Lämpöanturi uusittu, vika jatkuu!! APUJA kaivataan!?
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
Lämpöanturi uusittu, vika jatkuu!! APUJA kaivataan!?
Mistäs olisi helpoin vetää virtapiuha sisälle kabiiniin? Onko kenties jossakin valmis läpivienti vaiko pitääkö alkaa kairaus hommiin?
Sisälämppäri asennettu.
Alhaalla etsitään lämpöanturia/antureita ja ny bensanpaineen mittauksesta...
Sisälämppäri asennettu.
Alhaalla etsitään lämpöanturia/antureita ja ny bensanpaineen mittauksesta...
Viimeksi muokannut Märssymiäs, 24.2.2011 8:47. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Läpivientiin löytyy reikä ainakin apumiehen puolelta akun takaa. Siitä on itselläni vedetty virtapiuha läpitte. Luulis sisätilan lämppärinkin piuhan menevän siitä läpi.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
Voisko olla YJ-rele? Eli ylijännite rele
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
Niitä on monen värisiä, ja eri liittimillä varustettuja. Ja jopa useita per moottori
Voi olla omansa moottorinohjaukselle, lämpömittarille ja flektille
Kannesta löytyy ainakin omista. Mikä moottori ja vuosimalli kyseessä?
Voi olla omansa moottorinohjaukselle, lämpömittarille ja flektille
Kannesta löytyy ainakin omista. Mikä moottori ja vuosimalli kyseessä?
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
vm -89 2litraisella koneella.
Yks autokorjaaja sano, että vaiha koneen lämpöanturi kun kerroin että heti vähänkin lämmettyä alkaa meno olla nykivää ja puutuilee. Pitää narrata kiihdytyksessä kun välillä ei tapahdu mitää kun polkee kaasua ja menee polvilleen, lusikka pohjassa sentää jotain tapahtuu mut melko verkkaisesti.
Niin ehdotti et alottaa tuosta lämpöanturista joka on sininen ja 22mm lenkillä aukee....
http://www.aijaa.com/v.php?i=7301954.jpg
tuolta näyttää kone...[/url]
Yks autokorjaaja sano, että vaiha koneen lämpöanturi kun kerroin että heti vähänkin lämmettyä alkaa meno olla nykivää ja puutuilee. Pitää narrata kiihdytyksessä kun välillä ei tapahdu mitää kun polkee kaasua ja menee polvilleen, lusikka pohjassa sentää jotain tapahtuu mut melko verkkaisesti.
Niin ehdotti et alottaa tuosta lämpöanturista joka on sininen ja 22mm lenkillä aukee....
http://www.aijaa.com/v.php?i=7301954.jpg
tuolta näyttää kone...[/url]
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
1. Pitkulaisen mallinen ja siihen tulee johto joka on niin kiereällä että soi (http://www.merteil.fi/kuva-data/33136.jpg veikkaisin tuota? )
2. Yhtenäinen klipsi, mutta kaks piikkiä anturissa.
3. Yksi liitin
4. Tuohon tulee 2kpl alipaineletkua
ota näistä ny selvää
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
Terve,
Tuo ykkönen on moottorin (KE:n) lämpöanturi. Löytynee Veholta numerolla A 006 542 34 17. KL:n numero lienee 36959 tai 5403. Parein kuitenkin varmistaa jommasta kummasta puljusta rekisteri- / runkonumerolla. Merteilin kuvan osa on 4-napainen A 008 542 32 17 tjsp.
Sulla ei ilmeisesti ole kattia? Jos olisi kahdella erillisellä pistokkeella, niin toinen johto menisi KE:lle ja toinen sytytykselle.
t.
Risto
Tuo ykkönen on moottorin (KE:n) lämpöanturi. Löytynee Veholta numerolla A 006 542 34 17. KL:n numero lienee 36959 tai 5403. Parein kuitenkin varmistaa jommasta kummasta puljusta rekisteri- / runkonumerolla. Merteilin kuvan osa on 4-napainen A 008 542 32 17 tjsp.
Sulla ei ilmeisesti ole kattia? Jos olisi kahdella erillisellä pistokkeella, niin toinen johto menisi KE:lle ja toinen sytytykselle.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
Eikös M102 sessa Lambda ole pakosarjassa, siis jos sellainen on autossa?
Ja jossei siinä sellaista ole niin ei ole kattiakaan
Vai onko ollut katittomia missä olisi Lambda
Ja jossei siinä sellaista ole niin ei ole kattiakaan
Vai onko ollut katittomia missä olisi Lambda
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
Täytyypä tarkistaa tuo lambdan olemassa olo...
Tää on muutenkin melko mielenkiintoinen tapaus kun rekkarissa auto on 200E mut takaluukussa on kuitenkin 230E niin ei tiedä onko kone vaihdettu vai vaan lätkästy 230merkki tms.
Kuitenkaan mitään dokumenttia ei ole koneen vaihdosta...
Saako jostain koneen numerolla tietoa sen teknisistä tiedoista?
Tää on muutenkin melko mielenkiintoinen tapaus kun rekkarissa auto on 200E mut takaluukussa on kuitenkin 230E niin ei tiedä onko kone vaihdettu vai vaan lätkästy 230merkki tms.
Kuitenkaan mitään dokumenttia ei ole koneen vaihdosta...
Saako jostain koneen numerolla tietoa sen teknisistä tiedoista?
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
apuja kaivataan
Juu eipä auttanut anturin vaihto...
Vahvasti veikataan että bensapumppu lakkaa lykkäämästä painetta kierrosten kasvaessa...
Kylmänä auto toimii ku ihmisen miäli, mut heti vähänkään lämmettyä alkaa nykiminen ja puutuminen. Lämpösenä ei ota kierroksia ku 4000 ja sillon prätisee.
Miten mittaan helpoiten bensanpaineen? Onk joku rele ku ohjaa pumppua? MEneeks nääs se rikkiki?
Vahvasti veikataan että bensapumppu lakkaa lykkäämästä painetta kierrosten kasvaessa...
Kylmänä auto toimii ku ihmisen miäli, mut heti vähänkään lämmettyä alkaa nykiminen ja puutuminen. Lämpösenä ei ota kierroksia ku 4000 ja sillon prätisee.
Miten mittaan helpoiten bensanpaineen? Onk joku rele ku ohjaa pumppua? MEneeks nääs se rikkiki?
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
Tarkastelin vähän bensalinjoja ja tuosta kuskinpuolen takapyörän kohdalta vähän tihuttaa bentsaa siitä mistä alkaa kupari linja, ja seurasin tankkia kohti putkea niin oli melko haperon näköinen gummiletku...pitää vaihtaa tuo...en tosin löytänyt pa-suodatinta, tai ainakaan saman näköistä jonka ostin (semmoinen hopean värinen "patruuna")...ennen tankkiin menoa kumiletkussa oli joku ihme teipattu paketti, en viitsinyt availla vielä... saas nähdä mitä jännittävää sieltä löytyy...
Olen käsittänyt että sisälokarin sisällä olis joku suodatin mutta missä mallissa vai olenko nyt ihan metässä...TAAS
Olen käsittänyt että sisälokarin sisällä olis joku suodatin mutta missä mallissa vai olenko nyt ihan metässä...TAAS
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
-
- Viestit: 97
- Liittynyt: 05.11.2007 13:07
Siellä vähän tankista eteenpäin niiden pitäisi olla, niin pumpun kuin suodattimenkin ja mahdollisesti painevaraajankin. Joissakin mesemalleissa on jopa kaksi pumppua.Märssymiäs kirjoitti:Tarkastelin vähän bensalinjoja ja tuosta kuskinpuolen takapyörän kohdalta vähän tihuttaa bentsaa siitä mistä alkaa kupari linja, ja seurasin tankkia kohti putkea niin oli melko haperon näköinen gummiletku...pitää vaihtaa tuo...en tosin löytänyt pa-suodatinta, tai ainakaan saman näköistä jonka ostin (semmoinen hopean värinen "patruuna")...ennen tankkiin menoa kumiletkussa oli joku ihme teipattu paketti, en viitsinyt availla vielä... saas nähdä mitä jännittävää sieltä löytyy...
Olen käsittänyt että sisälokarin sisällä olis joku suodatin mutta missä mallissa vai olenko nyt ihan metässä...TAAS
Kuskinpuolen lokasuojan alla on tankin tuuletusjärjestelmään kuuluva aktiivihiilisäiliö. On näitä saastehommia. Itselläni oli systeemissä tukos ja vetäisi ryökäle tankin niin ruttuun ettei sinne mahtunut kuin reilut 20 litraa.
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 01.2.2011 15:43
98 tankkaan, minähän en mitää viinanplitkuja märseedekselleni anna, ryyppää muutenkin kaiken mitä tankkiin laittaa!!
Täytyy huomenna tutkia läpi tuo bentsiini linja ja toivottavasti löytyy suodattimet ja systeemit. Toi uusi suodatin minkä ostin niin on kierre liitoksilla yhdistettävä...siks vaan pisti vähä miettimään. kattoo josko löytys siihen sopivat päät.
Voi jumalialauta, meinas paskat rojahtaa penkille ku ajoin kotiin... Kuulu kauhia paumaus about perseen alta ja sitte rupes vehe pitää julmetonta mekkalaa, ei muutaku auto sivuu ja kurkkaus alle... NO NÄÄIN pakoputkihan se siellä oli kokonaan irtipoikki menny tosta etuputken ja ??"väliputken"?? liitoksen edestä...eli tulee ns. suora rööri koneelta
Minkäs kokkonen tuo putki on, niin tietää vähä josko siihe jotain värkkäis kun ei viittis heti uutta etuputkea ostaa...??
Täytyy huomenna tutkia läpi tuo bentsiini linja ja toivottavasti löytyy suodattimet ja systeemit. Toi uusi suodatin minkä ostin niin on kierre liitoksilla yhdistettävä...siks vaan pisti vähä miettimään. kattoo josko löytys siihen sopivat päät.
Voi jumalialauta, meinas paskat rojahtaa penkille ku ajoin kotiin... Kuulu kauhia paumaus about perseen alta ja sitte rupes vehe pitää julmetonta mekkalaa, ei muutaku auto sivuu ja kurkkaus alle... NO NÄÄIN pakoputkihan se siellä oli kokonaan irtipoikki menny tosta etuputken ja ??"väliputken"?? liitoksen edestä...eli tulee ns. suora rööri koneelta
Minkäs kokkonen tuo putki on, niin tietää vähä josko siihe jotain värkkäis kun ei viittis heti uutta etuputkea ostaa...??