W124 Farmarin laitto helppiä
W124 Farmarin laitto helppiä
Tuli tuossa hommattua semmonen väkerrys että ihmetyttää vieläkin. Tarviis vähä helppiä mistä ettiä mitä ottaa huomioon jne tietenkin. Autosta saa antaa risuja, ruusuja ja mitä nyt mieleen tulee palaute on aina hyvästä.
Autosta ei vielä minullakaan ole tarkkaa tietoa, mitä siellä on ja mitä sieltä löytyy
Lähtökohta:
Musta farkku 87-v mittarissa nyt muistaakseni 745tkm Kone vaihdettu joskus ei tietoa millo. Muutettu manuaaliksi. Turbotettu kilon ahdoille. Laatikko väljä ku lehmän häntä.
Asiaan käykö 124 bensan laatikko paikoilleen, mitä huomioon?
Onkohan tommosen kattoluukun kunnostus heleppoa ku yläältä kitattu umpeen ja sähköistä mittään hajua mitä siel on tehty
Miten tommonen kone kestää ja mitä sieltä kannattas tutkia tarkemmin?
Jos nyt oikein luin niin koneen nro: 603 011 08 01
Ja Laatikko 717430
Onko mua kusetettu pahasti vai ei, siinäpä vasta kysymys?
Kuvian laittelen tuossa jahka kerkeen päivänvalon aikaa ottaa
Edit: Autostahan löytyy enemmänkin vikaa. Osaako kukkaan kertoa mistä johtuu ettei sähkölasit toimi jos tunnistin menee pohjaan oven kiinni laittaessa. lasit toimii jos jompikumpi ovi on auki. Nopean fixin sain liittämällä piuhat yhteen että saan ne toimimaan mutta nyt jää aina lasien katkasien valot päälle.
Keskuslukko ei toimi vaikka kokeiltu toimivalla boxilla. joten jossain sähköt poikki mahtaako olla tietoa paikoista jotka vois olla syyllisiä. Avaimessa roikkuu VDO keskuslukituksen kaukosäädin, mistä mahtais löytyä moinen mööpeli autosta tai edes vastaanottajan paikka?
Hajuja kellään miten toi peräkoukku irtoaa, koukku irroitettava ja sen auki kiinni kiekon kohdalla ei ole kuin sen tanko joka liikkuu sisään ja ulos. Yritetty lenkillä kääntää joka asennosta joka suuntaan mutta mitään ei tapahdu, onko mekanismi lukossa vai onko tämä niitä lukollisia avain malleja oleva?
Autosta ei vielä minullakaan ole tarkkaa tietoa, mitä siellä on ja mitä sieltä löytyy
Lähtökohta:
Musta farkku 87-v mittarissa nyt muistaakseni 745tkm Kone vaihdettu joskus ei tietoa millo. Muutettu manuaaliksi. Turbotettu kilon ahdoille. Laatikko väljä ku lehmän häntä.
Asiaan käykö 124 bensan laatikko paikoilleen, mitä huomioon?
Onkohan tommosen kattoluukun kunnostus heleppoa ku yläältä kitattu umpeen ja sähköistä mittään hajua mitä siel on tehty
Miten tommonen kone kestää ja mitä sieltä kannattas tutkia tarkemmin?
Jos nyt oikein luin niin koneen nro: 603 011 08 01
Ja Laatikko 717430
Onko mua kusetettu pahasti vai ei, siinäpä vasta kysymys?
Kuvian laittelen tuossa jahka kerkeen päivänvalon aikaa ottaa
Edit: Autostahan löytyy enemmänkin vikaa. Osaako kukkaan kertoa mistä johtuu ettei sähkölasit toimi jos tunnistin menee pohjaan oven kiinni laittaessa. lasit toimii jos jompikumpi ovi on auki. Nopean fixin sain liittämällä piuhat yhteen että saan ne toimimaan mutta nyt jää aina lasien katkasien valot päälle.
Keskuslukko ei toimi vaikka kokeiltu toimivalla boxilla. joten jossain sähköt poikki mahtaako olla tietoa paikoista jotka vois olla syyllisiä. Avaimessa roikkuu VDO keskuslukituksen kaukosäädin, mistä mahtais löytyä moinen mööpeli autosta tai edes vastaanottajan paikka?
Hajuja kellään miten toi peräkoukku irtoaa, koukku irroitettava ja sen auki kiinni kiekon kohdalla ei ole kuin sen tanko joka liikkuu sisään ja ulos. Yritetty lenkillä kääntää joka asennosta joka suuntaan mutta mitään ei tapahdu, onko mekanismi lukossa vai onko tämä niitä lukollisia avain malleja oleva?
Viimeksi muokannut Smeagol91, 27.2.2012 1:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Onkos se alkuperänen turpo? Niissä on vahvempi laatikko. Laatikon tiukempiin vaihtoihin voi auttaa paineiden nosto.
Laitapa vaikka korinumeroa näkösälle, niin kaivellaan sen perusteella tietoa mitä autossa on ollut tehtaalta lähtiessä.
Kattoluukku kitattu umpeen.
En oo näistä koskaan joutunut kattoluukkua korjaamaan, mutta on se kuulemma vähän ahdas. Moottori luukulle löytyy takaa kuskinpuolelta, siitä takarenkaasta vähän taaksepäin. Siellä verhoilujen alla.
Dieseleiden koneet kestää kyllä huollettuina. Alakerran laakerit voi kaivata vaihtoa jossain välissä.
Edit: Eikäku tää olikin manuaali. Millä tavalla laatikko on väljä?
Laitapa vaikka korinumeroa näkösälle, niin kaivellaan sen perusteella tietoa mitä autossa on ollut tehtaalta lähtiessä.
Kattoluukku kitattu umpeen.

Dieseleiden koneet kestää kyllä huollettuina. Alakerran laakerit voi kaivata vaihtoa jossain välissä.
Edit: Eikäku tää olikin manuaali. Millä tavalla laatikko on väljä?
Kein siknatuur
Korinro: WDB1241901F031704Sampo N. kirjoitti:Laitapa vaikka korinumeroa näkösälle, niin kaivellaan sen perusteella tietoa mitä autossa on ollut tehtaalta lähtiessä.
Kattoluukku kitattu umpeen.En oo näistä koskaan joutunut kattoluukkua korjaamaan, mutta on se kuulemma vähän ahdas. Moottori luukulle löytyy takaa kuskinpuolelta, siitä takarenkaasta vähän taaksepäin. Siellä verhoilujen alla.
Dieseleiden koneet kestää kyllä huollettuina. Alakerran laakerit voi kaivata vaihtoa jossain välissä.
Edit: Eikäku tää olikin manuaali. Millä tavalla laatikko on väljä?
Juu ihmettelin itekkin tuota kattoluukkua, toivon mukaan siitä on vain tiiviste mennyt tai moottori palanut. saas nähä kuhan aikaa saa tutkia.
Laatikosta todennäkösesti rattaat kulunu runtua antamalla, 1 2 ja 3 4 väljät 5 ja pakki on tiukka. Kävin laatikon alla tutkimassa niin linkkujen liikevara oli meleko suuri ennen ku kytki vaihteen tai otti pois sen. Josta seuraa että 2 vaikka nopeasti vaidettaessa 3 ei onnistu koska ei kytke vaidetta pois kakkoselta. vaidetta pitää aina vähän työntää takaisin edelliselle vaihteelle jotta sen saa päältä pois.
Huolto kirjaa autosta on tehty ihan A3 lehtiöön jonka mukaan motti ja laatikkon on vaidettu 715tkm kohdalla jonka jälkeen motin öljyt ja suodin on vaihdettu 728tkm kohdalla ja olen itse juuri vaihtamaa niitä kanssa.
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Tuommosta VIN-kooderi kertoo autosta.
Automaatti on ollut tehtaalta lähtiessä, moottori on ollut 603 eli 6-mukinen diesel. VIN-kooderin mukaan pannu ei ole ollut turpo eli siinä on ollut se heikomman version aski. Ei se heikko ole silti ollut, turpon loota vaan kestää enemmän.
Koska kone on turpotettu jälkikäteen, kannattaa noiden ahtojen kanssa olla tarkkana. Turpon kone kestää vähemmän kuin vapari. Turpossa on esim. öljyruutat männille, kestävämmät kanget ja männät, parempi öljypumppu ja mitähän niitä nyt kaikkea oli. Itse en ole turpojen kanssa ollut tekemisissä, lähinnä lueskellut foorumilta.
Jatkakoot turpomiehet tästä.
Laatikosta vielä sen verran, että ymmärtääkseni sinne käy 124-sarjan mistä tahansa pensasta tai dieselistä otettu automaattilaatikko. Manuaalilaatikoissa on eroja, toisissa on pidempi keskikeppi kuin toisissa.
Tuolla etusivulla on muuten linkki tuonne VIN-kooderiin, sieltä voi tutkia räjäytyskuvia yms. kivaa.
fin
vin WDB1241901F031704
whc WDB
chassbm 124190
chass_ident 1F031704
type 124
subbm1 190
subbm2
auxiliary_drive
body 00153
body_code
delivery_date
engine 603912 12 015196
front_axle1
front_axle2
heater
interior 071
lights BOSCH
model_idx 0
odometer
order_num1 0621203169
paint1 199
paint2
paint3
paint4
paint5
platform
production_num1
production_order_ref
rear_axle1
rear_axle2
release_date
retarder
rims
service_num
steering
trailer
transfer_case
transmission 722415 12 437628
vin_dc
vinwhc
winch
wiper 870122
Code Текст
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
412 Unknown
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
470 Unknown
541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
550 TRAILER COUPLING
570 FOLDING ARMREST, FRONT
583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
591 Unknown
199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
071 Unknown
Automaatti on ollut tehtaalta lähtiessä, moottori on ollut 603 eli 6-mukinen diesel. VIN-kooderin mukaan pannu ei ole ollut turpo eli siinä on ollut se heikomman version aski. Ei se heikko ole silti ollut, turpon loota vaan kestää enemmän.
Koska kone on turpotettu jälkikäteen, kannattaa noiden ahtojen kanssa olla tarkkana. Turpon kone kestää vähemmän kuin vapari. Turpossa on esim. öljyruutat männille, kestävämmät kanget ja männät, parempi öljypumppu ja mitähän niitä nyt kaikkea oli. Itse en ole turpojen kanssa ollut tekemisissä, lähinnä lueskellut foorumilta.
Jatkakoot turpomiehet tästä.
Laatikosta vielä sen verran, että ymmärtääkseni sinne käy 124-sarjan mistä tahansa pensasta tai dieselistä otettu automaattilaatikko. Manuaalilaatikoissa on eroja, toisissa on pidempi keskikeppi kuin toisissa.
Tuolla etusivulla on muuten linkki tuonne VIN-kooderiin, sieltä voi tutkia räjäytyskuvia yms. kivaa.
fin
vin WDB1241901F031704
whc WDB
chassbm 124190
chass_ident 1F031704
type 124
subbm1 190
subbm2
auxiliary_drive
body 00153
body_code
delivery_date
engine 603912 12 015196
front_axle1
front_axle2
heater
interior 071
lights BOSCH
model_idx 0
odometer
order_num1 0621203169
paint1 199
paint2
paint3
paint4
paint5
platform
production_num1
production_order_ref
rear_axle1
rear_axle2
release_date
retarder
rims
service_num
steering
trailer
transfer_case
transmission 722415 12 437628
vin_dc
vinwhc
winch
wiper 870122
Code Текст
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
412 Unknown
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
470 Unknown
541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
550 TRAILER COUPLING
570 FOLDING ARMREST, FRONT
583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
591 Unknown
199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
071 Unknown
Kein siknatuur
Re: W124 Farmarin laitto helppiä
Huomasitko nuo? Kone ja laatikko on vaidettu kokonaan toisiin, eli toi vin ei kerro niistä mitään muuta kuin mitä varusteita tuossa rakkineessa on.Smeagol91 kirjoitti:Lähtökohta:
Musta farkku 87-v mittarissa nyt muistaakseni 745tkm Kone vaihdettu joskus ei tietoa millo. Muutettu manuaaliksi. Turbotettu kilon ahdoille. Laatikko väljä ku lehmän häntä.
Huolto kirjaa autosta on tehty ihan A3 lehtiöön jonka mukaan motti ja laatikkon on vaidettu 715tkm kohdalla jonka jälkeen motin öljyt ja suodin on vaihdettu 728tkm kohdalla ja olen itse juuri vaihtamaa niitä kanssa.
Yritin tolla motin nro ettiä tietoa siitä, mutten saanu tulosta hakuihin.
viewtopic.php?t=32645
Oisko siellä tuommonen lohko mitä tuosa ihmetellään? Tuon lohkon numero oli 603 011...
Jos vaihdat automaatiksi laita 722.3xx, kestää n.300hv tehot juuri ja juuri. Vahvistettuna sitten kaiken mitä perusviritellystä 603:ta saa irti.
Kattoluukun purkamisesta rustailin mekkaan ohjeen kuvien kera. Itelle vaihdoin luukkuun ne "saranat" kun olivat poikki molemmilta puolin.
Oisko siellä tuommonen lohko mitä tuosa ihmetellään? Tuon lohkon numero oli 603 011...
Jos vaihdat automaatiksi laita 722.3xx, kestää n.300hv tehot juuri ja juuri. Vahvistettuna sitten kaiken mitä perusviritellystä 603:ta saa irti.
Kattoluukun purkamisesta rustailin mekkaan ohjeen kuvien kera. Itelle vaihdoin luukkuun ne "saranat" kun olivat poikki molemmilta puolin.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Joo-o, no tyrkkääppä vaikka kuva siitä motista? Vahvasti veikkaisin jälkiturpotettua kutosta.
Miten turpon öljynpaluu on tehty? Mihin se menee?
Tuosta kuvan liittämisohjeet, helppoa kuin lapsen lyöminen.
viewtopic.php?t=2149
Miten turpon öljynpaluu on tehty? Mihin se menee?
Tuosta kuvan liittämisohjeet, helppoa kuin lapsen lyöminen.
viewtopic.php?t=2149
Kein siknatuur
Sulakkeet katottu ja rele kanssa, mistähän mahtaa oikea virta tulla napeille.Moska kirjoitti:Taitaa olla ikkunoiden oikea virransyöttö mykkänä ja saa virtaa vain kun "mukavuusrele" vetää oven auettua. Sulakkeet?
Autossa tehty välillä niin hianoja ratkasuja sähköjen suhteen että ihmettyttää oikein. mihinköhän niitte nappien virta piuhat kytkeytyy?
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Bemarin kaikki koneet kestää paremmin kuin MB-myllytdealer kirjoitti:Sampo hei, tämä on MB eikä BMWSampo kirjoitti:Turpon kone kestää vähemmän kuin vapari.

Elikkä joku ajatushäiriö on tullut tuossa, turpot kestää vapareita paremmin tietenkin.
Mikä hauta-arkku tuolla takakontissa on? Tuollahan lähtee takalasi pois paikaltaan, kun vähän kääntää passoja isommalle.
Ainakin tuo on jälkikäteen turpotettu.

Turpon öljynlähtö näyttäs tulevan ö-suodattimen jalasta, sieltä ne tulee tosin turpokoneessakin. Tuosta paluuletkusta sen pystyy kyllä turpomiehet sanomaan hyvin äkkiä onko alkuperäinen turpopannu vai vapari. Itsellä loppuu tietämys tähän, taidan lähteä ropaamaan pemaria.
(Vannoutuneena pemarimiehenä veikkaan kuitenkin tuon olevan vaparikone. Jotenkin epäilyttävältä näyttää tuo ölppäletkun paluu lohkoon.)
Kein siknatuur
Tuommonen väliaikanen ratkasu tuo on, onhan tuolla jo yksi takalasi saatu rikki toisesta autostaSampo N. kirjoitti:Mikä hauta-arkku tuolla takakontissa on? Tuollahan lähtee takalasi pois paikaltaan, kun vähän kääntää passoja isommalle.

Noniin eilisen aikana meni pakki jotenkin rikki, pakkia ei sitte saa mitenkään päälle?
Onko vivusto kunnossa?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Laatikossa ruuvit löysällä ja kepissä kanssa, vaihteet toimii paitsi 1 ja 2 vipu joskus joku hitsannu ja jättäny löysälle nii sitä ei voi vielä tarkemmin kattoa ennenku puottaa laatikon poies
Tossa ois kuva tosta kattoluukun moottorista

Tota käsikäyttöä kun kokeili ruuvata niin ei tapahtunu mitään missään?
Pakki valot on mysteeri edelleen, kokeilin ryöstää virran muualta niin se laitto virrat autoon päälle
Tossa kuvaa niistä lasinnostimien sähköistä

Alakerran kuvaa lisää


Lohkolämmittimen ihmettelyä
Edellinen laitettu poikki

Uus laitettu lisää ja tuokaa tunnu toimivan kunnolla, ei lähe rohisee ku laittaa tolppaan?

Ihmettelyä herrättää toi jämäkkä ratkasu ö-pohjan ropulle

Nii ja sitä kuvaa siitä kattoluukusta



Tämä koukku pitäs saaha ehjänä pois että sais mahtoollisesti joskus kiinni laittaa jos tarvii, että saisko jonkun näköstä valaistusta asiaan miten se irtoaa?


jämäkkä ratkasu äänen toistoon joltain

Pitänee ite sitte hyödyntää jotenkin tota tai koittaa saaha tukittua jollei löydy toista käypästä tilalle lähistöltä
Mihinköhän toi piuha kuuluu, olikoha se 2 napanen liitin

Yleiskatsastus Duronin ja minun remppa alueesta

Tossa ois kuva tosta kattoluukun moottorista

Tota käsikäyttöä kun kokeili ruuvata niin ei tapahtunu mitään missään?
Pakki valot on mysteeri edelleen, kokeilin ryöstää virran muualta niin se laitto virrat autoon päälle

Tossa kuvaa niistä lasinnostimien sähköistä

Alakerran kuvaa lisää


Lohkolämmittimen ihmettelyä
Edellinen laitettu poikki

Uus laitettu lisää ja tuokaa tunnu toimivan kunnolla, ei lähe rohisee ku laittaa tolppaan?

Ihmettelyä herrättää toi jämäkkä ratkasu ö-pohjan ropulle

Nii ja sitä kuvaa siitä kattoluukusta



Tämä koukku pitäs saaha ehjänä pois että sais mahtoollisesti joskus kiinni laittaa jos tarvii, että saisko jonkun näköstä valaistusta asiaan miten se irtoaa?


jämäkkä ratkasu äänen toistoon joltain

Pitänee ite sitte hyödyntää jotenkin tota tai koittaa saaha tukittua jollei löydy toista käypästä tilalle lähistöltä
Mihinköhän toi piuha kuuluu, olikoha se 2 napanen liitin

Yleiskatsastus Duronin ja minun remppa alueesta

Re: W124 Farmarin laitto helppiä
Saapiko tuon moottorin suosiolla irti? Joku syyhän tuon luukun kittaamiseen on ollut. Ensin kahtelee toimivan moottorin. Sitten vaan kaivelemaan kitit irti ja kurkkimaan mitä alta löytyy.Smeagol91 kirjoitti:Onkohan tommosen kattoluukun kunnostus heleppoa ku yläältä kitattu umpeen ja sähköistä mittään hajua mitä siel on tehty
Tuntuu siltä, että jollain entisellä omistajalla on palanut hermot vuotavaan luukkuun ja kitannut sen tiiviiksi laiskuuttaan tms.

Re: W124 Farmarin laitto helppiä
Jaa-a ei oo tullu purettua tuota moottoria irti ennen, mutta eiköhän se sieltä tuu toisessa 124 farkussa ois k-luukunmoottori mutta siinäkin on mielestäni kattoluukku ummessa, täytyy kahtoa sit ku jaksaa 2m lunta lapioida päältä.Pappi kirjoitti:Saapiko tuon moottorin suosiolla irti? Joku syyhän tuon luukun kittaamiseen on ollut. Ensin kahtelee toimivan moottorin. Sitten vaan kaivelemaan kitit irti ja kurkkimaan mitä alta löytyy.Smeagol91 kirjoitti:Onkohan tommosen kattoluukun kunnostus heleppoa ku yläältä kitattu umpeen ja sähköistä mittään hajua mitä siel on tehty
Tuntuu siltä, että jollain entisellä omistajalla on palanut hermot vuotavaan luukkuun ja kitannut sen tiiviiksi laiskuuttaan tms.
Ei viittis lähtee repii kittauksia auki ku pitäs auto pitää liikkeellä jokapv ja jaksas jos tulee tippoja niskaan

samasta syystä en minäkään ole tutkinut mikä kattoluukussa vikana.. ei halua olla katto auki kokoajan. (tosin ei mulla kyllä oo kitattukkaan umpeen omaani.. outo veto.)
komia halli teillä on. kateellinen olen. olisipa itsellä ..tai ees kaverilla tollanen vielä! (ei oo enää.. oli aiemmin)
komia halli teillä on. kateellinen olen. olisipa itsellä ..tai ees kaverilla tollanen vielä! (ei oo enää.. oli aiemmin)
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
Tohtisin veikata että kyseessä on sähköantennin liitin..?Smeagol91 kirjoitti:Mihinköhän toi piuha kuuluu, olikoha se 2 napanen liitin
userpix/9983_IMG_2236_1.jpg

® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.

Aavistan syyn katttoluukun kittaamiseen. Sieltä on vuotanut kovalla sateella vettä kabiiniin. Omaan tai vielä pahempaa, kyydissä matkustavan emännän polveen, tippa silloin tällöin. Siinä on ehkä voinut mennä tukkoon ns kattoluukun vuoto putket, mutta todennäköisesti on voinut alkaaa vuotamaan tuulilasi yläreunastaan. Se saa aikaan saman ilmiön. Vesi ei pääse sisävalon koohdalta sisään vaan valuu kattoverhoilun etukappaleen kourua pitkin reunalle ja sieltä tiputtaa kuskin tai vänkärin polveen.
Mulla kävi 88 farkussa sama homma. Huonosti laitettu tuulilasi. Korjasin asian venäläisellä bostikin tapaisella liimalla.
Mulla kävi 88 farkussa sama homma. Huonosti laitettu tuulilasi. Korjasin asian venäläisellä bostikin tapaisella liimalla.
Tuo saattas HannuS pitää aika hyvin paikkaakin koska autoonhan on joskus tuulilasi vaihdettu itse jonka kyllä huomaa koska massan näkee niin sisä kuin ulkopuolelta helposti. Eikä palkin paneelit mene edes kunnolla kiinni.
Riittäskö jos ottaa tuulilasin yläältä sen listan pois, löis massat sisään ja lista paikalleenvielä ku se on märkä?
Riittäskö jos ottaa tuulilasin yläältä sen listan pois, löis massat sisään ja lista paikalleenvielä ku se on märkä?
- Karvanaama
- Viestit: 857
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Ex- varkussa juuttui koukku paikoilleen aika lujasti, jos oli jäänyt muutamaksi viikoksikin paikalleen.
Crc:tä ensin reilusti ja päiväksi muhimaan.
Se kiekko piti muistaakseni pyöräyttää irrotettaessa taaksepäin (vastapäivään niinku jallupullon korkkikin) puolisen kierrosta.
Sitten reipas isku vasaralla.
Nyt kun se kiekko puuttuu, on semmonen kutina että sen pitäisi painaa tuota tappia sisäänpäin pyörähtäessään.
Koitas miljuunapihdeillä jos se liikkuis sisääpäin samalla kun joku pyörittää tappia.
Crc:tä ensin reilusti ja päiväksi muhimaan.
Se kiekko piti muistaakseni pyöräyttää irrotettaessa taaksepäin (vastapäivään niinku jallupullon korkkikin) puolisen kierrosta.
Sitten reipas isku vasaralla.
Nyt kun se kiekko puuttuu, on semmonen kutina että sen pitäisi painaa tuota tappia sisäänpäin pyörähtäessään.
Koitas miljuunapihdeillä jos se liikkuis sisääpäin samalla kun joku pyörittää tappia.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Saattaa onnistuakin. Mä en voinut laittaa massaa kun mulla ei sitä ollut ja se on muutenkin aika paksua tavaraa. Sitä ei oikein saa sinne minne pitäis. Siksi päädyin kokeilemaan tuota bostik liimaa. Se on ohutta litkua ja menee tosi pieniinkin reikiin ja löydettyään paikkansa se jähmettyy noin vuorokaudessa.Smeagol91 kirjoitti:Tuo saattas HannuS pitää aika hyvin paikkaakin koska autoonhan on joskus tuulilasi vaihdettu itse jonka kyllä huomaa koska massan näkee niin sisä kuin ulkopuolelta helposti. Eikä palkin paneelit mene edes kunnolla kiinni.
Riittäskö jos ottaa tuulilasin yläältä sen listan pois, löis massat sisään ja lista paikalleenvielä ku se on märkä?
Mutta ei kivikovaksi vaan antaa sopivan jouston. Vuoden verran tuo mulla nyt on pitänyt. Lasissa on railokin mutta ei haittaa katsastusta vielä. Varmaan pitää vaihtaa vielä jos tuota pitää pidempään.
Olihan siellä se valmis pakki kytkin muttei siitä mitään valoa tullu, kattelin lappusia niin oliko parissa eri katastuksessa huomautus siitä. ne napin piuhat oli liitetty uudelleen joihinki johtoihin ja autohan on ollut automaatti ennen?
Pitäs varmaa purkaa koko keula että saa selevää niitten tollojen virittelyistä
Pitäs varmaa purkaa koko keula että saa selevää niitten tollojen virittelyistä
