pakosarjojen kunnostus nyt etuakselisto

Vastaa Viestiin
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

pakosarjojen kunnostus nyt etuakselisto

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

W126 420:sen pakosarjan justeerauksen lopputulos :wink:

Kuva

[/img]Kuva

Kuva[/img]

olisin uusinut nuo putken mutteritkin mutta en löytäny mistään (mutteri M20x1,5mm ja 15mm helmellä)
Viimeksi muokannut touhottaja, 02.7.2016 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Touhottajan viestejä ei pitäisi koskaan mennä aukomaan, alkaa vaan harmittaa kun itse ei pysty / viitsi / osaa tehdä yhtä upeaa jälkeä :( 8) olen varmaan aiemminkin jossain samansuuntaista kommentoinut, mutta pakko taas :D
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2549
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

Kävit varmaan hydrauliikka kaupassakin, mutta kerronpa silti: Metrisessä 12S (S=raskassarja) mutterissa lienee tuo M20 x 1,5 kierre, joutuu vaan tietty reijän isontaa 15mm putkelle.

Kevyestä L sarjasta löytynee sitte taas 15mm helmi, jonka sopivuutta just tohon käyttöön ei pysty näkemättä sanomaan.

Touhottajan touhuista voi kyllä sanoo että asiat voi tehdä kahdella tavalla: joko hyvin, ninku Touhottaja, tai monta kertaa, ninku minä...

Edit, jos 12S ei sovi, kokeile 14S...
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

8)

Touhottajan ässän ja nuo kunnostetut varaosat jos joskus sais ostettua niin... :rock:
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Mika.T kirjoitti:8)

Touhottajan ässän ja nuo kunnostetut varaosat jos joskus sais ostettua niin... :rock:
Jep

HVM perujahan tuo muistaakseen on niin arvoisessa kunnossa Touhottaja pitaa k.o autoo
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

komiaa 8)



T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Interwebistä tilannut uudet :lol:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

kovasti kiitoksia kehuista :happy:
nonnii, höpinä putket paikoillaan siellä missä niitten pitääkin olla :wink:

Kuva

Kuva

ja tulihan sitä laitettua kaikki uudet hihnatkin continentalina :lol:

Kuva

nyt tarvii kaiketi alkaa etuakselistoo kasaamaan paikalleen :arrow:
jatkuu...
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Tuommoisissa puolivälistä jaetuissa pakosarjoissa ei taida olla vääntyminen kovinkaan paha ongelma? Pikku epätasaisuuden saapi kahden röörin väliltä helposti sipaistua pois.

t.
Nimim. parit pakosarjat oikaissut M102, M104, M113 -koneista.

PS:
touhottaja kirjoitti:ja tulihan sitä laitettua kaikki uudet hihnatkin continentalina
Tuommoisesta ei äkkiä napatakaan hihnaa pois, jos haluaa testata ääntääkö joku apulaite. :D
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2269
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

touhottaja kirjoitti:kovasti kiitoksia kehuista :happy:
nonnii, höpinä putket paikoillaan siellä missä niitten pitääkin olla :wink:
Komiaa on!

Eihän tuollaista raaski edes käynnistää enää :shock:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Roisto kirjoitti:Tuommoisissa puolivälistä jaetuissa pakosarjoissa ei taida olla vääntyminen kovinkaan paha ongelma? Pikku epätasaisuuden saapi kahden röörin väliltä helposti sipaistua pois.

t.
Nimim. parit pakosarjat oikaissut M102, M104, M113 -koneista.

PS:
touhottaja kirjoitti:ja tulihan sitä laitettua kaikki uudet hihnatkin continentalina
Tuommoisesta ei äkkiä napatakaan hihnaa pois, jos haluaa testata ääntääkö joku apulaite. :D
stetoskoopilla Risto stetoskoopilla :D
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

stetoskoopi on kyllä korvaamaton laite
krapuloissa kannattaa varoa ettei osu tuulettajan siipiin sillä :D
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

xr kirjoitti:stetoskoopi on kyllä korvaamaton laite
krapuloissa kannattaa varoa ettei osu tuulettajan siipiin sillä :D
Voi tosiaan vähän päristä korvissa. :D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Mou
Viestit: 1632
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

touhottaja kirjoitti:Kuva
Mitäs noin alemmat toimilaitteet on? Ilmastoinninkompura muttä mikä toi toinen on? Ilmapumppu?
Roisto kirjoitti:t.
Nimim. parit pakosarjat oikaissut M102, M104, M113 -koneista.
M113 valusarjatko? Mitä ihmettä? Miten ne on voineet kieroon mennä?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Mou kirjoitti:M113 valusarjatko? Mitä ihmettä? Miten ne on voineet kieroon mennä?
Peltisarjat. Vähän oli vuotoa vänkärin puolella.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

jaha, se olis sitten etupyörän navat vuorossa, hinkkasin navoista kaiken ruosteen ja maalin pois ihan kirkkaalle metalli pinnalle sitten siihen mastonin pohjamaali muutama kerros ja päälle hetken päästä myös mastonin pintamaali :arrow:

Kuva

sitten tulikin vuoroon olka-akselit ja alapallot, aloin valamistella nivelen asennusta, pistin nivelen pakkaseen :arrow:

Kuva
ja hetken päästä
Kuva
sitten aloin passailee olka-akselia prässin väliin

Kuva
Kuva

enää oli sitten uunin lämpötilan passaaminen sopivaksi

Kuva[/img]

aattelin käyttää 190 asteen lämpötilaa nivelen asennukseen, saa sitten nähä miten nivel asettuu paikalleen :roll:
jatkuu...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”