laatikon esilämmitys

Vaihteistot, kardaani, perä, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

laatikon esilämmitys

Viesti Kirjoittaja skibe »

Surffailin tuolla nettiautossa ja yhdessä myytävässä S204:ssa oli laitettu lämmitin automaattilaatikkoon.
Ainahan se on pakkasella tympeä kun on laatikon öljyt kohmeessa kun aamupakkasella lähtee liikenteeseen.

Ilmeisesti semmoinen Calixin tankinlämmitin lätkäisty öljypohjaan.

Ei varmaan huono idea.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

kerrohan sitten kokemuksia siitä..

ihtellä on moinen idea pyörinyt jokusen vuoden päässä, mutten oo koskaan uskaltanu laittoo :roll:
® Mesen linttaklubi
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

voipi olla ettei tule laitettua.. tai eihän sitä tiiä, olishan se jännä nähä

sokeripala liitoksia joutuu tekemään kun ei ne defan ja calixin töpselit passaa toisiinsa

vai joko tähän on adapteri keksitty?
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

Tämä defan keksintö se kyllä ihmeellisen näköinen on.
Mihinhän koloon tuo sopii

http://www.defa.com/file/8ff974571375/F ... %20800.pdf
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Tai sitten suosit paikallista ja ostat Herukan keksijältä kohdelämmittimen :wink:

http://www.arcticheat.fi/tuotteet.html
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

Nii että tuommonen nestekaasupullon lämmitin laatikon ympärille :lol:
Minkähän tehoisia vastuksia nuissa on?

Ennemmin sitä 230V käyttäs tuohon lämmittämiseen.. olisihan tietenkin se ylläpitolaturi joka auttaa nuita ylimääräisiä lämmittimiä.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

skibe kirjoitti:Ennemmin sitä 230V käyttäs tuohon lämmittämiseen.. olisihan tietenkin se ylläpitolaturi joka auttaa nuita ylimääräisiä lämmittimiä.
Ehkä se akunlämmitin vois olla paras laatikollekin jos haluaa verkkovirralla lämmittää.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Ei taida olla kuitenkaan paljoa hyötyä vrt. lämmityskulut. Öljyt kannattaa vaihtaa, uudet kiertää paremmin kylmänä.

Jenkki-picupeissa olen noita joskus nähnyt ja niissä kuulemma on ihan hyvä kun alkaa vaihteisto-öljyä olla yli 10l.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

skibe kirjoitti:voipi olla ettei tule laitettua.. tai eihän sitä tiiä, olishan se jännä nähä

sokeripala liitoksia joutuu tekemään kun ei ne defan ja calixin töpselit passaa toisiinsa

vai joko tähän on adapteri keksitty?

On olemassa defasta calixiin ja päinvastoin adapteri, löytyy GooGlella helposti
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

cmeli kirjoitti:Ei taida olla kuitenkaan paljoa hyötyä vrt. lämmityskulut. Öljyt kannattaa vaihtaa, uudet kiertää paremmin kylmänä.
Kohmeessa se laatikko on paukkupakkasilla joka kerta.. uusillakin öljyillä.
Eihän niitä lämmityskuluja kannata miettiä.. kunhan on jotain kivoja harrastuksia.

pekkovee kirjoitti:On olemassa defasta calixiin ja päinvastoin adapteri, löytyy GooGlella helposti
oho.. niimpä onkin
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

ja saahan ne vuoltua sopiviksi :lol: Tosin omalla vastuulla!!

Lintta-niksejä
® Mesen linttaklubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W204 / R171 voimansiirto”