Yks megaohmin vastus

Vastaa Viestiin
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Koneen lämpömittari ei pelaa. Anturissa lienee vika kun maadoittamalla piuhan mittari pomppaa tappiin. Passaiskohan tähän tämmösellä: A0065456124 numerolla oleva anturi? siis tuohon 603:lla olevaan. Vin-koodin perusteella ei kannattane etsiä kun kone on vaihdettu :roll:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Huiiiiii :lol: Huomenna käyä ottamassa päästölaput, pitänee stoppivipu hirttää pohjaan polkasun ajaksi, muuten ei mitään toivoa :D Tuuppaa haikua aika tavalla kun kierrokset nousee yli viiteen tonniin... Samalla käyttäs iskari ja jarrutestissä. Vasemman puolen takajarru jumii jonkin verran, onneks osat on halpoja
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Päästöt läpitte, seuraavaksi jarrujen kahtomista. Vänkärin puolen alapallosta tais tulla maininta viime vuonna että kannattais vaihtaa
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Alapallo vaihdettiin orsiin kanssa eilen. Samalla kevyt katastustarkastus etupäähän :arrow: laakereiden kiristys ja molemmille puolille uudet jarruletkut pitää hommata.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

flektin tai vesipumpun laakefi väljänä. Haapajärveltä palattaessa alkoi räpätys kuuluun kabiinin. Flekti oli ottanut kiinni tuulitunnelliin. Tutkittaan, jos ei muuta nii tuulktunneli irti. N9 tävastaa kirjoitusvurheis
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Jaa sitä on näemmä kirjotettu puhelimella selkokielistä tekstiä... Flektin laakeri oli sanonu sopparin irti, kolme kuulaa oli jäljellä enää. Hopeen mersun flekti tuohon paikalleen, huomenna vaihdella jarruletkut niin saa leimalla käyttää.

Koneen vaihto tuosta valkoisesta hopeaan onnistuisi katastusmiehen mielestä, pitää vielä varmistaa ja jos onnistuu niin ei muutakuin vaihtamaan.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Odottele rauhassa ja laita sinne hopeen pellin alle se turbotekniikka ja muutenki kaikki viat kuntoon jos niitä on... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Hoppeessa ei muuta vikkaa ole juurikaan kuin kone ja se että takaluukun sisään laskee vettä jostakin :D Avasin luukun parin viikon jälkeen, aikamoinen vesiputous hyökkäs... Menisköhän siitä kromilistan välistä ku siinä meinaa hieman kukkaakin olla.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kuva
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Valkoiseen vaihdeltiin orsiin kanssa jarruletkut joka nurkkaan ja eteen jarruputket. Motonetissä käytiin kahdesti tänään, ekalla kerralla mukaan tarttui jarrunestettä ja jäähdytysnesteen lämpöanturi, nyt toimii mittarikin :) Toisella kerralla mukaan tulikin jarruputket ja taakse jarrulevyt+palat.

Jos sitä huomenna leimasetää jututtamaan :shock:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Ja läpi meni. Ainoastaan korjauskehotus: vasen jarruvalo pitää vaihtaa 12.6.2012 mennessä. Ei siis mitään isoa :)
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Narina pitäis kuskinpuolelle vaihtaa, meinaa sateella tiemerkintöjen päällä perä hakea turhan paljon. Pyöränsuuntaus myös täytyisi teettää, renkaat takana sisäreunoista kaljut :twisted:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Renkaat kaljut kaikkialta muualta paitsi keskeltä :lol: Elikkäs ne vaihdoin. Michelinit tuli alle, käytetyt tosin mutta eipä enää luistele takapää liikenneympyröissä sateella. Etupää meinaa puskea...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Valkonen hävittää kuulemma jäähdytinnestettä. Saanut kahdesti lisätä melko lyhyellä välillä, pitääpäs tutkia... On saattanut käydä kuumana kun on käytetty paikoillaan. Ei ole ollut siis itsellä ajossa tällä viikolla.

Jos sitä on saanut parikin kertaa lisätä niin täytynee varautua johonkin suurempaan... Ensin tutkia vesipumppu yms peruspaikat ja sitten alkaa miettimään kansinahkaa, se taitaa vähäsen jo vuotaa, ainakin öljynpainetta jostain kohdin.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Pikaisella tutkinnalla mitään isompaa vuotoa ei näkynyt. Hyvä veikkaus vois olla lämppärin kenno, vänkärin puolelta tuli lämmintä mutta kuskinpuolella meinas jäähä tulematta. Tuli sitten kun käänsi vänkärin kylmäks ja kierroksia koneeseen :roll: Sehä menis jo tottumuksella tuo kojelaudan irroitus jos sen joutuu vaihtamaan, samalla vaihtelis hopeesta suoran kojelaudan :roll:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Hmmm.... Lisätietoo nesteiden katoamisesta saatu, ilmeisesti tiivistelty jotain parkkipaikkaa edestakaisin ajamalla jonka aikana lämmöt nousseet "ylös", kun asia on huomattu on lähdetty maantielle laskemaan lämpöjä. Lämmöt laski mutta samalla alkoi sitten palamaan jäähdytysnesteen merkkivalo. Tuon jälkeen on oikeasti vähän ajon jälkeen tarvinnut kerran lisätä nestettä :roll: Oisko paisarin korkki voinu päästää nesteet pois ekalla kerralla? Toisaalta tuo lämpöjen nousun jälkeinen tyhjentyminen viittais kansinahkaan/kieroon kanteen. Tarkistetaan öljyn pinta josko on lisääntynyt, korkissa ei kyllä näkynyt vaahtoa :roll:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Otetaanpa valkoisesta rouvasta hattu pois, pahvi palanut. Huomenna hakia pahvi ja muut tarpeet sekä käyttää oikasussa.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nostettiin eilen hattu pois. Oli 2. sylinteristä halki pahvi, "liekkirengas" painunut sylinteriin päin. Esikammion kiristysrenkaat olivat tiukassa, tuli T-avaimesta L-avain :toks:
Kuva
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Näillä näkymin hopeesta tulee purkuauto. Valkonen riittää mulle täysin, pohja on kova joten ei huolta. Jos kokeilta maaluu hommia niin vois feisliftata valkosen ee malliksi.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
h.hartikainen
Viestit: 120
Liittynyt: 21.6.2008 21:08

Viesti Kirjoittaja h.hartikainen »

:shock: :?:
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Pitäs nostaa hopeesta moottori keulilta, kanteen seetit vaihtaa, mahdollisesti kiertokanki kierona, vaihdelaatikko meinaa luistaa :D liikaa menoja...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Ei muutaku tee E-malli ja sit vähä jerkkua pellin alle lisää... :wink: Otat siltä roopelta sen öljyruutalohkon ja siitä tekemään konesta... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

vähäpäästönen on tuo valkonenki :(
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Eikös raja oo -92...? :?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Vissiin 91 muttakun egr venttiili löytyy... ja entisessä rekisteriotteessa luki vähäpäästönen
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nyt ois kansi oikastu, venttiilit läpätty, venttiilivarren kumit vaihdettu, kansi kasattu ja nakattu paikoilleen. Huomiselle jäi vielä syyläri, imusarja ja öljyjen vaihto. Onhan siinä tieten vielä muutama pikkunippeli sitten mitä laitella mutta tuossa suurimmat.

Ovipahveja alkoin vaihtelemaan tuossa viime viikolla. Nyt on jo kahdessa ovessa jalopuulistaiset pahvit. Pitäis saaha aikaseks vaihtaa vielä kaks. Jos sitten kojelaudan vaihtelis uudemman kerran nii sais kaikkialle samat jalopuukuviot. Hattuhylly ja niskatuet odottaa kans vaihtajaansa :lol:

Jos jollakin ois tähän sopivaa syyläriä nii saa tarjota :!: Näyttäis tuo hopeen syyläri olevan hiukan erilainen, kolme letkulähtöä. Saattaishan senkin laittaa tuohon jos vähä miettis miten vetää letkut :roll:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5213
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,
Multiviri kirjoitti:Näyttäis tuo hopeen syyläri olevan hiukan erilainen, kolme letkulähtöä. Saattaishan senkin laittaa tuohon jos vähä miettis miten vetää letkut :roll:
Lähteekö siitä oikeasti kaikista letkut? Edellisessä 230:ssa oli syylärissä myös kolme lähtöä. Alareunassa oli yksi muita pienempi lähtö, joka oli vaan tulpattu. Liekö suunniteltu sopimaan useampaan eri malliin. :nocando:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

kyllä niistä kaikista lähtee
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2936
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

vittuako mää jostain syyläristä huolehin ku ei se neste pysy koneessa... kahen metrin kaaressa lens jäähytinneste ku korkin aukasi. Ja pulputtaa nii ettei mittää rajaa... Ei oo varaa ajaa uudemmalla autolla jossa ois takuu ja hermot ei meinaa kestää näillä ajamista :twisted:

Niijoo, ei niin huonoa ellei hyvääki :lol: "asetin" konepellin kiinni niin samalla sitte halkes umpion lasi, se ei etes vituta enää tässä vaiheessa...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29141
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Aamun naurut tuosta edellisestä viestistä :rollin:
Ei vahingoniloa, ei toki, mutta tilannetta vaan kuvittelin kun peltiä suljettiin...voimia sinne :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”