Skiben C-koppa S204
Skiben C-koppa S204
Elikkä entinen 211.004 lähti vaihtoon kun oli farmarin tarvista tuon koiran takia. Hyvin se kerkesi melkein 3vuotta ja yli 90tkm palvella.
Tämä uusi on 204.207 eli uudempi koppanen C. Kone on 200cdi eli 646 varustettuna delphiini ohjelmistolla.
Automaatti on mukavempi kun hyppää suoraan pienempään vaihteeseen toisin kuin rommelissa.
Mutta ei tässä sitä stop ja hold toimintoa ole.
Laiska tuo meinaa olla edellisen jälkeen mutta kai tuolla vähän aikaa ajelee. Mites lie tuolla itärajalla päin joko sitä vihreää valoa näytetään piristyksen puolesta?
Puoli viikkoa on huristeltu ja ihan hyvältä vaikuttaa. Sisusta on semmonen tummanpunanen.. omaan mieleen hyvännäkönen. Huollettukki vissii on huoltokirjan ja tietokoneen mukaan.
Saksasta tullut 2011. Eipä tämä tunnu semmoselta väljältä muihin saksantuonteihin verrattuna. Ajettu 180tkm ja -08 vuosi mallia eli n. 35tkm vuodessa rällätty. Voipi olla että kilometrit pitää jopa paikkaansa.
Aluksi autossa oli ruotsinkieliset asetukset ja nyt sain jotenkin saksaksi(vissii tuli tehdasasetukset tai jotaki).
En millään saanu tuota englanniksi. Staarillahan tuo sitten piti muuttaa. Ilmeisesti vaatii navilevyä.
Ohjekirja on tietenki german eli ei paskallekkaan voi mukaan ottaa.. kuviahan siitä vois katella.
Tulevat korjaus tarpeet tuttuja.. termostaatti, moniurahihna, kiristin ja rullat. Laatikkoonki pitäisi näköjään öljyjä vaihdella.
varustelista on pisin tähän mennessä omistamani
Identification number: WDD2042071F129634 6
Datacard
Identification number: WDD2042071F129634 6
Chassis
Sales designation: C 200 CDI
Order number: 0 7 229 41243
Delivery date: 01 02 2008
Paint code 1: 359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH
Equipment: 057A FABRIC - RED
Engine no.: 646811 30 191416
Transmission: 722699 07 293258
Engine
Engine no.: 646811 30 191416
Major assembly variant: A 646 010 86 98
Part var. design.: 64681130
Text FUER DIESES FAHRZEUG KANN ALTERNATIV DER RUMPFMOTOR A646010520380 GELIEFERT
WERDEN
FOR THIS VEHICLE THE BASIC ENGINE A646010520380 CAN BE SUPPLIED ALTERNATIVE
LY
SA code
000A FABRIC
038 OM 646 - TECHNOLOGY PACKAGE
057A FABRIC - RED
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
Identification number: WDD2042071F129634 6
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
294 KNEE AIRBAG
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
442 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (12 BUTTONS)
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
525 RADIO AUDIO 50 APS
580 AIR CONDITIONER
584 ELECTRIC WINDOW REGULATOR
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
619 CORNERING ILLUMINATION
808 204____ - 20050721 - AEJ 07/1
808 646.8__ - 20060621 - YOM 17/1
808 722.6__ - 19960119 - YOM 17/1
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
953 CLASSIC/STANDARD EQUIPMENT
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
F204 MODEL SERIES 204
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
H80 PLASTIC TRIM PARTS
HA REAR AXLE
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M006 POWER OUTPUT VARIANT
M010 EVO/VEHICLE UPGRADE ENGINES
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
M646 R4-DIESEL ENGINE OM646
Identification number: WDD2042071F129634 6
NB0 NEW VEHICLE DOCUMENTS: DAIMLER AG
NF6 CONTROL CODE BREMEN PLANT
P32 SPECIAL MODEL FLEET PACKAGE
R01 SUMMER TIRES
R75 16" LIGHT ALLOY WHEEL 7-SPOKE DESIGN W/ WIDE TIRES
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U37 FOGLAMP
V22 SPEED- + LOADINDEX 91V
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
jospa sitä jossain vaiheessa saisi muutamat kuvat räpsästyä
Tämä uusi on 204.207 eli uudempi koppanen C. Kone on 200cdi eli 646 varustettuna delphiini ohjelmistolla.
Automaatti on mukavempi kun hyppää suoraan pienempään vaihteeseen toisin kuin rommelissa.
Mutta ei tässä sitä stop ja hold toimintoa ole.
Laiska tuo meinaa olla edellisen jälkeen mutta kai tuolla vähän aikaa ajelee. Mites lie tuolla itärajalla päin joko sitä vihreää valoa näytetään piristyksen puolesta?
Puoli viikkoa on huristeltu ja ihan hyvältä vaikuttaa. Sisusta on semmonen tummanpunanen.. omaan mieleen hyvännäkönen. Huollettukki vissii on huoltokirjan ja tietokoneen mukaan.
Saksasta tullut 2011. Eipä tämä tunnu semmoselta väljältä muihin saksantuonteihin verrattuna. Ajettu 180tkm ja -08 vuosi mallia eli n. 35tkm vuodessa rällätty. Voipi olla että kilometrit pitää jopa paikkaansa.
Aluksi autossa oli ruotsinkieliset asetukset ja nyt sain jotenkin saksaksi(vissii tuli tehdasasetukset tai jotaki).
En millään saanu tuota englanniksi. Staarillahan tuo sitten piti muuttaa. Ilmeisesti vaatii navilevyä.
Ohjekirja on tietenki german eli ei paskallekkaan voi mukaan ottaa.. kuviahan siitä vois katella.
Tulevat korjaus tarpeet tuttuja.. termostaatti, moniurahihna, kiristin ja rullat. Laatikkoonki pitäisi näköjään öljyjä vaihdella.
varustelista on pisin tähän mennessä omistamani
Identification number: WDD2042071F129634 6
Datacard
Identification number: WDD2042071F129634 6
Chassis
Sales designation: C 200 CDI
Order number: 0 7 229 41243
Delivery date: 01 02 2008
Paint code 1: 359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH
Equipment: 057A FABRIC - RED
Engine no.: 646811 30 191416
Transmission: 722699 07 293258
Engine
Engine no.: 646811 30 191416
Major assembly variant: A 646 010 86 98
Part var. design.: 64681130
Text FUER DIESES FAHRZEUG KANN ALTERNATIV DER RUMPFMOTOR A646010520380 GELIEFERT
WERDEN
FOR THIS VEHICLE THE BASIC ENGINE A646010520380 CAN BE SUPPLIED ALTERNATIVE
LY
SA code
000A FABRIC
038 OM 646 - TECHNOLOGY PACKAGE
057A FABRIC - RED
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
Identification number: WDD2042071F129634 6
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
294 KNEE AIRBAG
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
442 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (12 BUTTONS)
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
525 RADIO AUDIO 50 APS
580 AIR CONDITIONER
584 ELECTRIC WINDOW REGULATOR
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
619 CORNERING ILLUMINATION
808 204____ - 20050721 - AEJ 07/1
808 646.8__ - 20060621 - YOM 17/1
808 722.6__ - 19960119 - YOM 17/1
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
953 CLASSIC/STANDARD EQUIPMENT
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
F204 MODEL SERIES 204
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
H80 PLASTIC TRIM PARTS
HA REAR AXLE
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M006 POWER OUTPUT VARIANT
M010 EVO/VEHICLE UPGRADE ENGINES
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
M646 R4-DIESEL ENGINE OM646
Identification number: WDD2042071F129634 6
NB0 NEW VEHICLE DOCUMENTS: DAIMLER AG
NF6 CONTROL CODE BREMEN PLANT
P32 SPECIAL MODEL FLEET PACKAGE
R01 SUMMER TIRES
R75 16" LIGHT ALLOY WHEEL 7-SPOKE DESIGN W/ WIDE TIRES
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U37 FOGLAMP
V22 SPEED- + LOADINDEX 91V
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
jospa sitä jossain vaiheessa saisi muutamat kuvat räpsästyä
Viimeksi muokannut skibe, 16.6.2014 20:45. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Re: Skiben repullinen C-koppa
Tunnetaanko W211 yleisemminkin Rommelina? Miksi?skibe kirjoitti:Elikkä entinen 211.004
...rommel
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Re: Skiben repullinen C-koppa
Eiköhän tuo ole skiben omalle yksilölleen antama lempinimi.740 GLE kirjoitti:Tunnetaanko W211 yleisemminkin Rommelina? Miksi?skibe kirjoitti:Elikkä entinen 211.004
...rommel
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Nyt on termostaattijumppa suoritettu.
Ajorampit piti rakentaa siinä samalla kun keula piti jotenki saada ylös.
Paketillinen ruuveja ja kakkosnelosta nii hienothan niistä tuli.
Auton pesuakin tuli harrastettua tässä tallissa ensimmäistä kertaa.
Vahauksen salat kun oppisi joskus..
Ajorampit piti rakentaa siinä samalla kun keula piti jotenki saada ylös.
Paketillinen ruuveja ja kakkosnelosta nii hienothan niistä tuli.
Auton pesuakin tuli harrastettua tässä tallissa ensimmäistä kertaa.
Vahauksen salat kun oppisi joskus..
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
Eipä ole sattunut näkemään tuon väristä penkin keskiosaa (viininpunainen) aika erikoinen, mut ei huono. luonnossa varmasti parempi.skibe kirjoitti:Nyt on termostaattijumppa suoritettu.
Ajorampit piti rakentaa siinä samalla kun keula piti jotenki saada ylös.
Paketillinen ruuveja ja kakkosnelosta nii hienothan niistä tuli.
Auton pesuakin tuli harrastettua tässä tallissa ensimmäistä kertaa.
Vahauksen salat kun oppisi joskus..
sen homman ku ite sais tehtyä niiS211 320CDI kirjoitti:Kyllä ne päällepäin katsoessa vaihtu alle 10min. Nuori asentaja työnsi kätensä jostain välistä ja hetkesä oli vaihdettu kaikki 4kpl. ps, mitään ei tarttenut purkaaskibe kirjoitti:vi*** miten nuo parkit vaihdetaa. Ei oikei käsi mahu
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Muistaakseni classic-mallissa sai valita kangaspenkit neljästä vaihtoehdosta. Kokonaan musta, musta punaisella keskiosalla, musta kellertävällä keskiosalla tai sitten kokonaan vaalea.S211 320CDI kirjoitti: Eipä ole sattunut näkemään tuon väristä penkin keskiosaa (viininpunainen) aika erikoinen, mut ei huono. luonnossa varmasti parempi.
Tuo punainen on luonnossa erittäin hyvä vaihtoehto. Harvinainen kylläkin.
paketti matkahuollosta, toinen postista, motonetista ja ilotalosta pari purkkia
näyttää pahasti että joutuu sunnuntaina auton vahaushommiin.. varsinkin kun on nämä hyvät kelit
näyttää pahasti että joutuu sunnuntaina auton vahaushommiin.. varsinkin kun on nämä hyvät kelit
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
kävin sitte marmoritiskillä kun nuista muista kaupoista tais olla vaikeaa löytää oikeanväristä740 GLE kirjoitti:sen pitää olla kylmä sinisävyinen?
takana nuita parkkivaloja on sen 6kpl.. että saa vuorotellen vaihdella lamppuja
kl:stä tuli paketti.. pääsee laatikkoon vaihteleen öljyjä
hitsauskone tuli pöllittyä töistä.. mitenhän lie nuo hitsaustaidot on unohtunut koirahäkkiä tekemään
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
avantgardessa varmaan lediä joka lamppuS211 320CDI kirjoitti:Onko varustetasoissa, vuosimalleissa -vai missä ero, kun parkkipaikalla oli S204 jossa oli erillaisest takalamput, mulla on pitkä rivi ledejä vilkunkohdalla ja naapuriautossa iso heijastin ??? S204 220CDI AMG -08
itelläki tuo vilkku on led.. muut normaali
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Niin se viikonloppu hurahti rälläkkää soittaessa.. loppu tulos on tällainen häkki tuonne konttiin. Eipähän tarvi apinan rueta sisustaa syömään.
Tulihan siinä mitan kanssa pyörittyä eli isompaa ei taida saada. Kontti menee justiinsa kiinni.
Ei ole tilavimpia koira-autoja tämä 204 mutta kiva sillä on ajella.
Tulihan siinä mitan kanssa pyörittyä eli isompaa ei taida saada. Kontti menee justiinsa kiinni.
Ei ole tilavimpia koira-autoja tämä 204 mutta kiva sillä on ajella.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Vatta fak! kulutus 6.9litraa!
juoppo kai tämä on, ei kai mulla yksikään kottero näin paljoa ole syöny.
enempi matka-ajoa on ajettu kuin kaupunkia.
katotaan ny vielä pari tankillista.
pitäs vissii se hiukkassuodatin oikeasti saada pois tuolta.
juoppo kai tämä on, ei kai mulla yksikään kottero näin paljoa ole syöny.
enempi matka-ajoa on ajettu kuin kaupunkia.
katotaan ny vielä pari tankillista.
pitäs vissii se hiukkassuodatin oikeasti saada pois tuolta.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Ceessä kulutus 7.2litraa.. joku varmaa käy imemässä tankista letkulla.
Lauantai hurahti taas mersun kimpussa. Laatikkoon tuli huuhdeltua uusia öljyjä.
Olipa kyllä vittumainen homma ähertää uusi pistoke paikalleen.
Laitoin tuohon paluu putkeen sen letkun klemmarilla kiinni ja ajattelin että nyt on puhdasta hommaa.
Eipä se liitos sitten pitäny.. sitä öljyä oli sitten joka paikassa
Mielenkiinto heräsi nii piti vähä purkaa ja kurkkia luukkujen alle.
Lauantai hurahti taas mersun kimpussa. Laatikkoon tuli huuhdeltua uusia öljyjä.
Olipa kyllä vittumainen homma ähertää uusi pistoke paikalleen.
Laitoin tuohon paluu putkeen sen letkun klemmarilla kiinni ja ajattelin että nyt on puhdasta hommaa.
Eipä se liitos sitten pitäny.. sitä öljyä oli sitten joka paikassa
Mielenkiinto heräsi nii piti vähä purkaa ja kurkkia luukkujen alle.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Tuo kuvan liitos siis kuseksi. Itse tein niin, että laitoin letkun kiristimellä paikoilleen ja sitten vielä ruuvasin tuota banjopulttia niin että se jollakin lailla kiristyi. Muutama tippa siitä taisi tulla, mutta ei mitään läikkää lattialle.skibe kirjoitti:Laitoin tuohon paluu putkeen sen letkun klemmarilla kiinni ja ajattelin että nyt on puhdasta hommaa.
Eipä se liitos sitten pitäny.. sitä öljyä oli sitten joka paikassa
kävi sitten näin..
Herätys, aamukuselle, koira kuselle, puuro itelle, nappulat koiralle, hampaiden pesu, emäntä etupenkille ja töihin. Avain virta lukkoon, hehkutus ja käynnistys, eikä mitään. Hehkutus uusiksi ja avaimen kääntö eikä kuulu yhtään mitään. Avain pois ja uusi yritys ja hyvin lähti käyntii. Tais kottero olla unessa. Jännä nähä.. pitäs vissii se staari olla vakiovaruste.
Herätys, aamukuselle, koira kuselle, puuro itelle, nappulat koiralle, hampaiden pesu, emäntä etupenkille ja töihin. Avain virta lukkoon, hehkutus ja käynnistys, eikä mitään. Hehkutus uusiksi ja avaimen kääntö eikä kuulu yhtään mitään. Avain pois ja uusi yritys ja hyvin lähti käyntii. Tais kottero olla unessa. Jännä nähä.. pitäs vissii se staari olla vakiovaruste.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
-
- Viestit: 36
- Liittynyt: 19.11.2012 10:04
- Paikkakunta: Ylöjärvi
no jotenki maistuis jo kusetukselle tuommonen laskumasterrontti kirjoitti: lähes 2000€
eipä rueta maalaileen pirua seinälle
lähti muuten nissani pihasta, joku otti ja osti.
nyt taidetaan mennä sillä "minä korjaan, emäntä ajaa" -linjalla
rovaniemelläkin tuli kävästyä koira näyttelyssä, tuliaisena SERT ja VSP.. en oikei tiiä mut emäntä näköjää tykkää.
Ajellessa tuntui tuo kone ihan fiksulta ja riittävältä mutta kotimatkalla ollessa olisi sitä puhtia kaivannut lisää.
Katteleepa ny vielä vähä aikaa.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Minulla mitä on ollut näitä elektroniikkamersuja, niin jokainen on mallista riippumatta tehnyt kerran tai pari vuodessa saman tempun että ensimmäisellä kerralla ei avainta kääntäessä tapahdu mitään. Toisen tai kolmannen kerran kun on käyttänyt avaimen pois virtalukosta, niin on lähtenyt toimimaan.
Olen pitänyt ominaisuutena.
Olen pitänyt ominaisuutena.
Eipä ole virtalukko temppuillut. Pari kertaa radio on ollut pimeänä.
Olen kyllä tykästynyt tähän autoon, mukava on ajaa kun ihan hyvin nuo 136hp jaksaa liikuttaa. Jännä nähä miltä tuntuu rimmattuna.
Eipä oo kerenny repiä sitä suodatinta pois mut kaippa se sieltä joskus lähtee.
Kulutus on ollu siinä 7,2litraa. Viikonlopun eteläreissu raskaalla kaasujalalla 6,8.
Auto on ollut kohta 2kk ja melkein 8000kilometriä ajettu. Eli mun matikalla se tekee 48000vuodessa.. kylläpä emäntä rällää
Olen kyllä tykästynyt tähän autoon, mukava on ajaa kun ihan hyvin nuo 136hp jaksaa liikuttaa. Jännä nähä miltä tuntuu rimmattuna.
Eipä oo kerenny repiä sitä suodatinta pois mut kaippa se sieltä joskus lähtee.
Kulutus on ollu siinä 7,2litraa. Viikonlopun eteläreissu raskaalla kaasujalalla 6,8.
Auto on ollut kohta 2kk ja melkein 8000kilometriä ajettu. Eli mun matikalla se tekee 48000vuodessa.. kylläpä emäntä rällää
Viimeksi muokannut skibe, 28.5.2013 7:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90