W124 vetokoukku!
W124 vetokoukku!
Onkohan monia eri koukku malleja tohon sedan 200D W124 meisseliin? Ja mihin se pitäs saada pultattua, ku katoin alle eikä näkyny mitään reikä, ym...?
Voiko olla, että oon saanu mallin mihin ei voi asentaa vetokoukkua?
Voiko sedanilla kiskoo vaan maks ton 1900kg vai kuten fakulla 2100kg? Siis kestääkö rakenteet? 200D nyt ei oo mikään oivallisin kiskontaan, mutta ei tarvi ku saavuttaa 80km/h maximi nopeus...
Voiko olla, että oon saanu mallin mihin ei voi asentaa vetokoukkua?
Voiko sedanilla kiskoo vaan maks ton 1900kg vai kuten fakulla 2100kg? Siis kestääkö rakenteet? 200D nyt ei oo mikään oivallisin kiskontaan, mutta ei tarvi ku saavuttaa 80km/h maximi nopeus...
Tervetuloa foorumille TIRAX
No sen verran voin sanoa että semmoista 124-mersua ei olekaan johon ei voisi vetokoukkua asentaa. Varmasti kaikilla isoilla koukkuvalmistajilla löytyy tuohon soppeli semmonen.Onkohan monia eri koukku malleja tohon sedan 200D W124 meisseliin? Ja mihin se pitäs saada pultattua, ku katoin alle eikä näkyny mitään reikä, ym...?
Voiko olla, että oon saanu mallin mihin ei voi asentaa vetokoukkua?
200D on mitä oivallisin vetojuhta kärrin vetoon Voisin jopa sanoa että suorastaan hiukka ylimitoitettu, sentään 1.6D:llä tässä iät ja ajat kärriä vedetty Odotamme mielenkiinnolla 300DT miesten vastinetta aiheeseenVoiko sedanilla kiskoo vaan maks ton 1900kg vai kuten fakulla 2100kg? Siis kestääkö rakenteet? 200D nyt ei oo mikään oivallisin kiskontaan, mutta ei tarvi ku saavuttaa 80km/h maximi nopeus...
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Tuossa juuri itse irrottelen koukkua puhdistus/maalaus projektia varten,
On todennäköisesti noin 5v vanha fiksuksen koukku, mahdollista kiinnittää keskeltä 2 pultilla ( kiinni 1llä ), pakoputken eli kuskin puolelta 2:lla pultilla ( hankalat ottaa poist kun yläpää takaluukun rakenteiden alla ja pelkääjän puolelta 3 pultilla joiden yläosa päättyy takaluukkuun myös mutta näkösälle. Saattaa olla että kuskin puolen rakennetta lyhennetty, siellä pidemmällä jotain muuta pultattu kiinni.
Reiät varmaan tehty asennuksen yhteydessä ja ihan pultti-mutteri yhdistelmillä kiinni. Pultin kanta-osa kannattaa jättää maata kohti niin ei pääse niin ruostumaan kierteet kun on kuivassa tilassa.
On todennäköisesti noin 5v vanha fiksuksen koukku, mahdollista kiinnittää keskeltä 2 pultilla ( kiinni 1llä ), pakoputken eli kuskin puolelta 2:lla pultilla ( hankalat ottaa poist kun yläpää takaluukun rakenteiden alla ja pelkääjän puolelta 3 pultilla joiden yläosa päättyy takaluukkuun myös mutta näkösälle. Saattaa olla että kuskin puolen rakennetta lyhennetty, siellä pidemmällä jotain muuta pultattu kiinni.
Reiät varmaan tehty asennuksen yhteydessä ja ihan pultti-mutteri yhdistelmillä kiinni. Pultin kanta-osa kannattaa jättää maata kohti niin ei pääse niin ruostumaan kierteet kun on kuivassa tilassa.
Tuosta.TIRAX kirjoitti:Löytyisköhän jostain räjäytys kuvaa aiheesta, ois helpompi hahmottaa? Luulen, reiäit on mulla massattu umpeen kun en niitä löydä...
Ystävämme Neuvvostoliitto auttaa jälleen.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Tarkoitus on hankkia autooni (w124 -91 200D) vetokoukku.
Kyselin tarjousta kiinteän koukun asennuksesta vetokoukku.com – pajalta Tampereella. Koko homma olisi 300e. Voiko tosiaan hinta olla noin edullinen kun AD-varaosaliikkeessä asennuksineen ja osineen maksoi yli 600e?
Tuskin tuohon hintaan 300euron hintaan asennetaan koukku asiallisesti (suojaten pultinreikien ympärystä alustamassalla) ja vedetään edestä erillinen johtosarja etupäästä taakse. Ryöstöliitoksethan (virranotto) eivät toimi kyseisessä autossa, valojen tarkkailusysteemin takia.
Kuinka vaikea olisi asentaa puretusta autosta koukku autoon? Kannattaako käyttää vanhaa koukkua? Löytyykö pohjasta valmiita kohtia kiinnityksille?
Miten johtojen vetäminen onnistuu? Mitä kautta johto kannattaisi vetää? Joutuuko purkamaan paljon osaa?
Kyselin tarjousta kiinteän koukun asennuksesta vetokoukku.com – pajalta Tampereella. Koko homma olisi 300e. Voiko tosiaan hinta olla noin edullinen kun AD-varaosaliikkeessä asennuksineen ja osineen maksoi yli 600e?
Tuskin tuohon hintaan 300euron hintaan asennetaan koukku asiallisesti (suojaten pultinreikien ympärystä alustamassalla) ja vedetään edestä erillinen johtosarja etupäästä taakse. Ryöstöliitoksethan (virranotto) eivät toimi kyseisessä autossa, valojen tarkkailusysteemin takia.
Kuinka vaikea olisi asentaa puretusta autosta koukku autoon? Kannattaako käyttää vanhaa koukkua? Löytyykö pohjasta valmiita kohtia kiinnityksille?
Miten johtojen vetäminen onnistuu? Mitä kautta johto kannattaisi vetää? Joutuuko purkamaan paljon osaa?
Löysin ohjeet:
[url]http://www.thuletowingsystems.com/downl ... php?id=541[/url]
[url]http://www.transportsysteme24.de/images ... SME008.pdf[/url]
Aikamoinen projekti on asentaa koukku. Ohjeiden perusteella pitää porailla jonkin verran reikiä.
[url]http://www.thuletowingsystems.com/downl ... php?id=541[/url]
[url]http://www.transportsysteme24.de/images ... SME008.pdf[/url]
Aikamoinen projekti on asentaa koukku. Ohjeiden perusteella pitää porailla jonkin verran reikiä.
300? Koukkuineen asennettuna? Onpa halpaa, pelkkä koukku ja as.sarja n. 200€ Motonetistä. 1500Kg saa siihen koukkuun laittaa.
Pala kakkua kuulema, paitsi sen johdon veto. Sulakerasialta asti ja mattojen alle, penkin poisto auttaa kuulema myöskin. Ni ja tietty puskuri irti.
Hinnasta ei hajua, kun tehtiin muutakin samalla.
Pala kakkua kuulema, paitsi sen johdon veto. Sulakerasialta asti ja mattojen alle, penkin poisto auttaa kuulema myöskin. Ni ja tietty puskuri irti.
Hinnasta ei hajua, kun tehtiin muutakin samalla.