Kartanovankkuri S123 230TE aut
Kartanovankkuri S123 230TE aut
MB S123 230TE -77/-80 - Kreivi von Mandelbaum
myyntikuvat:
Mesen myyntitopicista pomppasi silmään vajaa viikko sitten tämä kaunokainen. Leimalla hylätty, mutta ryhdikkään oloinen "priima projekti", kuten myyjät asiaa luonnehtivat. Omistajat kertoivat Kartanovankkurin käyttävän nimeä Kreivi von Mandelbaum, ja koko kaupan teon ajan aistin heidän todella olleen kiintyneen tuohon autoon. Koeajo vakuutti minut lopullisesti ja pienen neuvottelun jälkeen kaupat syntyivät vaivatta. Sovimme kaupan teon ajankohdan ja ajelin kotiin kevein mielin. Olin löytänyt juuri sellaista mitä olen etsinyt.
Tämän viikon maanantaina teimme kaupat ja pääsin vielä tarkemmin tutkimaan ostostani.
TE on korinvaihto jossa kanta-autona on -77 sedan. Itse kori on vuosimallia -80 ja vaihdettujen osien muutosprosentti on 47%.
Ulkoisesti autossa oli muutamia pikkuruisia kukkasia, mutta esim. tunkinreikien ympäristö on lähes priima. Nokkapelin etureunaa on korjailtu ja joku "kittaajamestari" on näemmä ollut asialla... näkyy hyvin myyntikuvastakin. Oikeassa takaovessa oli iso ja aika syvä lommo, mutta suurin osa suoristui tänään ihan vain ulospainamalla, loput saa siistiä asiantunteva peltiseppä perjantaina. Oikean puolen takavalossa oli myös vilkun lasin kohdalla reikä, joten täytyy hommata uusi takavalo.
Siältä auto on todella siisti. Suurimmat puutteet ovat kojetaulun keskimmäisen puulistan irrallaan olo (kiinnitetään sikafleksillä jossain vaiheessa), kuskin jalkatilassa yläpuolisen panelin roikkuminen (kiinnikkeet rikki) ja kuskin penkki on hieman lysähtänyt istuinosastaan (yllätys yllätys!) ja ns. normikuluma myös. Tämä jäänee siistimislistan häntäpäähän.
Kreivi oli jäänyt vaille leimaa seuraavista syistä:
- Ruostevaurio oik. sisälokasuojassa - hitsataan umpeen tulevana perjantaina
- Oikean puolen ulompi raidetangon päässä välystä. - vaihdetaan tulevana lauantaina rassausmiitissä hyväkuntoiseen käytettyyn kokonaiseen raidetankoon.
- Vasen takaovi ei avaudu - takaoven sisäpuolen ehjä avauskahva oli vaihdettu etuoven rikkinäiseen ymmärrettävästi, mutta ongelmahan vain siirtyi takaoveen. Lisäongelman avautumattomuuteen on tuonut se, että tässä on keskuslukko, joka on rikki. Eli takaovet menevät aina lukkoon kun ne laittaa kiinni. Ensiavuksi otin oven sisäpahvin pois, niin lukkonuppia saa helpommin vedettyä ylös ja ovan saa siis nyt auki myös ulkopuolelta. Sisäpuolelta ovi avataan nyt tilapäisesti kahvan ja lukon välistä tankoa vetämällä.
- Oikean puolen hydraulissa nestevuoto. En ole vielä päässyt tutkimaan vuotaako itse vaimennin vai onko vain joku putki/letku vuotavana... Joka tapauksessa mulla sattuu olemaan jouten pari ylimääräistä S123:n hydraulia tallilla, joten niistä jompikumpi menee korjattavaksi jos tilanne näin vaatii.
Jälkitarkastus on suoritettava 20.4.2012 mennessä, luulisin ehtiväni saada Kreivin valmiiksi siihen mennessä.
Kone käynnistyy helposti ja tuntuu käyvän nätisti, laatikko toimii mielestäni normisti. Ainoa teknillinen murhe oli että kaasupolkimessa on liikaa vapaaliikettä. Tuota täytynee tutkia rassausmiitissä. Myös mittarivalot ovat pimeänä ja kuulemma on aiemmin toimineet pätkien kun on säätöpotikkaa ropannut, mutta nyt täysin pimeänä. Asiantuntija-apua vastaanotetaan esim. vaikka Rassausmiitissä.
Lopuksi VIN-kooderin kertomaa vaihtokorista:
Lisää kuvia tulossa lähiaikoina
myyntikuvat:
Mesen myyntitopicista pomppasi silmään vajaa viikko sitten tämä kaunokainen. Leimalla hylätty, mutta ryhdikkään oloinen "priima projekti", kuten myyjät asiaa luonnehtivat. Omistajat kertoivat Kartanovankkurin käyttävän nimeä Kreivi von Mandelbaum, ja koko kaupan teon ajan aistin heidän todella olleen kiintyneen tuohon autoon. Koeajo vakuutti minut lopullisesti ja pienen neuvottelun jälkeen kaupat syntyivät vaivatta. Sovimme kaupan teon ajankohdan ja ajelin kotiin kevein mielin. Olin löytänyt juuri sellaista mitä olen etsinyt.
Tämän viikon maanantaina teimme kaupat ja pääsin vielä tarkemmin tutkimaan ostostani.
TE on korinvaihto jossa kanta-autona on -77 sedan. Itse kori on vuosimallia -80 ja vaihdettujen osien muutosprosentti on 47%.
Ulkoisesti autossa oli muutamia pikkuruisia kukkasia, mutta esim. tunkinreikien ympäristö on lähes priima. Nokkapelin etureunaa on korjailtu ja joku "kittaajamestari" on näemmä ollut asialla... näkyy hyvin myyntikuvastakin. Oikeassa takaovessa oli iso ja aika syvä lommo, mutta suurin osa suoristui tänään ihan vain ulospainamalla, loput saa siistiä asiantunteva peltiseppä perjantaina. Oikean puolen takavalossa oli myös vilkun lasin kohdalla reikä, joten täytyy hommata uusi takavalo.
Siältä auto on todella siisti. Suurimmat puutteet ovat kojetaulun keskimmäisen puulistan irrallaan olo (kiinnitetään sikafleksillä jossain vaiheessa), kuskin jalkatilassa yläpuolisen panelin roikkuminen (kiinnikkeet rikki) ja kuskin penkki on hieman lysähtänyt istuinosastaan (yllätys yllätys!) ja ns. normikuluma myös. Tämä jäänee siistimislistan häntäpäähän.
Kreivi oli jäänyt vaille leimaa seuraavista syistä:
- Ruostevaurio oik. sisälokasuojassa - hitsataan umpeen tulevana perjantaina
- Oikean puolen ulompi raidetangon päässä välystä. - vaihdetaan tulevana lauantaina rassausmiitissä hyväkuntoiseen käytettyyn kokonaiseen raidetankoon.
- Vasen takaovi ei avaudu - takaoven sisäpuolen ehjä avauskahva oli vaihdettu etuoven rikkinäiseen ymmärrettävästi, mutta ongelmahan vain siirtyi takaoveen. Lisäongelman avautumattomuuteen on tuonut se, että tässä on keskuslukko, joka on rikki. Eli takaovet menevät aina lukkoon kun ne laittaa kiinni. Ensiavuksi otin oven sisäpahvin pois, niin lukkonuppia saa helpommin vedettyä ylös ja ovan saa siis nyt auki myös ulkopuolelta. Sisäpuolelta ovi avataan nyt tilapäisesti kahvan ja lukon välistä tankoa vetämällä.
- Oikean puolen hydraulissa nestevuoto. En ole vielä päässyt tutkimaan vuotaako itse vaimennin vai onko vain joku putki/letku vuotavana... Joka tapauksessa mulla sattuu olemaan jouten pari ylimääräistä S123:n hydraulia tallilla, joten niistä jompikumpi menee korjattavaksi jos tilanne näin vaatii.
Jälkitarkastus on suoritettava 20.4.2012 mennessä, luulisin ehtiväni saada Kreivin valmiiksi siihen mennessä.
Kone käynnistyy helposti ja tuntuu käyvän nätisti, laatikko toimii mielestäni normisti. Ainoa teknillinen murhe oli että kaasupolkimessa on liikaa vapaaliikettä. Tuota täytynee tutkia rassausmiitissä. Myös mittarivalot ovat pimeänä ja kuulemma on aiemmin toimineet pätkien kun on säätöpotikkaa ropannut, mutta nyt täysin pimeänä. Asiantuntija-apua vastaanotetaan esim. vaikka Rassausmiitissä.
Lopuksi VIN-kooderin kertomaa vaihtokorista:
Lisää kuvia tulossa lähiaikoina
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 02.8.2012 1:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Re: Vanjan Kartanovankkuri MB S123 230TE aut.
Ihan perusvika. Hommaa uusi potikka jostain (KL, Veho), se maksaa joitakin kymppejä, hakuvaivan ja asennuksen. Tai sitten halvempi vaihtoehto on että potikka ohitetaan hyppyjohdolla jolloin valot on aina täysillä (kun on parkit tai ajovalot päällä).Vanja-eno kirjoitti:Myös mittarivalot ovat pimeänä ja kuulemma on aiemmin toimineet pätkien kun on säätöpotikkaa ropannut, mutta nyt täysin pimeänä. Asiantuntija-apua vastaanotetaan esim. vaikka Rassausmiitissä.
Jos päädyt uusimaan potikan niin sitten voi vielä tarkistaa ettei ole liian suuritehoisia lamppuja käytetty, uusi potikka kestää kauemmin.
On mullakin tommonen. Ja kaiken lisäksi vieläpä alkuperäinen 230TE...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Ei yllätä mua, ollaanhan sitä kuitenkin Mersu-harrastajien keskustelupalstallaeseestie kirjoitti:On mullakin tommonen. Ja kaiken lisäksi vieläpä alkuperäinen 230TE...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Re: Vanjan Kartanovankkuri MB S123 230TE aut.
Onko tuosta potikasta jottain speksejä näkyny, niinku tehonkesto, tyyppi (lineaarinen, logaritminen vai mitä niitä nyt onkaan), ohmimäärä? Meinoon ku ei nuo potikat itessään hirmu hintasia oo ni ei tartteis tähtimerkistä maksaa ylimääräsiä.Kipsu kirjoitti:Ihan perusvika. Hommaa uusi potikka jostain (KL, Veho), se maksaa joitakin kymppejä, hakuvaivan ja asennuksen. Tai sitten halvempi vaihtoehto on että potikka ohitetaan hyppyjohdolla jolloin valot on aina täysillä (kun on parkit tai ajovalot päällä).Vanja-eno kirjoitti:Myös mittarivalot ovat pimeänä ja kuulemma on aiemmin toimineet pätkien kun on säätöpotikkaa ropannut, mutta nyt täysin pimeänä. Asiantuntija-apua vastaanotetaan esim. vaikka Rassausmiitissä.
Jos päädyt uusimaan potikan niin sitten voi vielä tarkistaa ettei ole liian suuritehoisia lamppuja käytetty, uusi potikka kestää kauemmin.
Re: Vanjan Kartanovankkuri MB S123 230TE aut.
Speksi selviää kun mittaa yleispuntarilla sen läpi kulkevan virran. Lineaarinen se potikka on ainakin silmämääräisesti tarkasteltuna ja resistanssiltaan muutamia oomeja. Olen joskus korvannut tuon potikan 2,2ohm 5W -lankavastuksella ja tuli ihan sopiva kiilu kojelautaan.boogieman kirjoitti: Onko tuosta potikasta jottain speksejä näkyny, niinku tehonkesto, tyyppi (lineaarinen, logaritminen vai mitä niitä nyt onkaan), ohmimäärä? Meinoon ku ei nuo potikat itessään hirmu hintasia oo ni ei tartteis tähtimerkistä maksaa ylimääräsiä.
Re: Vanjan Kartanovankkuri MB S123 230TE aut.
Veikkaan että ensi alkuun kyllä ohitetaan hyppylangalla tuo sitten. KL-osassakin hinta potikalle oli 111€, joten mun tuloilla ja normikäytöllä (=mulla mittarivaloissa aina täysvalaistus päällä 24/7) jäänee ns. merkki-potikka ostamatta.boogieman kirjoitti:Onko tuosta potikasta jottain speksejä näkyny, niinku tehonkesto, tyyppi (lineaarinen, logaritminen vai mitä niitä nyt onkaan), ohmimäärä? Meinoon ku ei nuo potikat itessään hirmu hintasia oo ni ei tartteis tähtimerkistä maksaa ylimääräsiä.Kipsu kirjoitti:Ihan perusvika. Hommaa uusi potikka jostain (KL, Veho), se maksaa joitakin kymppejä, hakuvaivan ja asennuksen. Tai sitten halvempi vaihtoehto on että potikka ohitetaan hyppyjohdolla jolloin valot on aina täysillä (kun on parkit tai ajovalot päällä).Vanja-eno kirjoitti:Myös mittarivalot ovat pimeänä ja kuulemma on aiemmin toimineet pätkien kun on säätöpotikkaa ropannut, mutta nyt täysin pimeänä. Asiantuntija-apua vastaanotetaan esim. vaikka Rassausmiitissä.
Jos päädyt uusimaan potikan niin sitten voi vielä tarkistaa ettei ole liian suuritehoisia lamppuja käytetty, uusi potikka kestää kauemmin.
Tänään pitäis kohta lähtee sinne tallille päin ja käydä ottamassa kuvia sekä vähän ajelemassa...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Tarviikko ehjän konepellinNokkapelin etureunaa on korjailtu ja joku "kittaajamestari" on näemmä ollut asialla... näkyy hyvin myyntikuvastakin
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Ehkä, mun täytyy ensin kysyä mitä mieltä mun luottomaalari on tuosta konepellistä, hän kun osaa myös loihtia muotoja hitsaten ja kitaten.teppo21 kirjoitti:Tarviikko ehjän konepellinNokkapelin etureunaa on korjailtu ja joku "kittaajamestari" on näemmä ollut asialla... näkyy hyvin myyntikuvastakin
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Lommoa on juu vielä hieman...
Pahimmat kukat ovat tässä
Ovipahvit ovat tallella, nyt vain poissa lommon oikaisua varten
Että tämmönen vankkuri...
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 21.7.2012 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Vikalistaan lisättäköön ettei takalasin pyyhin toimi ja tänään testin jälkeen tuli havaittua että se korkeudensäätöjärjestelmä kusee nestettä ulos tosi lahjakkaasti, eli veikkaisin ennemmin putki-/letkuvauriota.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
mmm.... käsittääkseni vain likainen, mutta täytyypä tsekata tarkemmin.
Ja takaovipahvit ovat muuten kuvaushetkellä tavaratilassa, eli tallella ovat
Ja takaovipahvit ovat muuten kuvaushetkellä tavaratilassa, eli tallella ovat
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Ajattelin tänään testata, jotta päästääkö virtaa läpi.Kipsu kirjoitti:Multa löytyy jonkin kuntoinen kytkin jos se vika on siitä kiinni.Vanja-eno kirjoitti:Vikalistaan lisättäköön ettei takalasin pyyhin toimi ja tänään testin jälkeen tuli havaittua että se korkeudensäätöjärjestelmä kusee nestettä ulos tosi lahjakkaasti, eli veikkaisin ennemmin putki-/letkuvauriota.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Ei ollut kytkimessa vika. Täytyy seuraavaksi tsekata tuleeko virta pyyhkijän moottorille asti.Vanja-eno kirjoitti:Ajattelin tänään testata, jotta päästääkö virtaa läpi.Kipsu kirjoitti:Multa löytyy jonkin kuntoinen kytkin jos se vika on siitä kiinni.Vanja-eno kirjoitti:Vikalistaan lisättäköön ettei takalasin pyyhin toimi ja tänään testin jälkeen tuli havaittua että se korkeudensäätöjärjestelmä kusee nestettä ulos tosi lahjakkaasti, eli veikkaisin ennemmin putki-/letkuvauriota.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mese.Fi-sivustolta näitä löytää Tiiätkö sivustonjussaP kirjoitti:Hyvin säilyneen merssin oot löytäny
Tänään löyty kohtuuhintanen uusio takavalo sekä ovenkahva samasta paikasta. Maanantaina täytyypi noutaa pois, ei kerkee aikasemmin.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Kiitos!Ruoja kirjoitti:Nätti auto.
15 " :set barokit ovat kohtuu harvinaisia.
Olet oikeassa, harvinaisia ovat, siksi tässäkin on vain 14":set
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
en oo kyllä ikään kuullu kyseisestä sivusta, onko se joku eroottisia julkaisuja sisällään pitävä sivusto PS. satuin muuten tuon oman w123 haalimaan samalta sivustoltaVanja-eno kirjoitti:Mese.Fi-sivustolta näitä löytää Tiiätkö sivustonjussaP kirjoitti:Hyvin säilyneen merssin oot löytäny
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
mä oon kuullu että siellä sivustolla on kauhee kilpailu hyvistä ja halvoista autoista.. siellä kuulemma käy paljon ihmisiä jokka haluavat ajella mersulla syystä tai toisesta ja harvat tyytyvät yhteen.. joten myyntiosastollakin käy välillä kuhina.. mutta tää on vaan huhu puheita en tiijä varmaksi.. en mä ainakaan käy siellä koskaan. ni.
juu kiva peli. harmi että on vihreä. (henk koht ongelma: en enää haluu vihreitä autoja niitä oli liian monta jo)
juu kiva peli. harmi että on vihreä. (henk koht ongelma: en enää haluu vihreitä autoja niitä oli liian monta jo)
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
Re: Vanjan Kartanovankkuri MB S123 230TE aut.
Tilannepäivitys:
Uutena vikana huomasin ettei tuo vaihda ollenkaan neloselle
Hitsattu, reikä oli aika kookas. Muita olennaisia pahoja ruosteenalkuja en pohjassa havainnut oikeanpuoleisen helman etupäätä lukuunottamatta. Siellä oli massa kuoriutunut pois ja metalli oli aikamoisessa pintaruosteessa. Putsataan, maalataan ja massataan ennen kesää.Vanja-eno kirjoitti: Kreivi oli jäänyt vaille leimaa seuraavista syistä:
- Ruostevaurio oik. sisälokasuojassa - hitsataan umpeen tulevana perjantaina
Raidetanko vaihdettu. Työ sujui kerrankin niinkuin pitikin ilman pahempia tökkimisiäVanja-eno kirjoitti:- Oikean puolen ulompi raidetangon päässä välystä. - vaihdetaan tulevana lauantaina rassausmiitissä hyväkuntoiseen käytettyyn kokonaiseen raidetankoon.
Saan uuden kahvan tulevana maanantaina, joten sen jälkeen voi jo laittaa ovipahvinkin paikoilleen.Vanja-eno kirjoitti:- Vasen takaovi ei avaudu - takaoven sisäpuolen ehjä avauskahva oli vaihdettu etuoven rikkinäiseen ymmärrettävästi, mutta ongelmahan vain siirtyi takaoveen. Lisäongelman avautumattomuuteen on tuonut se, että tässä on keskuslukko, joka on rikki. Eli takaovet menevät aina lukkoon kun ne laittaa kiinni. Ensiavuksi otin oven sisäpahvin pois, niin lukkonuppia saa helpommin vedettyä ylös ja ovan saa siis nyt auki myös ulkopuolelta. Sisäpuolelta ovi avataan nyt tilapäisesti kahvan ja lukon välistä tankoa vetämällä.
Vuoto paikannettu hydrauliputkeen. Putkea oli jo vaihdettu uuteen pikku pätkä, vuotokohta oli heti vanhan putken alkupäässä. Tulevalla viikolla vaihdetaan koko loppuputki uuteen. Itse iskarit eivät näyttäneet vuotavan, kovin olivat kuivan näköiset.Vanja-eno kirjoitti:- Oikean puolen hydraulissa nestevuoto. En ole vielä päässyt tutkimaan vuotaako itse vaimennin vai onko vain joku putki/letku vuotavana... Joka tapauksessa mulla sattuu olemaan jouten pari ylimääräistä S123:n hydraulia tallilla, joten niistä jompikumpi menee korjattavaksi jos tilanne näin vaatii.
Näyttää uhkaavasti siltä että tuohon aikarajaan mennessä ehditään.Vanja-eno kirjoitti:Jälkitarkastus on suoritettava 20.4.2012 mennessä, luulisin ehtiväni saada Kreivin valmiiksi siihen mennessä.
Uutena vikana huomasin ettei tuo vaihda ollenkaan neloselle
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 31.3.2012 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Re: Vanjan Kartanovankkuri MB S123 230TE aut.
Mun 280E lähti kakkosella liikkeelle, poislukien kickdown-lähtö lämä tiskissä - kuulemma sen pitääkin toimia noin. Koitas nyt vielä pakkovaihteilla että löytyykö sieltä kuitenkin ne kaikki neljä vaihdetta.Vanja-eno kirjoitti: Uutena vikana huomasin ettei tuo vaihda oleenkaan neloselle