyt muista nimmeä. Muuten kannattaa lähettää vaikka pp:lle tuo Oulun monopoli on aivan sikahintainen.

Ei kukaan voi enää tehdä tänäpäivänä huonoa työtä, pitää vaan tietää mitä haluaa teettää ja maksaa sitten siitä.
Se toimii jos liikkuu tai pörisee.
deffa
Viestit: 40
Liittynyt: 06.10.2006 22:53
Paikkakunta: Pohojonen

Viesti Kirjoittaja deffa »

Ok, kiitoksia vinkeistä! Kävin kysymässä vähä nuita suuttimienhuolto/kärkien vaihtohommia oulussa limingantullissa ja tuntu olevan aika kallista lystiä :shock: Pittää selvittää se oulunsalon huoltopaikka, kaveri asuu siellä, ehkäpä tietää sen..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”