Nyt tiedot talteen!
Nyt tiedot talteen!
Naputelkaapas viisaat joutoaikoinanne juttua tuonne wikiin, saadaan tieto talteen ja yleishyödylliseen yhteiskäyttöön.
Ohjeen/tarinan ei tarvitse olla pitkä, ei edes oikein kirjoitettu. Minullakin on käytössäni oma kielipoliisi joka oikoo "amiksen" tekemät kielioppi-ja kirjoitusvirheet.
Se sama virtuaalipoliisi on myös teidän käytössänne, kaikki pääsevät muokkaamaan kaikkien kirjoituksia jos häiritseviä kirjoitus-tai asiavirheitä ilmenee.
Jos ette muuta keksi niin korjailkaa ja oikolukekaa vaikka noita minun sepustuksiani.
Jakakaa tietonne ja kokemuksenne yleisimpien vikojen ja korjauskohteiden osalta, kansa kiittää.
Ohjeen/tarinan ei tarvitse olla pitkä, ei edes oikein kirjoitettu. Minullakin on käytössäni oma kielipoliisi joka oikoo "amiksen" tekemät kielioppi-ja kirjoitusvirheet.
Se sama virtuaalipoliisi on myös teidän käytössänne, kaikki pääsevät muokkaamaan kaikkien kirjoituksia jos häiritseviä kirjoitus-tai asiavirheitä ilmenee.
Jos ette muuta keksi niin korjailkaa ja oikolukekaa vaikka noita minun sepustuksiani.
Jakakaa tietonne ja kokemuksenne yleisimpien vikojen ja korjauskohteiden osalta, kansa kiittää.
Kirjottelin sinne mitä komensit , mitenkäs se viesti leviää näppärästi ympäriinsä kun esim. se lämmönsäätöpaneelin irrotus pätee myös väyryseen? Copy-paste? Vai onko muita jippoja?dealer kirjoitti:Tekstiä on tosiaan tullut reilusi Mekkaan, hienoa Raul, HVM ja kumppanit.
Itse laitoin juuri juttua W202 huonon lämmityslaitteen puhalluksen ongelmista.
- L.Samarialainen
Meikäläisellä on lähtenyt tavaksi kopioida kaikki vähänkin älykkääpi teksti (harvinaista) hiiren oikeaan ennen postausta. Uutta yritystä kehiin.L.Samarialaine kirjoitti:Hel**tti kun kirjoitin tuonne W202 osioon pätkän mutta kun kävin äsken katsomassa juttua niin se oli hävinnyt. Vain otsikko tallessa, joten poistin senkin kun eipä tullut tallennettua pätkää minnekkään muualle. Opetteluttaa...
- L.Samarialainen
L.Samarialaine, olikos se juttu termostaatin vaihdosta? Tarina on edelleen tallessa:
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... tin_vaihto
Muokkaan tuota W202 pääsivua niin että lisään sinne linkin tuohon termostaatin vaihtotarinaan.
Muokkaan tuota W202 pääsivua niin että lisään sinne linkin tuohon termostaatin vaihtotarinaan.
I drive an Opel. What's your excuse?
Saisikos tämän jotenkin näppärästi kuvineen tuonne Mekkaan?
Katsotaan, jos minä saan tuon isin pikkusen tuohon avuksi niin voin rustata KE-jetistä jonkun verran juttua. Sen kanssa kun tuli tuo kesä tapeltua, teoria juttu on peräisin eräältä australialaiselta gurulta .
EDIT: Tuo kjetti rustaus siirtyy, ei meinaa keretä tännään. Että jos 3:n viikon päästä muistan niin koitan rustata.
EDIT: Tuo kjetti rustaus siirtyy, ei meinaa keretä tännään. Että jos 3:n viikon päästä muistan niin koitan rustata.
Viimeksi muokannut Mulqvist, 08.1.2006 14:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
- L.Samarialainen
Kiitos, sehän se hävis. Nyt kun en mene enää edes lukemaan mitään niin ei tule enempää vahinkoa...Melitos kirjoitti:L.Samarialaine, olikos se juttu termostaatin vaihdosta? Tarina on edelleen tallessa:
http://www.mese.fi/mekka/index.php?title=Kuvia.dealer kirjoitti:Juhana H. laitetaan Mekkaan heti kun paikalle saapuu joku joka osaa kuvien laittamisen sinne suoraan - itse en vielä...
Ja noin yleisenä ohjeena kannattaa tosiaan juttua kirjoittaessa avata työpöydälle uusi tekstitiedosto ja kopipasteta juttu sinne talteen mikäli jostain syystä onnistuu mokaamaan Mekan päivittämisen.Kuvia voi lähettää ainoastaan kirjautuneet henkilöt vasemman palkin valinnasta "Tallenna tiedosto".
Jos kohtaatte ongelmia niin paiskatkaa yv:tä allekirjoittaneelle tai pekkikselle niin tutkitaan. Myös irkistä saa kiinni jonkinlaisella vasteajalla.
I drive an Opel. What's your excuse?
Näkyipä joku osanneen, kiitoksia hänelle.HVM kirjoitti:Upataan jos joku vaikka osaisi?Juhana H. kirjoitti:Saisikos tämän jotenkin näppärästi kuvineen tuonne Mekkaan?
Lisäilin Mekkaan joitain päiviä sitten W202 takajarruremontista kertovan selostuksen.
Tänään laitoin juttua C180 öljyvuodoista.
Mekkaan voi kirjoittaa kuka vaan, ja pienetkin vinkit ja korjausneuvot ovat tervetulleita.
Moni sinne on kirjoittanutkin, kiitos siitä.
Virheitä ei tarvitse pelätä, korjaamme ne tarvittaessa ilman suurempaa kohua.
Tänään laitoin juttua C180 öljyvuodoista.
Mekkaan voi kirjoittaa kuka vaan, ja pienetkin vinkit ja korjausneuvot ovat tervetulleita.
Moni sinne on kirjoittanutkin, kiitos siitä.
Virheitä ei tarvitse pelätä, korjaamme ne tarvittaessa ilman suurempaa kohua.
wiimax.fi
Olen tässä juuri korjaamassa lasinpesurin säiliön anturia. Siihenhän löytyy varsin hyvä ohje, mutta minulla ainakin näkyy tuo kohosysteemi olevan vähän erilainen. Ei varmaan kukaan pahastu jos lisään kuvan ja jonkinlaisen selostuksen tuosta toisenmallisestakin? Korjaus tapahtuu sinänsä samalla periaatteella.
w124 200D -86
Fiat Marea Weekend -99
Fiat Stilo 3D -04
"Tällä hetkellä Alfaton Alfa Romeo -fanaatikko"
Fiat Marea Weekend -99
Fiat Stilo 3D -04
"Tällä hetkellä Alfaton Alfa Romeo -fanaatikko"
Editoi vaan.Kesti se korjaus vuoden päivät sillä epoksilla.Ostin sitten rouheesti uuden kohon.Kuivaapahan rauhassa tuo entinen..Jakke kirjoitti:Olen tässä juuri korjaamassa lasinpesurin säiliön anturia. Siihenhän löytyy varsin hyvä ohje, mutta minulla ainakin näkyy tuo kohosysteemi olevan vähän erilainen. Ei varmaan kukaan pahastu jos lisään kuvan ja jonkinlaisen selostuksen tuosta toisenmallisestakin? Korjaus tapahtuu sinänsä samalla periaatteella.
-
Kiitos
Ihan vaan haluan kiittää tuonne mekkaan kirjoittaneita vaivannäöstä. Ostin tuossa vähän aikaa sitten ensimmäisen mersuni kun osui kohdalle uskomattoman siisti ja vähänajettu W124. Kun satun olemaan jo ammatin puolesta kiinnostunut myös omien autojeni tekniikasta, hain tietoa aiheesta ja päädyin tuonne Mersutiedon mekkaan. Eli kiitos teille jotka olette nähneet vaivaa ja kirjoitelleet ylös kokemuksianne. Ainakin minulle niistä oli suurta iloa ja varmasti myös hyötyä tulevaisuudessa kunhan autolle kertyy sen verran kilometrejä että korjattavaa alkaa olla.