laatikon esilämmitys
laatikon esilämmitys
Surffailin tuolla nettiautossa ja yhdessä myytävässä S204:ssa oli laitettu lämmitin automaattilaatikkoon.
Ainahan se on pakkasella tympeä kun on laatikon öljyt kohmeessa kun aamupakkasella lähtee liikenteeseen.
Ilmeisesti semmoinen Calixin tankinlämmitin lätkäisty öljypohjaan.
Ei varmaan huono idea.
Ainahan se on pakkasella tympeä kun on laatikon öljyt kohmeessa kun aamupakkasella lähtee liikenteeseen.
Ilmeisesti semmoinen Calixin tankinlämmitin lätkäisty öljypohjaan.
Ei varmaan huono idea.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
voipi olla ettei tule laitettua.. tai eihän sitä tiiä, olishan se jännä nähä
sokeripala liitoksia joutuu tekemään kun ei ne defan ja calixin töpselit passaa toisiinsa
vai joko tähän on adapteri keksitty?
sokeripala liitoksia joutuu tekemään kun ei ne defan ja calixin töpselit passaa toisiinsa
vai joko tähän on adapteri keksitty?
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Tämä defan keksintö se kyllä ihmeellisen näköinen on.
Mihinhän koloon tuo sopii
http://www.defa.com/file/8ff974571375/F ... %20800.pdf
Mihinhän koloon tuo sopii
http://www.defa.com/file/8ff974571375/F ... %20800.pdf
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Tai sitten suosit paikallista ja ostat Herukan keksijältä kohdelämmittimen
http://www.arcticheat.fi/tuotteet.html
http://www.arcticheat.fi/tuotteet.html
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Nii että tuommonen nestekaasupullon lämmitin laatikon ympärille
Minkähän tehoisia vastuksia nuissa on?
Ennemmin sitä 230V käyttäs tuohon lämmittämiseen.. olisihan tietenkin se ylläpitolaturi joka auttaa nuita ylimääräisiä lämmittimiä.
Minkähän tehoisia vastuksia nuissa on?
Ennemmin sitä 230V käyttäs tuohon lämmittämiseen.. olisihan tietenkin se ylläpitolaturi joka auttaa nuita ylimääräisiä lämmittimiä.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Ehkä se akunlämmitin vois olla paras laatikollekin jos haluaa verkkovirralla lämmittää.skibe kirjoitti:Ennemmin sitä 230V käyttäs tuohon lämmittämiseen.. olisihan tietenkin se ylläpitolaturi joka auttaa nuita ylimääräisiä lämmittimiä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei taida olla kuitenkaan paljoa hyötyä vrt. lämmityskulut. Öljyt kannattaa vaihtaa, uudet kiertää paremmin kylmänä.
Jenkki-picupeissa olen noita joskus nähnyt ja niissä kuulemma on ihan hyvä kun alkaa vaihteisto-öljyä olla yli 10l.
Jenkki-picupeissa olen noita joskus nähnyt ja niissä kuulemma on ihan hyvä kun alkaa vaihteisto-öljyä olla yli 10l.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
skibe kirjoitti:voipi olla ettei tule laitettua.. tai eihän sitä tiiä, olishan se jännä nähä
sokeripala liitoksia joutuu tekemään kun ei ne defan ja calixin töpselit passaa toisiinsa
vai joko tähän on adapteri keksitty?
On olemassa defasta calixiin ja päinvastoin adapteri, löytyy GooGlella helposti
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Kohmeessa se laatikko on paukkupakkasilla joka kerta.. uusillakin öljyillä.cmeli kirjoitti:Ei taida olla kuitenkaan paljoa hyötyä vrt. lämmityskulut. Öljyt kannattaa vaihtaa, uudet kiertää paremmin kylmänä.
Eihän niitä lämmityskuluja kannata miettiä.. kunhan on jotain kivoja harrastuksia.
oho.. niimpä onkinpekkovee kirjoitti:On olemassa defasta calixiin ja päinvastoin adapteri, löytyy GooGlella helposti
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90