S204 -mallin hankinta käytettynä
Tänään repesi turbolta välijäähdyttimelle menevä ahtoputki ja kunnon suhinat siitä lähteekin! Jo varhain keväällä sitä alkavaa reikää ja suhinaa etsittiin L-D:n korjaamolla, mutta vuoto oli silloin vielä liian pieni paikallistettavaksi.
Vika ei ole kallis korjattava ilmeisesti. Samalla pitää tarkastuttaa etupään nivelet, koska jotain pientä ylimääräistä pauketta kuuluu hitaassa vauhdissa ääripäihin käännellessä. Ei viitti ottaa hylsyä katsastukses
Jos 740 GLE tätä lukee niin muistatko millä kilometreillä S204:si ahtoputki halkesi. Muistelen lukeneeni joskus moisesta sattumuksesta. Ajattelin vaan, kuinka tasalaatuisia nämä ovat. Omassani on 188 tkm.
Vika ei ole kallis korjattava ilmeisesti. Samalla pitää tarkastuttaa etupään nivelet, koska jotain pientä ylimääräistä pauketta kuuluu hitaassa vauhdissa ääripäihin käännellessä. Ei viitti ottaa hylsyä katsastukses
Jos 740 GLE tätä lukee niin muistatko millä kilometreillä S204:si ahtoputki halkesi. Muistelen lukeneeni joskus moisesta sattumuksesta. Ajattelin vaan, kuinka tasalaatuisia nämä ovat. Omassani on 188 tkm.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Minulla tuo alkoi viheltämään ja vaihdettiin noin 170tkm paikkeilla.C-Klasse kirjoitti:Tänään repesi turbolta välijäähdyttimelle menevä ahtoputki ja kunnon suhinat siitä lähteekin! Jo varhain keväällä sitä alkavaa reikää ja suhinaa etsittiin L-D:n korjaamolla, mutta vuoto oli silloin vielä liian pieni paikallistettavaksi.
C 220d T 4-Matic
Sama putki meni meidän autossa (OM646 koneella) jossain 130 - 140 tkm välillä. Maksoi alle 200 Veholla laitettuna. En edes katsonut olisiko putki paha rasti vaihtaa itse, koska en ilman vehkeitä löytänyt vikatilan syytä.C-Klasse kirjoitti:turbolta välijäähdyttimelle menevä ahtoputki
...
Vika ei ole kallis korjattava ilmeisesti.
...
Samalla pitää tarkastuttaa etupään nivelet, koska jotain pientä ylimääräistä pauketta kuuluu hitaassa vauhdissa ääripäihin käännellessä. Ei viitti ottaa hylsyä katsastukses
...
Jos 740 GLE tätä lukee niin muistatko millä kilometreillä S204:si ahtoputki halkesi.
Tulee ihan etukammiovapari mieleen, kun ajelee ilman ahtoja moottori vikatilaan rajoitettuna
Myöhemmin 170 tkm jälkeen meni ensimmäinen ja meidän aikana ainoa alustan osa vaihtoon, mutta katsuri ei pyynnöstäni huolimatta sitä onnistunut löytämään. Vahvisti kyllä kolinan tulevan minun pääni ulkopuolelta, koska hänkin kuuli sen, mutta ei saanut paikallistetuksi. Veho vaihtoi reaktiotangon jotain 170 € hintaan ja kolina lakkasi. Siitä kiitollinen tuo 204 korimalli, että huolletussa autossa pitkälle ohi 200.000 km kolinat ovat yksittäisiä ja kun viallisen osan vaihtaa, jatkuu matka alustaltaan uuden tuntuisella autolla. Meidän Ceehen ei vaihdettu muita alustan niveliä kuin tuo yksi reaktiotanko 226 tkm matkalle.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Muistin siis oikein! Mä olen kenkinyt Mersua vissiin vähemmän ku ahtoputki kesti näinkin pitkälle
LD:n pajalla ihmettelivätkin, miksei noin isolla suhinalla auto ole joutunut vikatilaan joten ajelenpa kevyellä kaasujalalla korjaukseen asti
Kyllä tuolla etupäässä jokin falskaa ,koska ajettavuus, eritoten suuntavakaus, on huonontunut ja jotain ylimääräistä pientä pauketta sieltä kuuluu käännellessä.
Ehjä 204 -korinen on niin hyvä ajaa, että heti tietää, jos jotain häikkää tulee. Mun ex BMW e46:n alusta olikin paljon vikaherkempi ja oli mun S203:ssa kans alustas takapääs väljyyttä kun sen ostin 49 tkm ajettuna. Laitatin müncheniläisen myyjäliikkeen piikkiin kuntoon.
Jos ihmetyttää, että mulla on ollut vielä vitoskopan Golf näiden lisäksi, selvennettäköön hieman. Nuorena opiskelijana ostelin kohtuu tiuhaan tahtiin autoja ulkomailta ja myin sitten eteenpäin jonkin ajan kuluttua. Nykyään en jaksa ja en oo varma, tienaako siinä enää.
LD:n pajalla ihmettelivätkin, miksei noin isolla suhinalla auto ole joutunut vikatilaan joten ajelenpa kevyellä kaasujalalla korjaukseen asti
Kyllä tuolla etupäässä jokin falskaa ,koska ajettavuus, eritoten suuntavakaus, on huonontunut ja jotain ylimääräistä pientä pauketta sieltä kuuluu käännellessä.
Ehjä 204 -korinen on niin hyvä ajaa, että heti tietää, jos jotain häikkää tulee. Mun ex BMW e46:n alusta olikin paljon vikaherkempi ja oli mun S203:ssa kans alustas takapääs väljyyttä kun sen ostin 49 tkm ajettuna. Laitatin müncheniläisen myyjäliikkeen piikkiin kuntoon.
Jos ihmetyttää, että mulla on ollut vielä vitoskopan Golf näiden lisäksi, selvennettäköön hieman. Nuorena opiskelijana ostelin kohtuu tiuhaan tahtiin autoja ulkomailta ja myin sitten eteenpäin jonkin ajan kuluttua. Nykyään en jaksa ja en oo varma, tienaako siinä enää.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Ei sentään noin paljoa kolmessa vuodessa. 226 oli kokonaislukema meiltä lähtiessä. Mutta selvitin auton huoltohistorian ja aina samassa liikkeessä huollettu auto oli ennen meitä yritysautona.Roisto kirjoitti:Tuliko teillä siihen lisää 226 tkm vai oliko mittarissa sen verran, kun se meni kiertoon?740 GLE kirjoitti:Meidän Ceehen ei vaihdettu muita alustan niveliä kuin tuo yksi reaktiotanko 226 tkm matkalle.
Pidin epätodennäköisenä, että Deutsche Bankin omistamaa autoa ennen minua ajanut olisi hakenut Frankfurtin Biltemasta palloniveliä, jotka eivät näkyisi huoltolokissa
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Mulla on kans entinen yritysauto verokonsulttifirmasta. Verokonsultti teetätti isot huollot työpaikkansa piikkiin, osti auton itselleen ja myi liikkeeseen, mistä itse sen ostin. Osti kuulemma BMW:n seuraavaksi
Tämä on huollettu Saksassa aina samas Düsseldorfin Daimler -huoltopistees ja sittemmin Lucky Dogin firmas joten huoltohistoria on selkeä
Tämä on huollettu Saksassa aina samas Düsseldorfin Daimler -huoltopistees ja sittemmin Lucky Dogin firmas joten huoltohistoria on selkeä
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Tiistaina kävin vaihdattamassa ahtoputken Lucky Dogin firmassa ja alustan tarkistuksessa ei vielä löytynyt syytä ääniin rattia käännellessä. Seuraavaksi sitten talvirengasta alle joskus lokakuus. Keväällä laitetut vahat tuntuvat istuvan tiukasti pellissä joten tuskin alan vahailemaan syksyllä.
On täs Mersuskin välillä jotain korjattavaa, mutta viat ovat pieniä eivätkä maksa paljon korjata. Lähipiirissä on porukoilla Audi A4 2.0 TDI, joka on teknisesti niin surkea kuin auto vain voi olla ja 168 tkm ajettuun autoon on mennyt aivan älyttömästi rahaa korjaukseen. Se tuli heille 2 vuotta vanhana ja 62 tkm ajettuna. Ei ihan helpolla tuu mullekaan enää sen konsernin autoa, vaikka rouvan Golf Plus on ollutkin hyvä.
On täs Mersuskin välillä jotain korjattavaa, mutta viat ovat pieniä eivätkä maksa paljon korjata. Lähipiirissä on porukoilla Audi A4 2.0 TDI, joka on teknisesti niin surkea kuin auto vain voi olla ja 168 tkm ajettuun autoon on mennyt aivan älyttömästi rahaa korjaukseen. Se tuli heille 2 vuotta vanhana ja 62 tkm ajettuna. Ei ihan helpolla tuu mullekaan enää sen konsernin autoa, vaikka rouvan Golf Plus on ollutkin hyvä.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Kuskinpuoleinen xenoni meni tänä aamuna violetiksi, piti laitattaa uudet L-D:n firmassa. Kyllähän noi polttimot maksaa, mutta kyllä niillä näkeekin ja 190 tkm:ssä varmasti ensimmäinen lampunvaihto tähän autoon. Mun tuskin tarvii enää tähän xenoneja vaihdella uusiin
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Tänään tein sisustuksen syyshuollon; tulipas likaista pesuvettä kun Auto Glymin aineella putsasin! Nyt on kiva lähteä alkuviikosta Lapua-Turku-Helsinki-Lapua -turneelle, vähän vajaa 900 km tulee ajamista.
Mersun kulutus 36,6 tkm matkalta on 7,28l/100 km. Ei tule ajettua oikein pitkän matkan ajoa niin tahtoo kulutus pysyä korkealla. Toisaalta en ostanutkaan tätä autoa sen takia, että se olisi polttoaineen suhteen pihi. Ajatuksena oli, että tämä on perustekniikkaa moottorin ja vaihteiston suhteen eikä suuria tyyppivikoja, joihin menee rahaa, ole.
Vähän tuli jo katseltua Saksasta 212 -malleja, mutta tällä nykyisellä mennään varmaan kolme vuotta vielä. 212:n hinnat varmasti putoavat 213:n myyntiintulon jälkeen. Sitten jos pitää tätä vielä kauemman, vois löytyä jo hyviä käytettyjä 205-malleja
Mersun kulutus 36,6 tkm matkalta on 7,28l/100 km. Ei tule ajettua oikein pitkän matkan ajoa niin tahtoo kulutus pysyä korkealla. Toisaalta en ostanutkaan tätä autoa sen takia, että se olisi polttoaineen suhteen pihi. Ajatuksena oli, että tämä on perustekniikkaa moottorin ja vaihteiston suhteen eikä suuria tyyppivikoja, joihin menee rahaa, ole.
Vähän tuli jo katseltua Saksasta 212 -malleja, mutta tällä nykyisellä mennään varmaan kolme vuotta vielä. 212:n hinnat varmasti putoavat 213:n myyntiintulon jälkeen. Sitten jos pitää tätä vielä kauemman, vois löytyä jo hyviä käytettyjä 205-malleja
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Mitä on oikein tapahtunut kun SRS-ohjainlaitteen vaihdon jälkeen automaattivaihteisto vaihtaa tosi herkästi isoa pykälää silmään?
Olisko pojat laittaneet jotain muitakin päivityksiä sisään? Kuittia mulla ei SRS-päivityksestä ole kun en siitä mitään maksanutkaan niin siksi ihmettelen, mitä kaikkea siellä marmorihuollossa on ehkä tehty
Olisko pojat laittaneet jotain muitakin päivityksiä sisään? Kuittia mulla ei SRS-päivityksestä ole kun en siitä mitään maksanutkaan niin siksi ihmettelen, mitä kaikkea siellä marmorihuollossa on ehkä tehty
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
-
- Viestit: 111
- Liittynyt: 11.10.2013 7:59
- Paikkakunta: paukarlahti
Mitä vuosimallia tuo takaisinkutsu koskee, onko antaa siitä lisää tietoa?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Ei tullut kysyttyä, kuinka laaja kampanja on kyseessä. Huollossa he tarkastavat ohjauslaitteen ja vaihtavat tarvittaessa. Sitä ei vissiin voi suoraan tietää auton sarjanumeron perusteella.nix0n kirjoitti:Mitä vuosimallia tuo takaisinkutsu koskee, onko antaa siitä lisää tietoa?
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Miten ajantasainen tuo Trafin takaisinkutsutaulukko on, siellä ei mitään mainintaa aiheesta? Tuleekohan kutsut vain merkkihuollossa käyttäneille... Pamahtaakohan nyt airbagi naamalle kun on huollettu muualla
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
-
- Viestit: 111
- Liittynyt: 11.10.2013 7:59
- Paikkakunta: paukarlahti
Ajelin tänne Oulun alapuolelle joulunpyhiksi ja nyt pääsen ilmoittamaan kans matalia kulutuslukemia . 4,9 l/100 km näytti tietokone välille Lapua-Revonlahti. En tiedä, mutta luulen että kulutus olis päivitysreissun jälkeen pienentynyt. Ainakin tankkauksen perusteella siltä tuntuu mutta aineisto on liian suppea vielä.
Nyt on kaks vuotta ja risat tullu ajettua tällä 204:lla ja tyytyväinen olen tähän vähä yli 40 tkm matkan taittumiseen. Auto on tukeva ja turvallinen ajettava huonoissa talvikeleissä.
Edellisen autoni (VW Golf V Hatchback) lyhyt akseliväli teki siitä vaarallisen tuntuisen liukkailla teillä. Tämä nykyinen menee kuin juna, toki perä voi heilahtaa kiihdytyksessä mutta sehän vain varoittaa liukkaudesta tyhmempääkin kuskia.
Nyt on kaks vuotta ja risat tullu ajettua tällä 204:lla ja tyytyväinen olen tähän vähä yli 40 tkm matkan taittumiseen. Auto on tukeva ja turvallinen ajettava huonoissa talvikeleissä.
Edellisen autoni (VW Golf V Hatchback) lyhyt akseliväli teki siitä vaarallisen tuntuisen liukkailla teillä. Tämä nykyinen menee kuin juna, toki perä voi heilahtaa kiihdytyksessä mutta sehän vain varoittaa liukkaudesta tyhmempääkin kuskia.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Automaatin kylmäkäynnistys nostaa kulutusta yllättävän paljon, selvästi enemmän kuin manuaalivaihteisen.
Mutta kun matkaa on pitkästi, talvirajoitukset ylikompensoivat normaalin talvikelin vastukset ja kulutus putoaa aivan kesäisiin lukemiin. Paksusti lunta tiellä tai erittäin kova pakkanen tietenkin näkyy kulutuksessa väistämättä kasvaneiden ajovastusten vuoksi.
Mutta kun matkaa on pitkästi, talvirajoitukset ylikompensoivat normaalin talvikelin vastukset ja kulutus putoaa aivan kesäisiin lukemiin. Paksusti lunta tiellä tai erittäin kova pakkanen tietenkin näkyy kulutuksessa väistämättä kasvaneiden ajovastusten vuoksi.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Kylmäkäynnistyksen jälkeen ku hetken seisotat käynnissä olevaa autoa rouvan ja pojan sekä em. tykötarpeiden lastaamisen ajan ja lähdet ajamaan niin kulutusmittari näyttää alkuun 9,6-12,2 l /100 km.740 GLE kirjoitti:Automaatin kylmäkäynnistys nostaa kulutusta yllättävän paljon, selvästi enemmän kuin manuaalivaihteisen.
Mutta kun matkaa on pitkästi, talvirajoitukset ylikompensoivat normaalin talvikelin vastukset ja kulutus putoaa aivan kesäisiin lukemiin. Paksusti lunta tiellä tai erittäin kova pakkanen tietenkin näkyy kulutuksessa väistämättä kasvaneiden ajovastusten vuoksi.
Sitte tosiaan ku ajaa 19 ja 8-teitä pitkin niin eihän siinä ole joulupäivänä juurikaan liikennettä -> tasainen cruisevauhti 92 km/h koko matkan poislukien rantatien varressa olevat 60-pätkät taajamissa. Mäkiäkään ei juuri ole muutamaa junaradan ylitystä lukuunottamatta.
Viron-reissulla pääsin kans mataliin kulutuslukemiin ku liikennettä oli niin vähän eikä mäkiä juuri yhtään muutaku pieni pätkä Pärnusta Tarttoon mennessä.
Nyt kun Raahesa tankkasin niin tankilla pääsi 858 km, josta taajama-ajoa vähä päälle 500km ja loput matkaa. Keskikulutus oli siinä 6,5 l /100 km. Pitääkin oikein spritmonitorista kattella, kuinka vähällä automaatin saa menemään ku yrittää. Mun ajoprofiili ja -ympäristö on aika huonoja taloudellisusajoon.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Vuoden 2015 huolto- ja korjauskulut olivat 786,35 €. Lisäksi tuulilasinpyyhkimien sulkiin ja uusiin xenonlappuihin meni yhteensä 220 € joten tonnin päälle mentiin. Näiden lisäksi vahingon seurauksena jouduin ostamaan kaks uutta Nokian Hakka Blue -rengasta ja ne maksoivat muistaakseni 250 €. Tämä menee satunnaisiin kuluihin.
Korjauskuluja tuli hieman ylimääräistä ku alkavaa ahtoputken vuotoa ei pystytty ekalla kerralla vielä todentamaan niin varmasti että olis saanut vaihtaa uuden osan.
Vikoja oli kaks, ahtoputki puhki ja taka-SAM:n sekoilu joka johtui rikkonaisesta ilmaläpästä takapaksissa. Lisäksi tehtaan piikkiin vaihtui SRS-ohjainlaite ilman kustannuksia.
Ei mitään hälyttävää vielä. Sitten jos se virtalukko hajoaa, siitä tuleekin kunnon lisäkustannus
Korjauskuluja tuli hieman ylimääräistä ku alkavaa ahtoputken vuotoa ei pystytty ekalla kerralla vielä todentamaan niin varmasti että olis saanut vaihtaa uuden osan.
Vikoja oli kaks, ahtoputki puhki ja taka-SAM:n sekoilu joka johtui rikkonaisesta ilmaläpästä takapaksissa. Lisäksi tehtaan piikkiin vaihtui SRS-ohjainlaite ilman kustannuksia.
Ei mitään hälyttävää vielä. Sitten jos se virtalukko hajoaa, siitä tuleekin kunnon lisäkustannus
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Mulle tuli alle 20 tkm viime vuonna. Pitäis lyödä viimeiset tankkauskuitit lokakuulta alkaen vielä exceliin niin näkis. Lokakuuhun mennessä 15 tkm tankkauskuittien perusteella.
Viimeksi muokannut C-Klasse, 03.1.2016 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Ylimääräiset polttimot xenon valoihin.
Hyvät polttimot puoleen hintaan.
Täällä polttimo 89€ kpl
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... S%20CBI%22
Samanlaiset minulla myynnissä
http://www.tori.fi/kainuu/D1S_Xenon_pol ... 7.htm?ma=1
Hyvät polttimot puoleen hintaan.
Täällä polttimo 89€ kpl
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... S%20CBI%22
Samanlaiset minulla myynnissä
http://www.tori.fi/kainuu/D1S_Xenon_pol ... 7.htm?ma=1
Kulutusseurantaa omasta ajosta
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/647100.html
Ajotyyli on rajoitukset +10kmh gps nopeutta joskus reippaamminkin. Yli 7l kulutuksilla on ollu peräkärry perässä.
Muita kokemuksia 2011 mallista voisi kertoa 112 tkm/1.5v ajalta ajoväliltä 76-188tkm seuraavaa:
Huollot tehty vehossa 25tkm välein, hinnat 250e-700e kun vaihteistoöljyt vaihdettu. Kaksi ylimääräistä käyntiä;takajarrupalat ja vaihteistoöljyputken stefa.(yht200e).
Eli tyytyväinen pitää olla, auto tuntuu ajossa uudenveroiselta. Toki kuskin penkki ratkennut, parkkitutkat pimeenä, välillä ei starttaa eka yrityksellä ja tyhjäkäyntikin pätkinyt 20tkm ajan mutta oireet ei ole matkaa pysäyttäneet. Vielä on 100tkm tarkoitus ajaa niin seuraillaan tilannetta. Loistoauto kuitenkin ollut
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/647100.html
Ajotyyli on rajoitukset +10kmh gps nopeutta joskus reippaamminkin. Yli 7l kulutuksilla on ollu peräkärry perässä.
Muita kokemuksia 2011 mallista voisi kertoa 112 tkm/1.5v ajalta ajoväliltä 76-188tkm seuraavaa:
Huollot tehty vehossa 25tkm välein, hinnat 250e-700e kun vaihteistoöljyt vaihdettu. Kaksi ylimääräistä käyntiä;takajarrupalat ja vaihteistoöljyputken stefa.(yht200e).
Eli tyytyväinen pitää olla, auto tuntuu ajossa uudenveroiselta. Toki kuskin penkki ratkennut, parkkitutkat pimeenä, välillä ei starttaa eka yrityksellä ja tyhjäkäyntikin pätkinyt 20tkm ajan mutta oireet ei ole matkaa pysäyttäneet. Vielä on 100tkm tarkoitus ajaa niin seuraillaan tilannetta. Loistoauto kuitenkin ollut