Kallistuksenvakaajan vasemmanpuoleinen panta, siis siellä sulakerasian alla. Ruostumisaste lienee tavanomainen (vm. 89). Todettakoon, että kasvillisuus on poistettu ennen kuvan ottoa.
Tuli vielä mieleen, että mitenkähän tuo sulakerasia pitäisi oikeasti irrottaa ? Nyt tuli käytettyä leikkaa-menetelmää...
Kallistuksenvakaajan panta
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
no minä olen irrottanut vaan koneen päästä kaikki rasialle tulevat johot ja nostanut sitten rasian paikaltaan pystyyn, silleen se on kokonaan pois edestä vakaajan kunnostusta varten, mutta saahan sen ehjänä irti purkamalla sulake pitimet eri lohkoihin mikä näkyy myös jo sun kuvissa
tuo vakaajakin on ohentunut aikalailla sankaraudan vierestä että kannattas varmaan pelin tässä vaiheessa vaihtaa sinne parempi vakaaja, ennen kun se paikallaan oleva katkee
tuo vakaajakin on ohentunut aikalailla sankaraudan vierestä että kannattas varmaan pelin tässä vaiheessa vaihtaa sinne parempi vakaaja, ennen kun se paikallaan oleva katkee
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
juu, onhan se hiton työläs ja purkaa joutuu paljon, mutta ensin kannattaa kyllä hankkia kaikki uudet kumit, sisimmäiset ja ylätukivarren puoleiseen päähän ja tietty molemminpuolin, kumeja vartoillessa putsaat huolellisesti vanhasta sankarauasta ruosteet pois ja maalaat sen tukevasti
sitten kun on purettu riittävästi niin kääntelet ja vääntelet vakaajaa joka suuntaan niin eiköhän se sieltä lopuksi suostu tulemaan
ps. älä laita kasatessa missään nimessä enää vanhoja kumeja
sitten kun on purettu riittävästi niin kääntelet ja vääntelet vakaajaa joka suuntaan niin eiköhän se sieltä lopuksi suostu tulemaan
ps. älä laita kasatessa missään nimessä enää vanhoja kumeja