Kulutus w115 2.3l bensa ?
Kulutus w115 2.3l bensa ?
Eli mikä olisi kyseisen auton maantie ja kaupunki kulutus suurin piirtein?
2,3 litran kone pystärissä ei varmaankaan ole alkuperäinen installaatio? Oliko moottorin numeroa tiedossa?
Ihan varmaa on että ilman myötätuulta tai alamäkeä sillä ei juuri alle kympin syönteihin pääse. Pari kymppiä menee helpostikin jos on vähän jotain vikaa jossain tai raskas jalka. Eipähän ainakaan tule ekohippi olo.
Ihan varmaa on että ilman myötätuulta tai alamäkeä sillä ei juuri alle kympin syönteihin pääse. Pari kymppiä menee helpostikin jos on vähän jotain vikaa jossain tai raskas jalka. Eipähän ainakaan tule ekohippi olo.
Niitä on alkuperäisenä neloskoneella ja kutoskoneella... W114 230.6 ja W115 230...Juhanit kirjoitti:2,3 litran kone pystärissä ei varmaankaan ole alkuperäinen installaatio?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
RoopeK kirjoitti:Niitä on alkuperäisenä neloskoneella ja kutoskoneella... W114 230.6 ja W115 230.4Juhanit kirjoitti:2,3 litran kone pystärissä ei varmaankaan ole alkuperäinen installaatio?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Mulla oli joskus tuollainen 230 neloskoneella. Siinä ei ollut kaikki kunnossa, koska se lähti kylmänä erittäin huonosti käyntiin, mutta lämpimänä ihan hyvin. Nelivaihteinen manuaali oli ja ei se kulutus ollut mitenkään lähellä kymppiä. Kulki kyllä ihan hyvin verrattuna yleisesti 1990-luvun alussa liikenteessä olleisiin vehkeisiin.
tekniikan päivitys?
Ehkä utopinen idea, mutta jos pystäriin ymppäis uudemman mersun tekniikan, joku kuus mukinen 90 luvun kone. Onko kiinnitykset kuinka muuttuneet tuossa ajassa. Millaista konetta kannattais miettiä ja mitä katsastus setä moisesta sanoo.
Re: tekniikan päivitys?
Joku M103 tai M104 vois olla aika makee. Täällä oli 2,6 kutvonen myynnissäkin ja ilmon perusteella vois olla jopa kohtuu edullinenkinsaot kirjoitti:Ehkä utopinen idea, mutta jos pystäriin ymppäis uudemman mersun tekniikan, joku kuus mukinen 90 luvun kone. Onko kiinnitykset kuinka muuttuneet tuossa ajassa. Millaista konetta kannattais miettiä ja mitä katsastus setä moisesta sanoo.
viewtopic.php?t=36772
Kulutus ei tosin uudemmalla tekniikalla varmaan suuntaan tai toiseen juuri heilu
Eikös siihen lassi.p:n entiseen 123:een (melko likellä pystäriä) sullottu pellin alle M110:n tilalle M104 2,8...? Eli eihän se nyt mikään mahdottomuus ole...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Pystärin konehuoneessa OM606:
Alkuperäiset tukitangot täytyy rälläköidä pois tieltä:
http://www.motorbase.com/uploads/2006/0 ... cf0782.jpg
Alkuperäiset tukitangot täytyy rälläköidä pois tieltä:
http://www.motorbase.com/uploads/2006/0 ... cf0782.jpg
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: 04.8.2012 11:16
- Paikkakunta: Helsinki
Nostetaanpa...eseestie kirjoitti:Pystärin konehuoneessa OM606:
Alkuperäiset tukitangot täytyy rälläköidä pois tieltä:
http://www.motorbase.com/uploads/2006/0 ... cf0782.jpg
Mistä olet tuon kuvan bongannut? Kaipaisin tietoa tukitangoista, olen väsäämässä samantyyppistä ratkaisua.
- viitala115
- Viestit: 140
- Liittynyt: 07.1.2014 14:30
- Paikkakunta: nivala