Eli tekniikanvaihto ois kyseessä, tartteeko tehä mitä muutoksia jarruille ym että sais kilpiin ? asd perä?
200D: tilalle 2.3 16v cossun kone?
2.0D automaatin tilalle 2.3 16v ?
No jos meinaat kakslankkuun laittaa kossutenavasta koneen niin alusta pitää muuttaa vastaamaan 300E mallia. (kossu = 185hv, 300E = 190hv). Kone taitaa passata suoraan tiisselin laatikkoon kiinni mutta lootan kestosta en sano mitään. Lisäksi tosiaan mukaan tulee esim bensapumppu tankille ja koneen sähköt.
I drive an Opel. What's your excuse?
W201 2,3 16 on ihan mieluisa ajoneuvo Ainaki tuo minun, josta 16 venttiilinen nelonen on vaihdettu 12 venttiiliseen helevetin rumasti kalisevaan työkonemoottoriinDa`Outolapsi kirjoitti:Eli ei ois kannattavaa alkaa vaihtaan, vaikka tekniikka ois tiedossa kolariautosta. Mutta, pitänee kai harkita tuon satalankun myymistä.. :/ ja tilalle 2.3 16v tai 2.5 16v... mallihan tietenki muuttuu 190:ksi eli kopperoksi..
Ei vaiteskaan, pirssi on suht hyvä ajaa, lähestyy jo e30, vaimikäseteinirassinyoli, penaria, olematta kuitenkaan samanlainen hyppyheikki Olis mukava joskus päästä kokeilehen alakuperäiskuntosta 2,3 16:sta, ihan vain vertailun vuoks
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.