Vanteita ja renkaita
Vanteita ja renkaita
Moi! Oon uusi käyttäjä täällä päin ja toka auto tuli sitten ostettua, tuollainen tenavatähti.
Kesäkelit lähenee ja pitäis saada vähän tietoa että millaista vannetta vois alle laittaa, 16" lähinnä ajatellu ja kertokaahan mitä teillä on ollu kesäpyörinä ja mitä ootta tykänny, niin sais vähän osviittaa, mitä sitä ite tuossa tulevien kuukausien aikana ostelee
Kesäkelit lähenee ja pitäis saada vähän tietoa että millaista vannetta vois alle laittaa, 16" lähinnä ajatellu ja kertokaahan mitä teillä on ollu kesäpyörinä ja mitä ootta tykänny, niin sais vähän osviittaa, mitä sitä ite tuossa tulevien kuukausien aikana ostelee
Viimeksi muokannut Mikkola, 30.3.2008 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Vanteita ja renkaita
On kyl hienoa että pikkumese löysi hyvän kodin. Toivottavasti saat täältä foorumilta apua ja osviittaa mersun hoitoon ja huoltoon yms.Mikkola kirjoitti:Moi! Oon uusi käyttäjä täällä päin ja toka auto tuli sitten ostettua, tuollainen tenavatähti (Jussi L.:n entinen).
® Mesen Porkkana-klubi
- Easy Rider
- hupimestari
Jes jotain tuollaista olen katellutkin, pitää rueta silmä kovana seuraamaan hintoja, niin vois siinä toukokuun alussa ostellaEasy Rider kirjoitti:16":sena 205/50r16 on passeli koko normaali päristelyyn. 205/55r16 on toki löytyisämpi koko mutta menee hieman isoksi, mahtuu kyllä. Vanteeksi 7-7,5 x 16 ja et 35-40.
Itse otan renkaat aina tuolta www.rengas-online.com :ista. Sieltä ihan halpaan hintaan löytää kaikenlaisia renkaita ja kotiin kuljetus sisältyy hintaan
-
205/50/16
Ostin kaverilta mebeen suunnatut autec java vanteet.
löysin nankang kummit 385e hintaan. Paketti toimii hyvin
offsetit ilmeisen kohdallaan ja rengas tuntuu asialliselta
reippaissa nopeuksissa rengas ottaa kiinni jonnekin, en tarkaa tiedä minne, ku ei oo selkeitä jälkiä jääny. tai sit roiskeläppä raapii maata.
löysin nankang kummit 385e hintaan. Paketti toimii hyvin
offsetit ilmeisen kohdallaan ja rengas tuntuu asialliselta
reippaissa nopeuksissa rengas ottaa kiinni jonnekin, en tarkaa tiedä minne, ku ei oo selkeitä jälkiä jääny. tai sit roiskeläppä raapii maata.
http://www.aluvanteet.com Tuolta löytyy myös kohtuu hintaisia, itsellekin viikolla ostin kesärenkaat.
Re: 16``
Ootko joutunu muokkamaan rapakaaria vai meneekö ihan noin alle heittämällä? ottaako mistään kiinni?Lutikka kirjoitti:Itellä tenavatähden alla 7,5x16 et 37 vanteet ja 215/55-16 gummeroiset, hyvä ajaa, tyylikäs vakioalustallakin ja mittarivirhe hävisi olemattomiin talvirenkailla heitti 6km/h.
- MB "lumikki" 190
Mikkola kirjoitti:Ootko joutunu muokkamaan rapakaaria vai meneekö ihan noin alle heittämällä? ottaako mistään kiinni?Lutikka kirjoitti:Itellä tenavatähden alla 7,5x16 et 37 vanteet ja 215/55-16 gummeroiset, hyvä ajaa, tyylikäs vakioalustallakin ja mittarivirhe hävisi olemattomiin talvirenkailla heitti 6km/h.
Tuli kirjoitusvirhe rengas on 225/50-16 eikä 215/55-16. Ja heittämällä meni alle, jos 120 ajaa heitteeseen niin vähän ottaa edessä kiinni mutta ei normaali nopeuksilla...
Nojuu mä vähän mieteinkin että hetkonen jes, tuollaista kattausta oon ajatellukin, rahaa vain ei ole ku eläminen vie muuten, mutta eiköhän touko/kesäkuus saa hommattua pitää repiä talvinakeista nastat huitsin nevadaan ku ovat muutenkin niin huonot renkaatLutikka kirjoitti:Mikkola kirjoitti:Ootko joutunu muokkamaan rapakaaria vai meneekö ihan noin alle heittämällä? ottaako mistään kiinni?Lutikka kirjoitti:Itellä tenavatähden alla 7,5x16 et 37 vanteet ja 215/55-16 gummeroiset, hyvä ajaa, tyylikäs vakioalustallakin ja mittarivirhe hävisi olemattomiin talvirenkailla heitti 6km/h.
Tuli kirjoitusvirhe rengas on 225/50-16 eikä 215/55-16. Ja heittämällä meni alle, jos 120 ajaa heitteeseen niin vähän ottaa edessä kiinni mutta ei normaali nopeuksilla...
- MB "lumikki" 190
Re: 17"
Aika matalaprofiiliset täytyy nakkien olla jos meinaa alle? Sanokaa joku viisaampi, toi on mun veikkaus_Fox kirjoitti:Mitenköhän tämmöset mahtus pyörimään 190?
koko: 17"
leveys: 8"
et 35
pulttijako: 5x112
- MB "lumikki" 190