http://m.mbworld.org/forums/showthread. ... styleid=18
Edit ja ot: eipä tarvinu tosiaan olla kuin välilyönti linkin lopussa niinmeni näkymättömäksi "cia" viestiksi. Herköstä sekuaa nämä nykyajan foorumivempeleet

En tieä mitä sun selainnäyttää mut mulla näkyy 40 tips and tricks204 kirjoitti:Vieläkin on salaista??
Mitä pitäisi löytää tuolta sivustolta?
Huvitti myös tuo supomiehen salaperäinen ensimmäinen postaus, kun mitään ei näkynyt. Top secret!Roisto kirjoitti:OT: Onpa kyllä jännä tuo ensimmäinen viesti. Normaalissa lukutilassa ei nävy mitään, mutta jos painaa Vastaa-nappia, sisältö tulee näkösälle.
Ei tullut ainakaan omassa mitään ilmoitusta, mutta ennen resetointi vaihtoi jossain tilanteessa olikohan kolmoselta neloselle tavattoman korkeilla kierroksilla, joka korjaantui resetoinnin jälkeen. Samoin tuli semmoinen ominaisuus että alamäessä jos nostaa kaasun ylös alle kuudenkympin nopeudessa vaihtaa tavallaan vapaalle. Tätä ei siis ennen resetointia ollut tapahtunut kertaakaan sinä aikana kun auto on meillä ollut.Petomaani kirjoitti:Mistä tuon automaatin resetoinnin onnistumisen huomaa, tuleeko siitä jokin merkkivalo vai? Omaan W204:een tuota yritin, mutten huomannut mitään eroa.
Kannattaa tosiaan huomata, että valokatkaisimessa on piilossa kulissi, joka mahdollistaa sumuvalojen kytkemisen vain silloin kun se on sallittua, eli siis parkkien tai ajovalojen kanssa. Ei kannata kiskoa nuppia nolla-asennossa oikein lujaa.PV-MN kirjoitti:... tai sittenkin riittä että on parkit päällä.