turvavyön ojennin

Vastaa Viestiin
mopoukko
Viestit: 2
Liittynyt: 02.1.2012 1:18
Paikkakunta: kotka

turvavyön ojennin

Viesti Kirjoittaja mopoukko »

tulipa ostettua tuollainen -92 300 ce mese.messevä peli mutta apparin puolen turvavyötä tarjoilee vaikka kukaan ei istu penkille ja ovet on kiinni.se ei ole paha vaan se että kuskinpuolella ei ole eloa ollenkaan.siispä toppaukset pois ja asiaa tutkimaan.tanko työtää tyrvavyötä kun antaa suoraa sähköä akkulaturista ja menee takaskin kun vaihtaa napaisuutta,ovikytkin irroitettu ja mitattu oli ok.sitten kun laittoi piuhat takas moottoriin kiini niin nytkähti sisään päin ja kun oli penkit ja kaikki hilppeet paikoillaan oli ojentaja jotenkin syvemmällä kolossaan.työkalujen siivous ja kotimatkalle,niin haisi sähkövialta ja vahvasti,tuli turvavyön reijästä ja eikun sulakkeet irti.olen lukenut kaikki mikä liittyy asiaan mutta ei ole sen henkimaailmasta tai sähkökytkennöistä löytynyt mitään tietoa.tarttee vielä kokeilla heittää releet ristiin ja katella mitä meinaa.oli siinä varressa jotain micro kytkimiäkin rajoina mutta kun ei ymmärrä sen sielun elämää niin ei ymmärrä.piiri/sähkökaavio auttas.nyt ajellaan piuhat irti sen ojentajan motista,onneksi ei palanut koko auto.
Avatar
Wilske
Viestit: 138
Liittynyt: 27.10.2010 11:15
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Wilske »

sinänsä huvittavaa että mun omas ja kaverin coupes on aivan identtiset viat, molemmista sulakkeet irti. Sen verran tutkittiin että sisävalo jäi sen sulakkeen oton jälkeen päälle vaikka oli ovi kiinni?? Onko sulla tätä sisävalo ihmettä?
w463 350GD -92
C124 230 -89
w201 250TD -91
w126 260 -86
w123 230 -78
209 Kaappi -90
309 Kaappi -92(Isäukon)
ex. 12 kpl Kaappeja
ex. w115 220D
mopoukko
Viestit: 2
Liittynyt: 02.1.2012 1:18
Paikkakunta: kotka

turvavyön työnnin

Viesti Kirjoittaja mopoukko »

jep sisävalot paloivat vaikka ovi oli kiinni ja turvavyön valoa vilkutti vaikka olin köytettynä vöihin.keskuslukko lakkas pelaamasta,ei nostanut ikkunaa enään avaimesta.tolleen alkuun mitä huomioin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”