2003 W203 C180 Kompressor. Toimii hyvin normaalissa maantie- ja kyläajossa, kun tulee tarve painaa kaasu pohjaan, niin meno hyytyy. Jos pitää kaasun pohjassa, niin ikuisuuden, eli parin sekunnin kuluttua alkaa tulla tehoa takaisin, muttei täyttä tehoa. Jos rauhallisesti pumppailee kaasua 0-100%, niin voi joku kerta lähteä vetämään kohtalaisesti ja pelaa normaalisti, kunhan ei paina kaasua pohjaan. Usein kuitenkin joutuu sammuttamaan, jonka jälkeen (ainaki ennen tämän kirjoittamista) pelaa normaalisti "puolikaasulla". Tämä on $@@?@+@+ vaarallinen vika.
On kait tätä onnetonta konetta muissakin malleissa. Miten te muut joilla kaikilla on ollu sama vaiva, niin olette saaneet pirssin pelaamaan, vai ettekö mitenkään .
Niin tässä on just se moottori, jossa on halpaa polkupyöränkettinkiä nokkaketjuna. Venyyköhän tuo kettinki kaasu pohjassa niin paljon, että menee ajoituksen pieleen ja kulku hytyy .
Kyselee tiedosta kiitollinen.
Kyyti hyytyy kaasu pohjassa C180 Kompressorissa
Kyyti hyytyy kaasu pohjassa C180 Kompressorissa
Emännällä W203,
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Kiitos vastauksista! Ilmanputsari on vaihdettu, mutta Dealerin veikkaus ilmamassamittarista voi olla oikea. Huohotinletkusto taitaa olla kunnossa, koska pelaa muulloin tosi hienosti.
No nyt huomasin etten ollut kaikkia asiaan liittyviä tietoja kertonut:
Ostettiin tuo kesällä ja teetettiin/tehtiin perushuollot, eli kaikki nesteet, putsarit ja syt.tulpat vaihdettiin (+ kuskin ovimoottori, vilkkuviiksi, Defa). "Tavallisen" testeri näitti kaasupolkimen asentotunnistimessa olisi vikaa. Asentaja putsasi sen, jonka jälkeen ei hyytynyt pariin kertaan, mutta sitten se taas alkoi. Tunnistin on kuitenkin aika yksinkerteinen, etten usko kuiten sen vikaan. Täytyy kuitenkin tunnustaa, että olen enimmäkseen väärässä.
Pitää käydä lasipalatissa, jos katsoisivat Starilla tarkemmin?
No nyt huomasin etten ollut kaikkia asiaan liittyviä tietoja kertonut:
Ostettiin tuo kesällä ja teetettiin/tehtiin perushuollot, eli kaikki nesteet, putsarit ja syt.tulpat vaihdettiin (+ kuskin ovimoottori, vilkkuviiksi, Defa). "Tavallisen" testeri näitti kaasupolkimen asentotunnistimessa olisi vikaa. Asentaja putsasi sen, jonka jälkeen ei hyytynyt pariin kertaan, mutta sitten se taas alkoi. Tunnistin on kuitenkin aika yksinkerteinen, etten usko kuiten sen vikaan. Täytyy kuitenkin tunnustaa, että olen enimmäkseen väärässä.
Pitää käydä lasipalatissa, jos katsoisivat Starilla tarkemmin?
Emännällä W203,
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jos ei mitään vika lamppuja pala niin ilmamassamittari, kaasupoljon potikamun kirjoitti:Kiitos vastauksista! Ilmanputsari on vaihdettu, mutta Dealerin veikkaus ilmamassamittarista voi olla oikea. Huohotinletkusto taitaa olla kunnossa, koska pelaa muulloin tosi hienosti.
No nyt huomasin etten ollut kaikkia asiaan liittyviä tietoja kertonut:
Ostettiin tuo kesällä ja teetettiin/tehtiin perushuollot, eli kaikki nesteet, putsarit ja syt.tulpat vaihdettiin (+ kuskin ovimoottori, vilkkuviiksi, Defa). "Tavallisen" testeri näitti kaasupolkimen asentotunnistimessa olisi vikaa. Asentaja putsasi sen, jonka jälkeen ei hyytynyt pariin kertaan, mutta sitten se taas alkoi. Tunnistin on kuitenkin aika yksinkerteinen, etten usko kuiten sen vikaan. Täytyy kuitenkin tunnustaa, että olen enimmäkseen väärässä.
Pitää käydä lasipalatissa, jos katsoisivat Starilla tarkemmin?
onhan noita *:reja muualkin kuin lasipaltseissa,
kuustenalla, hiekkarannoilla, pihoilla, katoksissa, takkonteissa, navetoissa, talleissa, halleissa ym paikoissa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Sori kun en ole vastannut ketjuuni
Keväällä tilasin saksasta kaasupolkimen ja sain asennettua ihan ite aika helposti ja vika korjaantui sillä.
Nyt viikon päivät sitten tuntui hyytyvän, mutta en ole sata varma. Täytyy kuitenkin varoa, sillä se on viheliäinen ja vaarallinen tuo vika, kun se tietenkin murphyn takia iskee yleensä aina pahimmalla hetkellä.
Keväällä tilasin saksasta kaasupolkimen ja sain asennettua ihan ite aika helposti ja vika korjaantui sillä.
Nyt viikon päivät sitten tuntui hyytyvän, mutta en ole sata varma. Täytyy kuitenkin varoa, sillä se on viheliäinen ja vaarallinen tuo vika, kun se tietenkin murphyn takia iskee yleensä aina pahimmalla hetkellä.
Emännällä W203,
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta