Vaihtomoottori Daamiin - lähtötaso?

Vastaa Viestiin
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Vaihtomoottori Daamiin - lähtötaso?

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Poikkesinpa dieseltehtaalla työasioissa. Miellyin kovasti tähän asennusvalmiiseen pataan, pääsisi hippasille ST-miesten kanssa oikein tosissaan.
Kuva
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
A. Hara
Arkki-idiootti
Viestit: 866
Liittynyt: 03.8.2006 9:58
Paikkakunta: Evakkoreisulla

Viesti Kirjoittaja A. Hara »

BS-koneita ei ole tällä foorumilla koskaan liikaa. Sopii siis tyyliin.
Tää on ihan kohta valmis.
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

B-S, Briggs & Stratton? Tekeekö ne nykyään tuommosiakin :lol: Käyköhän suoraan tuohon minun Jonseredin keulille? Siinähän näyttää olevan joku mutkakin putkessa, ihan niinkuin turbo mutta pienempi? :niinpaniin:

Mikähän tuo nyt sitten oikeasti...Joku Suomalainen tuotos?
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

AM kirjoitti: Mikähän tuo nyt sitten oikeasti...Joku Suomalainen tuotos?
Ihan suomalainen SisuDiesel tuo on, 8,4-litrainen kutonen.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Pitäisi varmaan löytää "hieman" vahvistetut jouset daamin keulaan, voi tuo motti painaa himpun enemmän kuin M103 8)
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

BS? BullShit? Ei kai?

Miepä olisin tuon turbon tuosta jo poiminu kyytiin, vois olla tarpeeksi kokoja pesissä... :twisted:
Pro HVM
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Rässi66 kirjoitti: Miepä olisin tuon turbon tuosta jo poiminu kyytiin, vois olla tarpeeksi kokoja pesissä... :twisted:
Siellähän niitä oli myös irto-Schwitsereitä hyllyt väärällään, kai sen saisi pelaamaan pensakoneessakin, mutta kun en osannut valita sopivaa :lol:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
JS
Tolokun mies
Viestit: 971
Liittynyt: 30.9.2005 20:45
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja JS »

Kaapo kirjoitti:
Rässi66 kirjoitti: Miepä olisin tuon turbon tuosta jo poiminu kyytiin, vois olla tarpeeksi kokoja pesissä... :twisted:
Siellähän niitä oli myös irto-Schwitsereitä hyllyt väärällään, kai sen saisi pelaamaan pensakoneessakin, mutta kun en osannut valita sopivaa :lol:
Ja eivät antaneet kassia mihin saa kerätä sen minkä jaksaa kantaa... Leafin tehtailla sai namuja vaikka kuinka... No ilmakos piti laittaa tehdas säppiin kun rupes pussit kasvaan

:roll: :roll: :roll: :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”