Shatterin 200ree - sinne lähti..

Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Shatterin 200ree - sinne lähti..

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Pyöräytetäänpä tästäkin tähestä oma topikki alulle kun ei vielä ole saanut aikaseksi.. :wink:

Tämmönen ikiliikkuja tuli taloon kun enemmänkin kesäautona pidettävä Coupe lähti valloittamaan maailmaa ja neliovista oli jo ennestään hakusessa.
bensamersu piti tieten ensimmäiseksi kokeilla ja ottaa opiksi kantapään kautta, sitten pääsi jotenkin "hairahtamaan" tiisseliin :lol:

Valmistusvuodeksi rekisteriote kivenkovaa sanoo -94 eli E-malli kyseessä, on vakkaria ja 5-lovista laatikkoa sun muuta tilpehööriä, ainut että kattoluukku näyttää jääneen tehtaalle kun on lisävarusteita rastitettu :cry:

Maalipinta on yllättävän hyvässä kunnossa, kaarissa ja takalampun alla on pientä alkavaa kukkaa mutta ei mitään suurempaa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


Kilometrejä on kertynyt 441tkm ja konekin on hyvässä tikissä paitsi kansipahvi taitaa olla elämän ehtoopuolella kun nostin tahtoo lämpimänä vähän naputtaa ja öljynvaihtokaan ei asiaan auttanut.
Viimeksi muokannut Shatter, 01.7.2012 13:41. Yhteensä muokattu 25 kertaa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Re: Shatterin 200ree

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Shatter kirjoitti:
Kilometrejä on kertynyt 441tkm ja konekkin on hyvässä tikissä paitsi kansipahvi taitaa olla huono kun nostin tahtoo lämpimänä tyhjäkäynnillä vähän naputtaa ja öljynvaihtokaan ei asiaan auttanut.
Kattopa kuule ettei joku suutin falskaa, eli onko suuttimien rungon juuressa pientä "pikiklönttiä"
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Vanja-eno kirjoitti:Kattopa kuule ettei joku suutin falskaa, eli onko suuttimien rungon juuressa pientä "pikiklönttiä"
pitää tarkistaa, ihan kuivalta ja puhtaalta ne näytti mitä nyt pikasesti kattoi samalla kun konetta tutki.


Vioittakaan ei tämä yksilö ole selvinnyt kun vakkari on ihan kuollut ja hehkutuksesta taitaa olla anturi tms rikki kun kylmällä koneella hehkun valo palaa maksimin ajan mutta lähtee hyvin käyntiin vaikka ei sitä ikuisuutta odotakaan, lämpimällä koneella sitten palaa lyhyen ajan niinkuin pitääkin.

Vakkareista ei ole kokemusta mutta sen perusteella mitä on lukenut niin vika hyvin mahdollisesti ohjainyksikössä? (ratin alla) ja sitten vielä semmosta pohdin että onko tuo vakkarin vaijeri jotenkin rikki tuosta päästä joka tulee vivustoon kiinni (kuva 3). vakkarihan ei sano mitään kun viikseä painaa niin ei taida käsky mennä perille asti, joillakin kun tuntuu olevan semmosta vikaa että pysyy päällä vain pari sekunttia..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nostimelta se kyllä kuulostaa, kuuluu satunnaisesti vaan. Jos joku suutin vuotais nii senhän kuulis kyllä ihan kokoajan?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
JiiTee_
Viestit: 2970
Liittynyt: 20.10.2010 0:43
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Venttiilinnostimen naputus saattaa loppua itekseen, mullaki 200deessä naputti ostettaessa vaan ei naputtanu enää jotakuinki viikko oston jäläkeen ku tuli annettua oikeen kunnolla haipakkaa. :roll:
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

JiiTee_ kirjoitti:Venttiilinnostimen naputus saattaa loppua itekseen, mullaki 200deessä naputti ostettaessa vaan ei naputtanu enää jotakuinki viikko oston jäläkeen ku tuli annettua oikeen kunnolla haipakkaa. :roll:
Tuossa on kans kun ajaa koneen lämpimäksi niin naputus kuuluu tyhjäkäynnillä ja kun lähtee ajamaan niin se loppuu, pysähtyessä taas alkaa kohta kuulumaan mutta jos ajaa kauemmin niin loppuu naputus kokonaan.

Vanha omistaja oli laittanut jotain Delphin kuravettä öljyiksi kun oli ajettu ainakin sanoman mukaan n. 2tkm ja öljy ei enää edes tikussa pysynyt niin sillon naputti nostin kylmälläkin, nyt tekee enää lämpimänä uusilla öljyillä ja sekin on satunnaista.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Kahoppa ku son päässy oikein kaksatasen omistajaksi! :D

Ei varmastikkaan huono vaihtoehto, siellähän orsiilla oli niitä koneita pitkin pihoja? pikku koneswappi siinä ja avot.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Turbotus se ois ollu ajatuksena mutta -94 niin ei onnistu vähäpäästösyyden takia, tekniikan vaihtona menis 606 vähäpäästösenä vaan pidetään sekin suunnitelma vielä paperilla kun tahtoo nuo kunkkukoneet maksaa hunajaa ja vielä tuo tehopesä kehrää varsin mallikkaasti :)
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
E200D
Viestit: 234
Liittynyt: 25.10.2010 17:10
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja E200D »

Omasta E200D:stä, kun kansipahvi meni, niin oireilu alkokii just nuilla nostajannaputteluilla. Sitte ku viellä päästeli, että pärinä vaan kuulu, niin öljy kaivo tiensä pahvia pitkin ekaan sylinteriin. Taishaa se viiä 6l öljyä 20km. :lol: Viikonloppuna pudetöinä pahvin vaihto, ja taas kovaa ajoa.
W123 300D -84

...NII! Ja porkkanavilkuthan KUULUU Mersuun! Yhtälailla kuten Dieselmoottorikin...
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

tulipa vaihdettua kaverin varaosavehkeestä taakse niskatuet, sinällään pieni mutta kuitenkin iso homma.. :D ainut mikä jäi puuttumaan on nappi mistä sais ne alas, nyt on kontissa vain letkun pätkät joista saa imeä menemään jos siltä tuntuu että pitää tuet alas saada :roll:

katsotaan jos saa räpsästyä parit kuvaset illalla, vielä pitää käsinoja asentaa kuskinpenkkiin niin alkaa oleen jo ihan hyvällä mallilla sisustakin.

kuskinpenkistä puheenollen onko nuita lukitusmekanismeja hankala vaihtaa/korjata? mekanismi toimii ihan oikein mutta ei paina sitä lukitinta oven puolelta tarpeeksi pohjaan niin penkki pääsee liikkumaan eestas ajaessa ja ihan käsin vetämälläkin. pitää repästä koko penkki irti kunhan tuon käsinojan asentaa paikalleen niin siinä samassa voisi tutkailla sitten senkin :)
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Kummasti löyty lisää painetta pissapoikiin kun korjasi katkenneen letkun, vieläkin hävittää johonkin kun tahtoo tulla aika laiskan puoleisesti kuskille :cry:

Onko näissä penkinlämmittimissä jotku vastukset vai miten pelaa? vänkärin penkin nappiin syttyy kyllä valot, mutta penkki pysyy kylmänä että oisko vaikka johdot jostain irronnut vai onko yleinenki vika että menee rikki?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Shatter kirjoitti:Kummasti löyty lisää painetta pissapoikiin kun korjasi katkenneen letkun, vieläkin hävittää johonkin kun tahtoo tulla aika laiskan puoleisesti kuskille :cry:

Onko näissä penkinlämmittimissä jotku vastukset vai miten pelaa? vänkärin penkin nappiin syttyy kyllä valot, mutta penkki pysyy kylmänä että oisko vaikka johdot jostain irronnut vai onko yleinenki vika että menee rikki?
Mullakaan ei vänkärin penkki tenavassa toiminu nii ajattelin vaan et se on menny sököksi... Sit kerran irrottelin penkin et sain johtoja piiloon nii sieltä oli penkin alta liitin irronnu... Kannattaa kattoo olisko sullaki käyny näin... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Eipä ollut johdot irti :? kuitenkin tuli käsinoja asennettua ja kuskinpenkkiä hitsailtua kun ei lukko enää pelannut toisella puolella ja siihenkin löytyi syy kun oli se koko lukitustanko revennyt irti toisesta päästä, vähän käryytettiin maalia ja pehmusteita migillä ja taas rokkaa :D

Nesteiden häviämisen syyksi paljastu rikkinäinen termarin o-rengas, toiselta reunalta ihan reikäjuustoa, vähän kun ois jollain poltettu :shock:

Paras tähän mennessä on kyllä tuo vakkari, vanha omistaja sano että on pelannut ja tällä hetkellä kun ei pelaa niin piti lähtä ihan tutkimaan asiaa.. ratin aluksen räjäytin auki ja siinä oli ihmettelemistä kun johon päitä löyty toista kymmentä mutta ohjainyksikköä ei mailla eikä halmeilla :!: ilmeisesti joku saanut kuningasidean ruuvata boksin parempaan talteen :evil:

sulakeboksin sisäänkin meni n. metrin mittainen johtosarja (musta-pun-sin) jossa oli ihan oikea klipsi pää mutta toista päätä ei löytynyt mistään ja sekin oli vaan löyty poikki ja rullattu muitten johtojen sekaan :roll:

hattua voisin nostaa edelliselle asentajalle, ei se vakkari sentään osia POISTAMALLA korjaannu.. :lol:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Tulipahan tekemisen puutteessa puuhailtua orsii-:n kanssa tallilla ja niihän siinä pääsi käymään että etujousista tuli mallia lyhennetyt :oops: kummasti parani ajo-ominaisuudet ja ulkonäkökään ei yhtään hassumpi kun ei enää keuli :P

Termarista vielä sen verran että mahtaneeko olla kenties elämän ehtoo puolella kun lämpöjä ei nosta yli 80, ajossa on aina 79 ja paikallaan hitusen enemmän. vaparikoneesta irrotettu niin eikö näissä pitäs olla se 87 eikä 79 :roll: tuolla uudella nostaa lämmötkin paljon nopeammin kuin vanhalla mutta seinä tulee vastaan 80 kohalla, ennen oli 90 paikkeilla lämpimänä.

nuihin varaosa numeroihin en sen enempää oo vielä perehtynyt niin irtoaako niistä mitään infoa? vanhassa oli alku 606 ja uudessa 004.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Tänään sitten kuskinpuolen moottorin kumityyny halus sanoa sopimuksen irti ja nyt tyhjäkäynnillä tärrää/kolisee, moottorijarrulla ja pakittaessa myös.. uutta jo katsastelin netistä niin mitä eroa noilla 200 ja 300 kumityynyillä on kun 200d tyyny on 65e ja 300d tyyny vain 25e :shock:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eipä 300D tyyny halvempi ole ellei jokin ihme poistomyynti sen osalta, missä tuo hinta oli ?
Kolmisatasen tyyny kyllä passaa kakssataseen.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Jeps kiitos, ei eilen huomannut kattoa että tosiaan tuo halvempi yykaakoohon :D
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Sehän alko nyt vastustaan kerralla kaikki.. kansipahvi vuotaa aika ilosesti 1. ja 2. pytyn kohdalta kun selvä vihreä vana näkyy kyljessä, syö nestettä 1-2L/100km :x taitaapi seisontaan siirtyä tämäkin joksikin aikaa ettei ota enempää itteensä.

tarvinneeko siihen muuta uusia kuin kansipahvi, pultit ja kannen plaanaus? tietysti venttiilivarren kumit menis siinä samalla kun pitää venat nyppästä poissa joka tapauksessa..

Kaiken muun keskellä ajotuntumaa lytistää kuskin penkin selkänojan säätö, valuu nimittäin itestään kokoajan taaksepäin. onko kovinkin monimutkanen härveli tuo säätö että saako mahd. korjattua vai pitääkö kallistua suosiolla ostamaan kokonaan uus ahterin lepyttäjä :roll:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
JiiTee_
Viestit: 2970
Liittynyt: 20.10.2010 0:43
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Kansipahavin vaihtohan nyt ei mikkään kova homma oo.. Ite lisäisin ainaki ostoslistalle vielä kuparispreiliimaa joka on hyvä kannentiivisteisiin. :)

Kuskin penkin selkänojasta kannattaa takapahvi käyttää irti josko sieltä löytyisi jotain vikaa.. Ei oo kova homma.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Joo on tympee ajella kun menee hammaslääkäri asentoon tuo penkki :D Tässä ei onneks niitä kannenpultteja oo niin paljoa ja tuo kansikaan ei niin paljoa paina. Kutoskoneen kannen paikoilleen laitosta oli käsissä muistona pitkään mustelmat kun käsivarret painoivat tulipellin(vai rintapelti?) terävää reunaa vasten :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Nythän se ikiliikkuja rupes kiukutteleen ihan kunnolla kun tänään alkoi 2. pytyn esikammio vuotamaan reilun puoleisesti, siinä on ajotuntuma kohdallaan kun kabiiniin kuuluu nostimen tikitys, esikammion supsutus ja siihen vielä lievä naftan käry :lol: ei se auta kun ottaa hattua pois :!:

Kuva

raporttoidaan lisää kuvien kera kun on kansi pöydällä :)
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Uusi syyläri ahdettu keulille, huomenna näkee vuotaako kun loppui jäähd. neste kesken niin ei saanu ilmattua :roll:

vielä jos huomenna saa aikaseksi vaihtaa moottorin kumityynyn tyhjäkäynnillä tärräämisen vähentämiseksi ja kaasuvivuston iskari kun meinaa pomputtaa aina moottorijarrulle päästettäessä..

Jos/kun huomenna saa taas tehotiisselin ajokuntoon niin alkaa vakkarin kans ihmettely. nyt kun joku on saanut älynväläyksen ottaa koko yksikön parempaan talteen liittimen kanssa ja johdot vetästy vaan raa'asti poikki niin saako mistään mahd. uutta/käytettyä johtosarjaa yksikölle vai mihin asti lie menee kaikki johdot boksilta? ite en oo vielä joutanut tutkimaan että saako yksikön johtoja ylipäätään vaihdettua ilman koko keulan purkamista, melkein kymmenkunta johtoa siinä näytti kuitenkin joutilaana roikkuvan..

ohjainyksikköjä näytti löytyvän 100-200e haarukkaan useita, onko näissä sitten mitään isompia eroja että saako toimimaan eri malli/vm boksia ilman kikkailuja?

sen ois nyt vielä ymmärtäny että ohjainyksikkö on revitty vekeen mutta on saanu jo olla laiska ihminen että pitäny katkasta johdotkin kun liittimen saa nykäsemällä irti :amis_selittaa:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Nyt on taas vajaa tonni rullailtu eteenpäin syylärin vaihdon ja esikammioiden tiivistyksen jälkeen ja hyvin toimi kunnes kansipahvin vuoto paheni, nyt tikittää kuumalla koneella kokoajan 1-2 nostajaa ajossakin ja ei lopu vaikka kuinka kierrättää. tyhjäkäynnillä on sitten jo aika eroottinen räklätys :roll: varmaan pitää ainakin nostaa hattua sen verran että uusi pahvi väliin ja nostajat käydä läpi jotta saa uudet vaihdettua huonojen tilalle, ei kuitenkaan heti pysty purkamaan tätäkään kun Multivirin tähti jo menossa talliin kannen irroituksen merkeissä ja 200d käyttöautona niin jännityksessä eletään millon laukiaa joku paikka :?

mistä sitten johtuu se että öljynpaine seilaa kokoajan kuumalla koneella? ennen ei juuri ollenkaan ja nyt kun alko tikittään pahemmin niin painekin kokoajan seilaa pikkusen :!:

vielä jos joku kehtaa valaista mistä löytyy penkinlämmittimien sulake niin saisi senkin kuntoon? eilen käytin takapenkin alla olevaa keltaista relettä auki ja näytti ihan hyvä kuntoiselta vaikkakin kyllä tuoksahti aika runsaasti sähkölle, ennen toimi kuskinlämmitin mutta nyt ei sekään ja kun sulakerasiassa lukee että sulake rasian ulkopuolella..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

ö-paineen seilaus johtuu juurikin kansipaffista... se alkaa olemaan lopun alkua, ei kestä enään pitkään se paffi :?
omasta kokemuksesta voin sanua :roll:
ja tikitys taas siitä, kun ylälerta ei saa enää kunnolla paineita, mutta senhän varmaan jo tiesitkin?
® Mesen linttaklubi
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Pitänee rueta tässä tulevana viikonloppuna vaihtamaan pahvi ja samalla kattoa nostajat läpi ja vaihtaa kuluneet uusiin :)

tosiaan kun auto tuli taloon niin sisässä oli delphin 5w40 öljyt ja niillä tikitti kokoajan, huoltokirjan mukaan oli pari tonnia kerennyt olla ja oli ihan vettä :shock: teboilin diamondilla sitten tikitys katosi kylmänä mutta kuumana taas kuului.
Nyt on oston ja öljynvaihdon jälkeen ajeltu menemään n. 3tkm ja menneenä viikonloppuna alkoi orkesteri isoneen kun öljynpaine rupesi seilaamaan tyhjäkäynnillä ja toinen nostaja liittyi kerhoon. välillä meinaa kuulostaa jo niin pahalta että ei taida kovin paljoa öljyä päästä nostajille asti :roll:

alkuvaiheessa nostajan tikitys katosi kun kierroksia piti vähä aikaa 1500-2000 kieppeillä mutta nyt saa polkea menemään jonku aikaa että loppuu ja heti kun kierrokset laskee alkaa orkesteri taas soittamaan.

Alkaa tallilla olemaan jo jonon tynkää kun orsiin farmari seisoo pihalla ja kone tallissa, Multivirin 300d oottanut kansiremonttia jo muutaman viikon ja tämäkin vielä :lol:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

vielä jos joku kehtaa valaista mistä löytyy penkinlämmittimien sulake niin saisi senkin kuntoon?
Kuskin puolella konetilassa iskarin yläpään lähellä 2 sulakkeen rasia.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

dealer kirjoitti:
vielä jos joku kehtaa valaista mistä löytyy penkinlämmittimien sulake niin saisi senkin kuntoon?
Kuskin puolella konetilassa iskarin yläpään lähellä 2 sulakkeen rasia.
kiitos tästä, aika haperon näköiset oli vanhat sulakkeet mutta ehyet kuitenkin, uudet sain vaihdettua mutta kokeilemaan en kerennyt. toivottavasti autto :roll:

sitten lisää onkelmaa tämän kärryn kanssa, nyt on muutaman päivän sisään ruennut kuskinpuolen etupää woblaamaan oudosti jos kääntää ohjauksen linkkuun, ihan samanlainen kun ois rengas löysällä mutta sekin on jo tarkistettu :? klappiakaan ei juurikaan ollut paitsi linkussa anto vähän periksi (apusimpukka?) mistähän lie johtuu? tuon lisäksi jos kääntää vasemmalle linkkuun ja päästää ratista irti niin vetää vaan enemmän palauttamisen sijaan..

suuremmissa nopeuksissa ei ole vielä tuntunut (liikenneympyrä), sitten jos vaikka parkkiin yms hiljasesta vauhdista taittaa niin hirveä woblaus käy :shock:

kaiken muun keskellä sain pitkään tärränneen moottorin kumityynyn vaihdettua ehyeen, aika komiasti oli palasina vanha :D
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
JiiTee_
Viestit: 2970
Liittynyt: 20.10.2010 0:43
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Katoppa onko ohjaustehostimen öljyä tarpeeksi? :roll:
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”