C124 DT 'st' ja kaikenlaista räpellystä
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
tenavaki sai ihan totaalisen uuden, ja jopa mahtavan luonteen kun sääteli sytkän ja seoksen kohilleen. Nyt käy ku kello. (tikittääki) vuosittainen katsastuski tuli hoidettua, huimat 20e meni korjauksiin rahaa, yllättävän vähällä pääsi kun katsoo lintan rujoa ulkokuorta. Kuskin puolelle joutui lokarin vaihtamaan, taakse jarrupalat ja kaks mätä paikkaa. Ei paha paalikuntoisesta lintasta. siitäki sain kuvan näpättyä meiän lumikolan kanssa.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
oisko soppaa liika vähän kun polttanu nuo suutinprikat? itelläni poltti kapeekantisesta aikanaan myös kun ei ollu hukkaporttia ja koitin säädellä ahtoa pelkillä syötöillä mun makuun tuo coupen ulkokuori
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
eli toisin sanoen liikaa ilmaa? Syöttöä kyllä pitäis olla tarpeeksi vai oisko se nyt vailla 7.5mm pumppuaa? mietityttää myös iso palokalina selvästi 5 sylinteristä tyhjäkäynnillä ja karvanverran kaasulla, ei muuttunut suuttimen sekoittelulla/ vaihdolla. Voisko pumpussa olla sylinterikohtanen ruiskutus määrä/ennakko muuttunut ajan ja kilometrien saatossa? Kannattaneeko edes huolestua? Sama kalina ollu jo mukana alusta asti. kiittoksia, kylläpä tuo omaanki silimään istuu. Vieläku sais edes hyvän maalipinnan..Terho P kirjoitti:oisko soppaa liika vähän kun polttanu nuo suutinprikat? itelläni poltti kapeekantisesta aikanaan myös kun ei ollu hukkaporttia ja koitin säädellä ahtoa pelkillä syötöillä mun makuun tuo coupen ulkokuori
Viimeksi muokannut aniemiko, 27.1.2013 0:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
lisää topicin jatkeeksi ku oot saanu sopattua.aniemiko kirjoitti:hahhah, ilman muuta!!Easy Rider kirjoitti:Saako tuohon votosopattua Linttaresupentti Ohiajavaa ja isoa karvalakkia?aniemiko kirjoitti:sain kuvan näpättyä meiän lumikolan kanssa.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
tässä anoppilassa kun on tullut tuota 5. Sylinterin kalinaa pähkäiltyä, niin joku etiäinen yrittää kertoa että se vois tulla kangen yläpäästä. Oireilee niinkuin oisi aavistuksen matalampi puristus kun muissa. Voishan sen toki mitata. Eihän tuo mikään ihme ois yli 100000km superina ajetusta koneesta ois. taidampa ajaa sen vian ulos sieltä, siinähän kalisee. ei oo vissiin kovin yleistä kuitenkaa näissä moottoreissa että kangen yläpäät kuluisi. Tiiäppä sitte.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
lintan vaihoin viikonloppuna tällässeen linttaan
602 5v manuaali. Alustasarjaa yms. Laittamista löytyy myös reilusti. Laitellaan sitte kevväämmällä.
602 5v manuaali. Alustasarjaa yms. Laittamista löytyy myös reilusti. Laitellaan sitte kevväämmällä.
Viimeksi muokannut aniemiko, 19.2.2013 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
sisusta oli todella törkynen, ei siivottu ainakaan viimeseen 10 vuoteen. Noh purettiin sitte jakkarat mäelle sieltä emännän kanssa ja pestiin ja puunattiin. siitäpä tuli jo ihan mieluisa, vaikka toivottomalta näyttikin.
puhtaasta sisustasta jäi kuva ottamatta. Mutta eiköhän sekin ilmesty vielä
kuva tuli otettua tosin eilisestä tenava miitistä
puhtaasta sisustasta jäi kuva ottamatta. Mutta eiköhän sekin ilmesty vielä
kuva tuli otettua tosin eilisestä tenava miitistä
Viimeksi muokannut aniemiko, 19.2.2013 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Juu ei nuista monivenoista tapaa kulua yläpään helat. Veivin laakerit voi antautua mutta vaatii nekin paljon ajoa,eli "luonnollista kulumista". voishan se kalina olla tosiaan pumpustakin Tuo mun ex 602 kone kalisi vaikka ja kuinka,kaikkea sinne uusittiin mutta vika vain pysyi. Keltsi laittoi pumpun omaan autoonsa kiinni ja se ei kalissut siinä ollenkaan
suht törkynen kyl tuo kääpiö vaikka ilman jakkaroita no eipä nuo enää mitään uusia olekkaan että aikaa on ollut sinne kaikkea kivaa keräillä.
suht törkynen kyl tuo kääpiö vaikka ilman jakkaroita no eipä nuo enää mitään uusia olekkaan että aikaa on ollut sinne kaikkea kivaa keräillä.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
siitä jotain suuntaa antavaa kääpiön sisustasta, tosin onhan tuota jo viikko käytettykkin siivouksen jäläkeen.
sitte syylliset erittäin huonoon valotehoon.
nämä vaihdettiin hyväkuntoisiin jotka sattu löytymään. Ritilä mallin etu puskuria saa tarjota jos jollain sattuu nurkissa pyörimään. Sekä vänkärin puolelle umpion alle tulevaa listaa.
sitte syylliset erittäin huonoon valotehoon.
nämä vaihdettiin hyväkuntoisiin jotka sattu löytymään. Ritilä mallin etu puskuria saa tarjota jos jollain sattuu nurkissa pyörimään. Sekä vänkärin puolelle umpion alle tulevaa listaa.
Viimeksi muokannut aniemiko, 19.2.2013 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
kuupanki kanssa tullu jotain hiposteltua. Öljynlämpö mittari ois nyt naitettu tuhkaluukkuun. Ainakin oma silmä tuosta pitää.
ihan omin pikku kätösin 5 minuutissa tehtyä kaarimankeliakin kokeilin viimein. sai sillä tuon pokkauksen taitettua pois tieltä helposti..
jarrupalatkin tuli ohimennen vaihettua. Seuraavaksi oiski sähköjen siistiminen konehuoneessa ja laatikosta pitäis venttiilipöytä ottaa kainaloon ja ajella kalajojelle laatikko mooseksen luo. Sais tuon 2 vaihon vahvistettua. Samalla vauhdilla vaihtaa öljyt ja suodatin sinne.
ihan omin pikku kätösin 5 minuutissa tehtyä kaarimankeliakin kokeilin viimein. sai sillä tuon pokkauksen taitettua pois tieltä helposti..
jarrupalatkin tuli ohimennen vaihettua. Seuraavaksi oiski sähköjen siistiminen konehuoneessa ja laatikosta pitäis venttiilipöytä ottaa kainaloon ja ajella kalajojelle laatikko mooseksen luo. Sais tuon 2 vaihon vahvistettua. Samalla vauhdilla vaihtaa öljyt ja suodatin sinne.
Viimeksi muokannut aniemiko, 19.2.2013 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Mittaristahan tuli asiallinen!
Kattoikko että murtuko maali kaarista?
Saattaa tulla siisti yllätys jos ratkes.
Kattoikko että murtuko maali kaarista?
Saattaa tulla siisti yllätys jos ratkes.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
juu kyl mäkin tykkään että ovat piilossa sillon kun ei oo päällä. Ihan sievästi ovat siellä jemmassa,en tiä oikeen miten itelle tälläkertaa laittais mittarin kääpiöön ja minne loput jos semmosia edes tulisi
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla