Naapurissa on siisti vm.-87 saksantuonti bensamersu joka voisi olla kunnon puolesta kohta museoauto. Alkuperäiset vanteet vain on jääneet matkan varrelle.
Naapurin ukon kanssa pohdittiin että olisiko 8-reikä alut ajanmukainen varuste vai joku muu aluvanne tyyppi sitten?
Milloin 8-reikäalut tuli markkinoille ja w124:seen?
Tupla
Viimeksi muokannut pekkovee, 06.12.2016 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Re: Milloin 8-reikäalut tuli markkinoille ja w124:seen?
Kipsu kirjoitti:Naapurissa on siisti vm.-87 saksantuonti bensamersu joka voisi olla kunnon puolesta kohta museoauto. Alkuperäiset vanteet vain on jääneet matkan varrelle.
Naapurin ukon kanssa pohdittiin että olisiko 8-reikä alut ajanmukainen varuste vai joku muu aluvanne tyyppi sitten?
15 reikäisiä itse veikkaisin mutta toisaalta kait auton kantakortista näkisi mitkä kuuluu olla jos ihan alkuperäisenä haluaa pitää.
® Mesen Porkkana-klubi