Löytyisiköhän kunnon kiveniskemänkorjausmaalia?

Vastaa Viestiin
Ensikertalainen

Löytyisiköhän kunnon kiveniskemänkorjausmaalia?

Viesti Kirjoittaja Ensikertalainen »

Moi taas ja kiitos vielä vastauksista aikaisempaan kysymykseeni. En malta olla tässä alkuun mainitsematta että olen ollut tosi tyytyväinen hankinaani, siis tuohon w124 220D:hen jonka ostin kesällä. Olen sillä nyt ajanut parikymmentä tuhatta ja sen verran on tullut autosta tuntumaa että on mukava ajaa ja pieniruokainen. Ainoa remonttikustanns on ollut tähän mennessä se että vaihdoin suuttimien paluuletkut kun yksi niistä hieman tihkui läpi. Kustannus oli huimaavat 7 euroa. Muuten ei ole ollut mitään ongelmia vaan auto on toiminut ilman pienintäkään moitteen sijaa. Kaikki toimii. Tosin sillä on ajettu kaikkiaankin vasta vajaa 170 tuhatta mutta silti, ikää kun on jo 20 vuotta. Paljon tuo on herättänyt "mersumiesten" keskuudessa huomiota tien päällä. On ihmetelleet sitä että miten 20 vuotta vanha voi olla noin siisti.
Siihenpä liittyykin tämä minun kysymykseni. Tuli tuossa yksi päivä sivutiellä mutkassa lavetti melkoista kyytiä vastaan ja paiskasi melkoisen kivenmurikan ilmaan siinä sivussa. Kivi osui ensin konepeltiin ja kimposi siitä tuulilasiin. Konepeltiin kivi iski kaksi noin sentin pituista maalitonta viirua. Tarttis siis korjata ja mieluummin pian.
Kysyisinkin teiltä joilla varmasti on asiasta tietoa että mahtaisikohan mistään saada enää kunnollista liuotinpohjaista kiveniskemänkorjausmaalia valkean mersun värissä? Nuo nykyiset kiveniskemänkorjausmaalit kun taitaa olla "vesimaaleja", vai kuinka?
Ensikertalainen

Kirjoitusvirhe...

Viesti Kirjoittaja Ensikertalainen »

Näkyipä tulleen äsken kirjoitusvirhe. Siis autoni on w124 200D...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”