Ehdottaisin pyramidin siirtoa HIEKKAmaalle ja päädyistä alaosat auki että ilma vaihtuu sisällä.Jussi L. kirjoitti:Muuten hyvä mutta tuo pyramidi kyllä muumiottaa sen auton, kannattaa kyllä ehottomasti laittaa lattialle jotain vaikka muovia ja hiekkaa sen päälle, ettei katoa koko pohja autosta
Jaakkosen kesäprojekti 300TD
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Tietty parempi niin, mutta jossei ole hiekkamaata mihin laittaa nii silloon tuo muovi ja siihen hiekkaa ainaki on parempi kuin tuo paljas ruoholattiaeseestie kirjoitti:Ehdottaisin pyramidin siirtoa HIEKKAmaalle ja päädyistä alaosat auki että ilma vaihtuu sisällä.Jussi L. kirjoitti:Muuten hyvä mutta tuo pyramidi kyllä muumiottaa sen auton, kannattaa kyllä ehottomasti laittaa lattialle jotain vaikka muovia ja hiekkaa sen päälle, ettei katoa koko pohja autosta
® Mesen Porkkana-klubi
Käväsinpä tuosa tutkimasa mitä pyramidista löytyy. Merssuhan sielä makas. Pitäs käyttää autua pois sieltä ja tehä tuo lattian hiekotus. Tietysti ois hyvä jos sais jatkettua sitä auton tekuaki. Sen jäläkeen ku ei oo tapahtunu mittään kun se sinne suojaan lykättiin. Oisinki ruvennu muuten puuhasteleen, mutta ei ollu väkiä työntään autua ulos.
Mitä kaikkia tuolle Mersu-paralle muuten saa tehä niin että sen sais vielä tielle jos rekisteröintitodistuksesa lukkee että "VAIHDETTUJEN OSIEN MÄÄRÄ 03.07.2000 YHTEENSÄ 46,8%" ?
Meinottelin, että ainaki alustalle pitäs tehä jottain kun oli niin kiemurtelevaa se kyyti sillon aikanaan.
Mitä kaikkia tuolle Mersu-paralle muuten saa tehä niin että sen sais vielä tielle jos rekisteröintitodistuksesa lukkee että "VAIHDETTUJEN OSIEN MÄÄRÄ 03.07.2000 YHTEENSÄ 46,8%" ?
Meinottelin, että ainaki alustalle pitäs tehä jottain kun oli niin kiemurtelevaa se kyyti sillon aikanaan.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
GTI:tä luettu, Peltolan Teemun ja Bamsen rakenteluvideoita sekä Latelaa tapitettu silimä kovana. Kauhiasti intua. Edelleen eri pitäjäsä kö auto. Koitin kattua Trafin sivuilta nuita rakentelusäädöksiä mutta eihän sieltä mittään selevää saanu. Kaivoin rekisteriotteen esille. Erikoisehdoissa ja huomautuksissa lukkee muiden infojen lisäksi siis näin:
AJONEUVOON VAIHDETTU: KORIKEHIKKO, ETUKANSI, TAKAKANSI, ETU- JA TAKAOVET, ETULOKASUOJAT, KOJELAUTA, ISTUIMET, VERHOILU, TAKAPUSKURI, LASIT, VALAISIMET JA SÄHKÖJOHDOT.
Korjattu ja muutettu ajoneuvo.
VAIHDETTUJEN OSIEN MÄÄRÄ 03.07.2000 YHTEENSÄ 46,8%
Sitte on mainintaa mm. LTJ-mallimerkinnästä: 4DSEDAN 5-300D-123D
Eli autossa nyt majaileva mottori on vissiinki samanmoisesta sedanista. Onkohan niissä sedan/farmarikoneissa eroja? Mieleen tulis ainaki perän tasonsäätösysteemit ja alipainehimmelit joissa vois olla jotain.
Onko mahollista vaihtaa jo kertaalleen vaihettuja osia? Mistä katsuri esim. tietää mitkä penkit tuola pitäs olla? Paljoko vaihettujen osien yhteisprosentti saa olla eli vieläkö saa osia vaihtaa vaikkapa alustaan? Vai pittääkö panna vakiopalikkaa jos meinaa uusia? Entä jos prosentit mennee yli? Käytännössä siis haluan tietää mitä saa tehä ja mitä ei. Olisin oikein mielissäni jos tämmöstä infoa löytys.
AJONEUVOON VAIHDETTU: KORIKEHIKKO, ETUKANSI, TAKAKANSI, ETU- JA TAKAOVET, ETULOKASUOJAT, KOJELAUTA, ISTUIMET, VERHOILU, TAKAPUSKURI, LASIT, VALAISIMET JA SÄHKÖJOHDOT.
Korjattu ja muutettu ajoneuvo.
VAIHDETTUJEN OSIEN MÄÄRÄ 03.07.2000 YHTEENSÄ 46,8%
Sitte on mainintaa mm. LTJ-mallimerkinnästä: 4DSEDAN 5-300D-123D
Eli autossa nyt majaileva mottori on vissiinki samanmoisesta sedanista. Onkohan niissä sedan/farmarikoneissa eroja? Mieleen tulis ainaki perän tasonsäätösysteemit ja alipainehimmelit joissa vois olla jotain.
Onko mahollista vaihtaa jo kertaalleen vaihettuja osia? Mistä katsuri esim. tietää mitkä penkit tuola pitäs olla? Paljoko vaihettujen osien yhteisprosentti saa olla eli vieläkö saa osia vaihtaa vaikkapa alustaan? Vai pittääkö panna vakiopalikkaa jos meinaa uusia? Entä jos prosentit mennee yli? Käytännössä siis haluan tietää mitä saa tehä ja mitä ei. Olisin oikein mielissäni jos tämmöstä infoa löytys.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Käsittääkseni se menee niin että tuo 46,8% on vanhojen prosenttitaulukkojen tms mukaan laskettu, sitte jos muutoskatastasit auton vaikka isommille vanteille niin autosta laskettas uuen prosenttihommelin mukaan prosentit uudestaan kokonaan ja ne paukkus yli suoriltaan. (siksi korinvaihtoja ei saa enää tehdä)
Muistelisin jossain olleen rajana 51% mutta viitisenkymmentä se on, ei oo tapausta tullut vastaan misä se ois paukkunu yli mutta kyllä se yleisesti tarkottanee sitä ettei auto oo kelvollinen liikenteeseen.
Tämä siis tarkoittaa sitä että prosenttiautoihin ei valitettavasti pysty nykysäädöksillä tekemään oikein mitään. Kannattaa toki varmistaa vielä konttorilta.
Ps, tuskin kukaan silti sanoo mitään jos sisustaa vaihtelee vielä jälkikäteen.
Muistelisin jossain olleen rajana 51% mutta viitisenkymmentä se on, ei oo tapausta tullut vastaan misä se ois paukkunu yli mutta kyllä se yleisesti tarkottanee sitä ettei auto oo kelvollinen liikenteeseen.
Tämä siis tarkoittaa sitä että prosenttiautoihin ei valitettavasti pysty nykysäädöksillä tekemään oikein mitään. Kannattaa toki varmistaa vielä konttorilta.
Ps, tuskin kukaan silti sanoo mitään jos sisustaa vaihtelee vielä jälkikäteen.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.