Kyseessä on siis w124.
Pyyhkijä on alkanut tahmia. Se menee innolla oikealle, mutta aika laiska se on sieltä palaamaan. Onkohan tämä joku polliittinen suuntaus?
Siinä keskiosalla, missä se on pystysuorassa, se on hitaammillaan. Näyttää että hyytyy siihen. Aina se kumminkin palaa sinne nurkkaansa.
Luulen, että kyseessä on mekaaninen vika. Kuormittaa pyyhkijänmoottoria varmaan aika paljon. Luulen, että koneiston voitelu auttaisi asiaa.
Työnnänkö rasvaa sinne pyyhkijän juureen, sen ison muovilerssin alle
Miten se lerssi irtoo, että pääsen sisälmyksiin käsiksi?
Ei näin pakkasessa ole kehannut kokeilla äärimmäisiä voimakeinoja, nimittäin pelkään että se muovi hajoaa käsiin jos sitä reuhtoo.
Neuvoja, jälleen kerran, kaipailisin...
Laiska pyyhkijä, mikähän vikana?
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Jos rasvaus ei auta kuin hetkellisesti ja mekanismi on tiensä päässä niin minulta löytyy täydellinen pyyhinpaketti -90 mallin w124 bensamersusta...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Vaihdoin juuri tuohon uudempaan mersuun uuden motin, kun ei enään rasva tehonnut. Vanhemmassa on pumppumekanismi jo niin väljä, ettei tartte edes rasvaa ? Motonetin moottori on ihan hyvä. Ainoa miinus on, että se on äänekkäämpi, kuin alkuperäinen.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®