KE-Jet suuttimien eroista

Vastaa Viestiin
vese123
Viestit: 116
Liittynyt: 27.8.2007 1:40
Paikkakunta: Lahti

KE-Jet suuttimien eroista

Viesti Kirjoittaja vese123 »

Tämä on varmaan sopiva alue tällaiselle tutkimukselle.

Onko kenelläkään aiempaa tietoa tietoa noiten bensa koneiden (m102, 103, 104, 117) suuttimien eroista tai selvitetäänkö KE/K Jettien suuttimien erot? Onko koossa tai paineissa eroa eri kokoisissa koneissa?
Mitkä suuttimet vaihto kelpoisia keskenään?
Voiko esim. 8 sylinterisen suuttimilla saada enemmän menemään ainetta pienempi koneiseen?
Onhan tuolla muutama sarja itselläkin irrallisena eri konetyypeistä mutta kokeillaan ensin näin

:?:
190D 2.5 Turbo -91
300D Turbo -92
1824 AK -96
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

on niissä eroja. esim 300 ja 300-24 on sellainen ero että 24 ventiilisestä pääsee virtaamaan enemmän sitä polttoainetta. Mitä eroa niissä on fyysisesti, sitä en tiedä kun en niiden sielunelämästä tiedä juur mitää.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”