S123 300TD -81

Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

S123 300TD -81

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Nakkaampas projektini tuolta mersufoorumin puolelta tänne:

Juu, elikkä tuommonen maantielaiva tuli vaihdettua. Lada lähti, märssy tuli. Viitasaaresta ajettiin siirtolapuilla ihan kotia asti tänne Oulun lähelle. Matkalla huomioituja seikkoja:
- Automaatti luistaa kiihdytyksessä (2. ja 3. vaihde), mutta S-asennon kans luistamista ei juuri esiinny kiihdytyksessä.
- Kulkee kuin juna.
- Tuntuu hieman laiskemmalta, mitä ex. 300d.
- Jarrutehostaja häipyy välillä pois pelistä.
- Kovalla vesisateella vettä tippasi vänkärin oven yläpuolella olevasta listasta. (kattoluukku?ruostetta?)
- Sisusta "räjähtänyt" ja kasattu huonosti.
- Auto on korinvaihto, muutoksia 41,6%

Auto vaatii peltiä ja aikaa, mutta ei täysin mahdoton tapaus. Haaveena ois ollu laittaa mutka putkeen, mutta korinvaihdon ansiosta se ei taida onnistua. Kiirettähän tämän kanssa ei ole, kun korttiinkin on matkaa semmoset reilu vuosi. Hitsausta, siistimistä, laittoa, automaattilaatikon säätö/vaihto jne. Ja saas nähä mitäs sieltä vastaan tulee, kun purkamaan rupean.

Kesällä on töitä ja talvella koulua, niin katsotaampas milloinkas tämä sitten etenee, mutta laitetaampas liuta kuvia:

Kuva


Kuva


Kuva



Kuva

Ja leima tästä on loppunut 2010. Mitä automaattiöljyä askiin kannattas lorauttaa?

Varustelista ex.kori: (ehkä joskus ollut... :D )


Code Текст
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
436 Unknown
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
466 Unknown
483 COMBINATION CODE: 481+482
502 INTERIOR MIRROR AUT. DIMMING, FOLDING
524 PAINTWORK - PRESERVATION
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
630 ECE - WARNING TRIANGLE
656 LIGHT ALLOY WHEELS, 10-HOLE
667 Unknown
623 VERSION FOR THE GULF STATES
031 CONVERSION OF CNS TO ICS (MODEL SERIES 140, JAPAN)

Ja nykyinen kori on ollut alkujaan 280TE ja sen varustelista:


Code Текст
228 AUXILIARY HEATER
254 RADIO MB AUDIO 30 - USA
411 Unknown
451 Unknown
470 Unknown
531 AUTOMATIC ANTENNA
541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
724 CARGO ANCHORAGE
812 Unknown
737 Unknown
052 Unknown

Sähkönen antenni siellä oli, mutta oli hajonnut ja poistettu toiminnasta. Käytännössä koriin kuuluu vain kattoluukku, eikä muita varusteita.



Eli sisusta lähi kävelemään. Pari-kolme tuumankokoista reikää sielä löytyi. Saas sitte nähdä kun koteloita ja helmoja pääsee tutkimaan, niin reikiä ilmestyy varmasti tusinan verran.

Kuva

Kuva


Kuva

Turvesuolle tässä kohtapuolin lähtetään, kun suo kuivaa. Mersunlaitto jää vain sateisille ilmoille. Hitsaushommathan on melkein seuraava askel tässä projektissa ja hitsaus tapahtuu kummisedän tallissa, minne "raato" pitäisi viedä.

Ja tästä on tarkoitus rakennella itelle käyttöauton virkaa toimittava kulkine. Kortin pitäs napsahtaa reilu vuoden päästä. Eli huolella pitäisi rakennella. Vaihdelaatikkoa oon ihmetellyt tässä jonkun aikaa. Öljyt tarkistin automaattilootasta ihan virallisten ohjeiden mukaan. Ja liian vähän siellä öljyä tosiaan oli, valitettavasti. Mitäs tekisitte tuolle? Laatikkohan luistaa kiihdytyksessä. Jos se ei suodattimen ja öljyjen vaihdolla rupea pelaan, niin siinä vaiheessa kyllä laittaisin laatikon vaihtoon. Järkeä?

Ja sitten vielä sellaista kyselen, että sopiiko sedanin ovet suoraan farmariin? (Tulipas tästä sekava)
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

semmosen käsityksen ite oon joksus saanut että etuovet passais keskenään ja takaovetki muuten mutta ne ''ikkuna kaarmit'' on erilaiset. tuosa vielä kuvat niitten erilaisuuksista :wink:

Kuva

Kuva
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Jepjep. Niinhän tuo näyttäis olevan, kiitokset. (ps. ryhdikkäät johtotähdet omistat ;) ) Yhden varaosa-auton hain toissapäivänä (200D sedan -81 täysmätä, taksi) ja loppuviikosta yhdeltä vanhemmalta mieheltä yksi (240D sedan.. parempikuntoinen). 240D:n ovet näyttäis olevan päällisin puolin parempikuntoiset, mitä nuo mitkä tuossa on..

Eli mullahan löytyy sitte w123 varaosia halukkaille pientä rahamäärää vastaan.. Vielä en ole kirkossa kuuluttanut tätä myynti-ilmoitusta, enkä vähään aikaan taidakkaan kuulutella. Irrottelee niistä nyt semmosia osia, mitä tarvii tuohon farkkuun.

Miten taustapeilin saa irti?
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

no tuota vihreetähän en ennään omista...onneksi :lol: oli niin laho että huh huh :lol: mutta farkku kyllä löytyy :) niin se taustapeili lähtee vissiin vaan nitkuttelemalla irti mutta oon kuullu että ne on ylleensä aika tiukassa kiinni :roll:
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Jepsistä. Taitaa se sitten siinä toistaiseksi pysyä. Kyllästyin vaan tuohon huonokuntoiseen siniseen kangas-verhoiluun, niin otan yhdestä varaosamersusta sisustan niin pitkälle kuin saa. Peräkontin sisustus saa pysyä sinisenä. Kojelauta myös tarkoitus vaihtaa mustaan parempikuntoiseen jalopuulistoilla.

Suunnitellaan, suunnitellaan, mutta mitähän sitä saa aikaiseksi. :lol:

Ja sellainen kummallinen hoksaus tuli tehtyä, että keskuslukko on sähköinen :shock: . Alipaineellahan ne ruukaa olla... Eipä siinä, keskuslukko ei toimi, mutta kun avaimesta vääntää niin voi huomata, että toinen takaovi yrittää lukita itseään siinä onnistumatta.
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Tänään uskalsin kurkkia pohjaan ja kunto tuli vähän yllätyksenä. :shock: Olin kuvitellut, että sinne saa metrikaupalla hitsata peltiä, mutta löysin vain muutaman reijän. Onhan tämä ollut vielä v.2010 liikenteessä, että se selittää jotakin. Takarenkaiden etupuoli oli hieman pehmeän oloinen, mutta ehkä siihen joutuu jonkun paikan laittamaan. Reikiä en ole muita löytänyt, mitä edellisissä viesteissä mainitut:

- Vararenkaan kotelo n. 2x3cm
- Kuskin jalkatilan n. 1x2cm
- Takamatkustajan jalkatila 2x3cm
- Vänkärin jalkatila 1x1cm

Vasen etulokari lähtee myös kiertoon. Runkopalkki oli sellaisessa kunnossa, että siihen voi ruuvata uuden lokasuojan kiinni :P Hyvä näin. Etuovet on myös päässy haprastumaan niin paljon, että en viitsi niitä ruveta hitsaamaan. Kattoo, jos siitä varaosamersusta saisi ehjät etuovet. Tavaratilan luukku ja takaovet olivat vielä korjattavassa kunnossa.

Todellakin, tämä mersu on täynnä yllätyksiä. Positiivisia ja negatiivisia. Eilen lisäsin ATF öljyä lootaan, ja eihän se siitä paremmaksi muuttunut. Eli vaihdelaatikko lähtee vaihtoon. :)

Innostusta riittäisi nyt kovasti, mutta rahatilanne ei vielä salli Mersun kunnostustyön aloittamista. Tässä on odoteltu kutsua suolle, minkä pitäisi tulla ihan lähipäivinä.

Tarvelistaa:

- Vasen etulokasuoja (saa tarjota, mutta rahoitus onnistuu vasta myöhemmin :D )
- Etuovet (varaosa-autosta)
- Automaattivaihdelaatikko (saa tarjota, mutta pitänee vielä katsoa lootan kyljestä numero)
- Sisusta varaosamersusta (pakettiautoksi tämä tulee, joten vain etupenkit ja sen sellaista)



Kuvia:


Kuva



Kuva

Kuva


Kuva

Näkyyhän kuvat? :roll:

Kuvassa myös näkyy uudet nastarenkaat, jotka kuuluivat kauppaan. Kyllä sitä on tyytyväinen, kun sai idänihmeen pois pihalta. En taida niitä haalia ihan vähään aikaan. :lol:
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Eipä tässä mitään ihmeitä oikeeen ole tapahtunut. Moottorin nostin aamusella pois konehuoneesta. Nyt se siis odottaa vaan hitsausta.

Kuva

Papan vanha hiioppi toimii hyvin, vaikki oli rautaruukilla vuosia. Ne on rautaa nämä entisajan vehkeet. Tämäkin oli reilu 10 vuotta ulkosalla käyttämättömänä, ja öljytkin oli enemmän vettä..

Kuva
Jos tuolta nyt hitsattava löytyy niin hitsataan, mutta tarkotus ois putsailla, hioa ja maalata konehuone valkoisella.

Kuva 300D[/img]

Toimiiko nämä kuvat, mitä olen tännä mielissäni lisäillyt?
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

Viesti Kirjoittaja shrteam »

Kuvat toimii!
Jaakkonen
Viestit: 221
Liittynyt: 20.9.2011 13:01
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Jaakkonen »

Hyvin näkkyy kuvat. Mielenkiintonen projekti sulla. Nyt tuntuu olevan paljon w123 koristen ja nimenomaan farkkujen harrastajia foorumilla.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

Jaakkonen kirjoitti:Nyt tuntuu olevan paljon w123 koristen ja nimenomaan farkkujen harrastajia foorumilla.
Se jos mikä on hatunnoston arvoinen asia.

Nimimerkillä 2xS123 ja 1xW123.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
MercMan
W123-Spesialisti
Viestit: 604
Liittynyt: 03.3.2006 16:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

eseestie kirjoitti:
Jaakkonen kirjoitti:Nyt tuntuu olevan paljon w123 koristen ja nimenomaan farkkujen harrastajia foorumilla.
Se jos mikä on hatunnoston arvoinen asia.

Nimimerkillä 2xS123 ja 1xW123.
Näin W123 fanina nämä ovat iloisia "uutisia" aina luettaviksi 8)
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
blacklake
Viestit: 1156
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Mukavia aina seurailla näitä kunnostusrojekteja. :)
Satakakskolmonen se olla pittää :wink:
E: Onko muuten tuo sininen kojelauta missä kunnossa, halkeemia, reikiä tms?
Jos tuohon kojelaudan vaihdat ni mullois tarvis ehjälle siniselle kojelaudalle :contract:
® Mesen Porkkana-klubi
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Paripäivää tehty töitä. Nyt lupaa sadetta.

Kojelauta menee vaihtoon (vaihdan mustan), eli tuo joutaa mun puolesta. Ei se uusi ole, mutta muuten se näyttäisi ehjältä lukuunottamatta kahta-kolmea(neljä-viisi) halkeamaa. Niin ja puuttuva puulista on hanslokerossa, mutta haluaisin kovasti siihen mustaan kojelautaan jalopuulistat. :P

Tästä näkee:

Kuva

Jos sitä vaikka huomenna se varaosaraaton hakis.. :)
Avatar
blacklake
Viestit: 1156
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Joo on tuo ny parempi ko mun nykyinen, mut pittää viel yrittää hiukka virheettömämpää :)
® Mesen Porkkana-klubi
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Juu. Ja onhan tuossa vielä virheitä karvanoppien takana, ei näy tuossa kuvassa. Mutta sopiiko 123:sen 200D:n öljypohja 300D:eehen? Ei liity mitenkään tähän projektiin.. :)
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Romuvaraosa-auto tuli haettua eilen. 240D :roll:

Kuva

Luulin, että tuon ovet ovat ruosteettomammat kuin 300TD:n mutta väärässä olin.

240D lähti muutamalla nykäsyllä käyntiin ja kulkee kyllä satakertaa paremmin mitä edellinen 240D. Tuota voi melkein sanoa ripeäksi tiisselimersuksi. Paperitkin tuohon on, mutta eipäse kannata tuommosta ruostepesää laitella. Sisustan osia farmariin ja tällä ajellaan sitte jääradalla.
Jaakkonen
Viestit: 221
Liittynyt: 20.9.2011 13:01
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Jaakkonen »

Laita kuntoon vaan. Varsinki jos ne paperit on olemassa. Ei nuitakaan liikaa ole.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Meinaa olla tosissaan sitä hitsaamista jos tuon meinas leimalle laittaa.. Seissyt n. 6 vuotta heinikossa niin arvaahan sen miltä pohja näyttää. Kattoo nyt.. :)
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

No eikö se oo mukavaa kun voi surutta vaihtaa samantien tarpeeksi isoja paloja 8)
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Irroittelin vasemman etulokasuojan. Paikkoja oli vedetty sinnetänne, mutta siististi. Pikkupalan joutuu hitsaamaan vasempaan etunurkkaan ainakin alustavasti. Tokihan reikiä tulee varmasi lisää kun valoisimmissa olosuhteissa katselee :D

Renkaatkin joutuu irroittelemaan vasta kummisedän pajalla, koska sain jo yhden kiinanhylsyn kahteen osaan. Siellä "hieman" järeämmät vehkeet. :)

Ja pitänee huomena tutkia tuota keskuslukitusta, koska tuossa on joku sähköinen versio niinkuin aikaisemmin mainitsin. Onko näihin sellaisia alkuperäisenä saanut? Ainakin on siististi asennettu jos on jälkiasennettu. Alipaineletkuja ei löydy yhtään lattialta.. jne. Niin, ja tarkistan myös, että löytyykö tästä mitään jäänteitä siitä vakionopeudensäätimestä. Ois aika kova sana saada se kuntoon, mutta luultavasti kaikki revitty pois...

Kuvia vois huomenna räpsiä... :roll:
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Tehtaalla asennettu keskuslukko on mun tietääkseni aina alipainetoiminen.
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

onre kirjoitti:Tehtaalla asennettu keskuslukko on mun tietääkseni aina alipainetoiminen.
Ei ole minunkaan tietojen mukaan sähkö/alipaine keskuslukkoa saanut 123:seen, ensimmäisenä taisi tulla 124:seen sähkö/alipaine...

Korjatkaa jos/kun olen väärässä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
MercMan
W123-Spesialisti
Viestit: 604
Liittynyt: 03.3.2006 16:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Jälkiasennettu semmoinen sähköinen on..
® Mesen Porkkana-klubi
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Joo, tuli todettua jälkiasennetuksi järjestelmäksi. Hinta huimat 28e. http://www.katuauto.fi/index.php?cPath=22
Toki saattaahan tuo olla tuo 54e:n. Tuli hieman ihmeteltyä tuon toimintaa, mutta sain sen lopulta toimimaan. Piti vain ottaa vänkärin ovesta ylinmääräiset johdot pois. Nyt keskuslukkoa voi vaan ohjata kuskin ovesta, mutta eipä tuo haittaa, koska avain ei sopinut vänkärin oveen. Tuntuu vähän jähmeältä nuo oveiden koneistot. Olen niitä ihan öljyn kanssa rasvaillut ilman sen suurempaa päämäärää. Onkos siellä jokin sellainen kohta, mikä kannattaisi rasvata? Missä siellä?

Ja tämän auton alkuperäisvarustukseen ei ilmeisesti ole kuulunut keskuslukitusta. Ainakin tankinkorkki on lukittavaa mallia, ja tosiaan alipaineletkuja ei siis näinollen ole ollutkaan. :D

Kojelaudan vaihtoa myös suunnittelin mustaan, mutta mielestäni tämä sininen ei ole hassumpi, kun sitä pitemmän aikaa katselee. Nuo halkeamat luovat sellaista pienihenkistä retro-tunnelmaa kabiiniin. Myös kuskinpenkki pitää kasata kahdesta eri jakkarasta. 200D-varaosa-auton penkinpäällisten alta paljastui samanlaiset penkit. Kuskinpenkin selkänoja näytti ehjältä, niin se häätyy tähän penkkiin upottaa. Jotenkin nuo kangaspenkit ei iske, eli jos vastaan tulee puolinahka tai nahkajakkarat sinisellä värillä, niin kauppoja pitäs alkaa hieromaan.

Ja kuvat jäi, mutta eipä siinä mitään ihmeellistä ole tapahtunut. Pukattiin mersu talliin. Meinaa olla nahkeakulkuinen auto, vaikka tekniikka on rukinlavan päällä...
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Jos tarkoitat sitä oven omaa lukkomekanismia, niin se kannattaa ensi töikseen puhdistaa kunnolla ja rasvata vasta sitten. Jätät vaikka yöksi naftakylpyyn...
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Purin vasemman takaoven lukon ja laitoin polttoöljyyn. Tuntuu olevan monimutkainen kapine. En uskaltanut purkaa toiselta puolelta vielä pois. Ompahan ainakin malli kasausvaiheessa. :D

Joku jousi siellä ainakin oli poikki, kun ei palauttanut kahvaa. Katsotaan kuitenkin mitäs mekaniikka sanoo tuolla polttoöljyssä.

Takaoviin ruoste on purrut jonkin verran, mutta vielä korjattavassa kunnossa, kun siististi migillä vähän hitsailee. Paikkoja ei onneksi tuu näkyvälle puolelle, vaan oven pohjaan. Etuovet on kyllä vaihtokunnossa. Jostakin sellaiset pitäisi tempaista.

Töissä taas käyty paripäivää. Pikkuhiljaa rupeaa rahoituspuolikin paranemaan. :)
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Laitetaas niitä kuvia kun on tullut luvattua:

Kuva

Ruostereikä takaluukun vieressä olevassa pilarissa. Jännä paikka. Joku tuohon on joskus käynyt, kun on pakkeliakin laitettu.

Kuva

Ihmeellisen monimutkainen kapistus.

Kuva

Pikkuhiljaa autioituu. Saas nähä kuka tuon auton osaa kasata sillälailla, että sillä voi joskus ajaa, ilman että osat putoilee kosketuksen voimalla...

Kuva

Sinne on ennekin hitsailtu. :D

Kuva

Ja siellä lisää paikkoja. :)

Kuva

Takaluukku taitaa olla pikku hitsauksella pelastettavassa kunnossa? Vähän on pikkulommoilla mutta luulis oikenevan kumivasaran kanssa.

Kuva

Etuovet on kumpikin samanlaisessa kunnossa. Ei oikein viittis ruveta hitsaileen, kun niitä on vielä tarjolla jonkin verran. Parempikuntoisia siis.

Kuva

Jokaisen ikkunan tiiviste näyttää tältä. Nuitakin näytti olevan myynnissä USA:n ebayssa että pitää sieltä laittaa tulemaan tässä joskus.

Kuva

Oventiivisteissä ei ole kehumista. Nekin löytyy tuolta lätäkön takaa. Meinavat olla hinnoissaan nuo tiivisteet. Pitäskö vetää bilteman silikoonilla? Kuumankesto ois vielä kova sana. :D

Mitään ei ole oikein tapahtunut, mutta kommentointi on pakollista! :wink:

Nahkajakkaroista hierottu tässä lähiaikoina kauppaa ja toivottavasti sellaiset saa jokupäivä ruuvailla mielissää paikoilleen :)
Jaakkonen
Viestit: 221
Liittynyt: 20.9.2011 13:01
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Jaakkonen »

Näyttää olevan nuo tiivisteet samasa kunnosa ku mullaki. Onko nuo pallot jotaki alipainejuttuja?
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Joo, taitaa olla alipainesäiliö. Mitähän hyötyä siitäkin on kun tässä ei ole koskaan ollut alipaineella toimivaa keskuslukistusta.. Ilmeisesti voi säätää valojen korkeus ilman että auto on käynnissä. Modernia. :D
Sopuli
Viestit: 46
Liittynyt: 08.6.2012 18:20

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Varaosa-auto ois tiedossa. Liekköhän omistaja täällä foorumilla. Mersufoorumilla saattaapi ehkä olla.. Mutta osia ainakin irrotellaan tai sitten viedään koko auto pois. Auto on 300TD ja on ihan viimesiä 123:sia. Ovet on ihan käypää tavaraa. Siinä on osittain purettu tasonsäätö, mutta kaikki osat löytyy siihen.

Eroaako farmarin ja sedanin moottori tuon öljypumpun kiinnityksessä?

E: Sain jo vastauksen, eli eroa ei pitäs olla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123, sedan, coupe, farmari, lang”