En tiedä laittaako tämä nyt osastolle "moottori", mutta eikös tämä nyt kuitenkin jollain lailla apulaitteeksi lueta, kun on kerran moottorissa kiinni.
Konepellin alta alkoi kuulua rohinaa, joka sitten tosin hetken kuluttua lakkasi. Syylliseksi epäilin, ja epäilen toisaalta vieläkin, laturia. Laturilla on jo ajettu kuuhun ja se on varmuudella alkuperäinen. Taulussa seisoo siis 323000.
Iskin kynteni kiinni tehostimen pumpun siivapyörään ja nyin sitä rytmikkään epärymikkäästi. Pumppu vastasi koreografiaani sanomalla "KLAK!"
Päittäisvälyksen määrää en osaa perstuntumalta mennä veikkailemaan, mutta alle metrin se joka tapauksessa on.
Itse kysymys:
Saako tehostajan pumpussa olla päittäisvälystä eli saa, mutta paljonko? Pumppu ei vuoda.
Kysymys #2:
Voiko pumpun laakeroida uudelleen, vai onko se mallia leivänpaahdin, eli kerrasta valmis?
Ässän ohjaustehostimen pumppu
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Ei HVM kannata uskoa ammattiasentajia ja mersutohtoreita. Usko pois kun sanon, että se tehostimen pumppu kertoo maailmanlopun kellon tikittävän ässälle.
Kannattaisi sunkin kaivaa se mobiilinokiasi esiin ja katsella lähimmän paalaamon numeroa. Voisit taas nukkua monta yötä rauhassa .
Tai miten oisi se dynamiitti
Kannattaisi sunkin kaivaa se mobiilinokiasi esiin ja katsella lähimmän paalaamon numeroa. Voisit taas nukkua monta yötä rauhassa .
Tai miten oisi se dynamiitti
Kein siknatuur