

no sitten pyörä pois ja tukivarren nivelen mutteri olka varresta irti

sitten kallistuksen vakaajan ruuvi pois
köytä jollakin olkavarsi iskariin kiinni

sitten tukivarren kiinnitys ruuvi irti


tulipas kuva vika asentoon
sitten koppaa tukivarsi vakaajasta irti

jos on kuppaa varren montussa pistä vaikka vaseliiniä sinne

sitten vaan valmistelet uuden varren valmiiksi laittoa varten,itte rasvasin ruuvin reijän molybilla ja vakaajan reiän voitelin lok cease 20/20:llä mikä ei syövytä kumia

sitten vaan varsi päin vastasessa järjestyksessä takasin

kiristä tukivarren kiinnitys ruuvi sitten vasta kun auton paino on sen päällä

hommaan menee sellanen tunti kun oikein hissukseen värkkäilee

kulmat olis hyvä tarkistaa/säätää tämän jälkeen

tämä sama homma käy myös 123:seen
