voiko olla 220cdi w204 co2 162g?
voiko olla 220cdi w204 co2 162g?
Tarkoitus olisi hakea auto Saksasta, mutta kiinnitin huomiota kun ilmoituksessa lukee että kombi co2 olisi 162g. Voiko tuo olla oikein vai onkohan ilmoitukseen laitettu vahingossa väärin.
w204 220cdi 125kw, farmari, 2013vm
w204 220cdi 125kw, farmari, 2013vm
Re: voiko olla 220cdi w204 co2 162g?
No, suunnillen voisi olla. Jos esim 225Kw m113 myllystä on 285g niin sehän ois noin 1.27xKw. Ei se bensa ja dieseli niin hirveesti taida erota.timppa911 kirjoitti:Tarkoitus olisi hakea auto Saksasta, mutta kiinnitin huomiota kun ilmoituksessa lukee että kombi co2 olisi 162g. Voiko tuo olla oikein vai onkohan ilmoitukseen laitettu vahingossa väärin.
w204 220cdi 125kw, farmari, 2013vm
Tossa ois kerroin 1.30 tossa dieselissä.
Onko toi mielestäsi liikaa vai liian vähän? Ja paljonko sillä on euroissa merkitystä vuodessa jos on vaikka 10-20g johonkin suuntaan? Viissatkussa ero 320g ja 285g mallien välissä taitaa olla sen verran vähän että ei vissiin saa sillä tankkia täyteen vuositasolla. Mutta tokihan verossa on aina kyse periaatteesta. Se on siis tärkeää
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Katselin VEHO:n loppuvuoden 2011 vuoden hinnastoa ja siellä on merkitty päästöiksi C 200 CDI BE T A autolle 134.
Miks mun saksalaisessa rekisteriotteessa lukee 140?
2010 hinnastossa päästöiksi on kirjoitettu 153. Siis pre-facelift, mutta samalla koneella mitä facelift. Mistä näistä tietää.
Nimimerkillä "veropäätöstä odotellessa"
Miks mun saksalaisessa rekisteriotteessa lukee 140?
2010 hinnastossa päästöiksi on kirjoitettu 153. Siis pre-facelift, mutta samalla koneella mitä facelift. Mistä näistä tietää.
Nimimerkillä "veropäätöstä odotellessa"