W 123 ostamassa
W 123 ostamassa
Autokuume on vaikea sairaus. Minulla se on pahentunut niihin lukemiin, että pitäisi ryhtyä ajatuksista tekoihin
Toiveiden kohteena w123 diesel automaatti
Tarjontaa on jonkin verran ja hintahaitari laaja
Ruosteen lisäksi haluaisin tietää todennäköisimmät (kalleimmat) vikapaikat.
Omaa kokemusta vain 124:sta, mutta mieli palaa vanhempaan
Kehut, haukut ja kokemukset 123:sta käyttöautona myös erittäin tervetulleita
ps: en tiedä onko tämä oikealla osastolla, jos ei ole, ylläpito siirtäköön
Toiveiden kohteena w123 diesel automaatti
Tarjontaa on jonkin verran ja hintahaitari laaja
Ruosteen lisäksi haluaisin tietää todennäköisimmät (kalleimmat) vikapaikat.
Omaa kokemusta vain 124:sta, mutta mieli palaa vanhempaan
Kehut, haukut ja kokemukset 123:sta käyttöautona myös erittäin tervetulleita
ps: en tiedä onko tämä oikealla osastolla, jos ei ole, ylläpito siirtäköön
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Re: W 123 ostamassa
Salmi kirjoitti::
Tarjontaa on jonkin verran ja hintahaitari laaja
Kuten joku joskus sanoi;W123:t alkavat olla yksilöitä.Joka lähtöön.
Etsi ja katsele kaikessa rauhassa.
Hyvät yksilöt alkavat olla harvassa - eivätkä ne vähät ole myynnissä...
Mersuista parhaita lienee juuri W123 - sellainen käsitys minulle on muodostunut näitä korjaillessa.
Jos W123 diesel kuluttaisi sekalaisessa ajossa polttoainetta 6-7 litran välille ja kiihtyvyys olisi vähintään W124 300D luokkaa, todennäköisesti ajaisin itse sellaisella.
(Rehtijii, enkä osta )
Jos uudenveroisen saisi, saattaisi tinkiä kulutuksesta ja kulustakin hieman....
Hyvät yksilöt alkavat olla harvassa - eivätkä ne vähät ole myynnissä...
Mersuista parhaita lienee juuri W123 - sellainen käsitys minulle on muodostunut näitä korjaillessa.
Jos W123 diesel kuluttaisi sekalaisessa ajossa polttoainetta 6-7 litran välille ja kiihtyvyys olisi vähintään W124 300D luokkaa, todennäköisesti ajaisin itse sellaisella.
(Rehtijii, enkä osta )
Jos uudenveroisen saisi, saattaisi tinkiä kulutuksesta ja kulustakin hieman....
wiimax.fi
Oletkos ihan varma ettei hinta ja kilometrit oo lipsahtanu vääriin osastoihinSivonen kirjoitti:Joo muutama sata kilsaa ajettu ja hintaa 3053465€.
Mahtaa olla paska auto kun ei ole kukaan viitsinyt sen enempää ajaa...
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Tervetuloa Meselle.SammyK kirjoitti:Mitäs tommosesta -80 luvun alkupuolen 280TE:stä kannattais kattoa ku olen mahdollisesti sellasta ostamassa ja ei oo tämän ikäsistä mersuista mitään kokemusta. Eli mitkä on niitä heikkoja paikkoja?
1. Koneen "heikko" kohta on kansi. Tai heikko ja heikko, mutta ne raplattaa yleensä melko rasittavasti.
2. Taka-akseliston tasonsäätö. Toimiiko?
Ja tietysti ne ruosteet, sekä auton varusteiden yleinen toimivuus. Kattoluukku? Ilmastointi? Tunkinreikien ympärykset?
Ja muutosprosentit pahentaa autoa koska....Melitos kirjoitti:Rekisteriote ja etenkin lisätiedoista josko on paljonkin muutosprosentteja.SammyK kirjoitti:Mitäs tommosesta -80 luvun alkupuolen 280TE:stä kannattais kattoa ku olen mahdollisesti sellasta ostamassa
Ei sillä, pitäähän ne tietää, tai varmasti tulee tuntemaan itsensä kusetetuksi.
Siihen on sitten vaihdettu kori ja koneSammyK kirjoitti:Lähetin kyselyn rek. numeron perusteella ja sitä ihmettelen ku siitä on kone vaihdettu eli ei pitäis olla korinvaihto, mut sieltä tuli tämmönen tieto: 4DSEDAN 5-240 D-123D/2800
MB 508 D matkamersu -70
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
Käy hakeen ulkomailta ja vaiha konetta sitte tullauksen jälkeen,itse olen ajatellut tätä vaihtoehtoa paitsi että korin pitää olla sedan ja mahdollisimman ruosteeton.Itselleni riittää kyllä vähempikin teho ja alkuperäinen OM617 5v manuaalilla piisaa mulle .jonttuPRO kirjoitti:kertokaa hyvät ihmiset mistä löytää w123coupen mihin ei olisi tehty korin vaihtoa ja edullisesti? saisi olla ruostetta ja saisi olla kone vaikka palasina... kuhan saisi aihion mihin voisi istuttaa OM606 ja nahakaa sisälle ja korin kävisin kokonaan läpi.. ?
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
No jos ei koupea löydy niin, rakenna sedanista tai farkusta.
Tuossa on tommonen http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1562971
Mutta taitaa olla kv kun on 280 sisutalla.
Tuossa on tommonen http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1562971
Mutta taitaa olla kv kun on 280 sisutalla.
w123 200d 3.0 -81 Kuollut 11.02.2008.
w123 300d -80 Koneeton lahopaska.
s123 TDT -81. Sivuputki.
w123 300d -80 Koneeton lahopaska.
s123 TDT -81. Sivuputki.