
Varusteita löytyy coupen etupuskuri,kromiritilät tuulilasin eessä,sähkölasit,kattoluukku,ilmastointi(ei toimi), sisusta on sininen mb-tex luultavasti.
Zenderin kopio lasikuitu etuhelma tuli laitettua,avarimaski ja kristallivilkut

Konehuone oli turkoosin sininen tekniikan irrotuksen jälkeen nii se piti maalata valkoiseksi.


Mittaristo tulee 2/3 ässästä josta tekniikka on purettu. Vähän se muokkaamista vaatii,mutta saa sopimaan.Tästä se hyöty ettei tarvi laatikon takapäätä muokata mittarinvaijerille seka kierroslukumittari.

Ruostettakin on löytyny,mutta aika vähän kuiteskin. etulokarien sisältä sekä kuskin jalkotilan helman reuna pahimmat.Muuten pitäisi hiekkapuhalluksella pärjätä.

Kone sopi hyvin paikalleen,kun lisäsi tukijalkoihin 20mm palat väliin(ässässä kiinnityspisteet lähempänä) ja 20mm jalkojen alle ettei ota pohjapanssariin kiinni jonka ansiosta kardaanilinja on täysin suorassa.

Konehuoneen rakentelusta on siirrytty väliaikaisesti takapään huoltoon.Taka-akseliin tulee uudet helat ja hiekkapuhalletaan ja maalataan.Jarruputket uusitaan joka kulmaan.Polttoaine sekä tasonsäätöputket uusitaan myös.Jarrutehostin vaihtuu w126 280 versioon,joka huomattavasti alkuperäistä suurempi.
Kelkan etukumit oli jo aika vaihtaa


Vasen alatukivarsi tarvii kuppiin uutta peltiä
