panopupun c-farkku

panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

j.t.s

Viesti Kirjoittaja panopupu »

moro jts.mites muuten menee?ostin tuota kromijuttua kajaanin ad:stä.en tiedä millaiset rivat siinä sun maskissa on mutta tuo kromiputki ei oikein avaudu kovinkaan paljoa.mutta kandee aina yrittää.ei se ainakaan kallista ole.....
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Rekkarin perusteella tullu joskus huollettua tuota Pläypoy-jäneksen mersua siellä Kajjjaanissa. Tosin oli eri omistajalla.

Siisti auto kunhan nuo "Kuhmo-korolla teiningreising" tarrat lähtee hiiteen siitä tuuli-ikkunasta. :wink: (aikunen mies ja tuommosia :evil: ) :lol:
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

akip.

Viesti Kirjoittaja panopupu »

kuullostat ihan mun isältäni.......minun mottoni onkin ollu aina kasva isoksi älä AIKUISEKSI.kannattais kokeilla.pikku pilke silmä kulmassa tekee elämästä paljon hauskempaa.
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

panopupu kirjoitti:ja jube mesen ainoa oikea väri on muuten tuo hopea!!!
Riippuu missä yhteydessä :wink:
Minä pyyhiskelen kotosalla hanuria kaikilla 202 liittyvällä kuvamateriaalilla, ja kyllä! Niissä on hopeanvärisiä autoja, ja em. yhteydessä pidän hopeaa hyvänä värinä :ope:
panopupu kirjoitti:pikku pilke silmä kulmassa tekee elämästä paljon hauskempaa.
Ei kyllä minä oon saanu tapaamisten perusteella sinusta aika tosikon mielikuvan :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

jubelle vastinetta.

Viesti Kirjoittaja panopupu »

jos on hotelli helpotuksesta paperi loppu nii siitä vaa.mut KUULE,älä kajoa pliis kuvamateriaaliin mikä koskee kadettia tai 2.4.0. volvoja.ethän ole niiiiiiiin julma?
Avatar
Salmi
Kokkolan kuiskaaja
Viestit: 666
Liittynyt: 30.9.2005 20:36
Paikkakunta: Häppämäki

Re: akip.

Viesti Kirjoittaja Salmi »

panopupu kirjoitti:pikku pilke silmä kulmassa tekee elämästä paljon hauskempaa.
Riippuu ihan pilkkeen koosta :?
Omaa kokemusta on lähinnä rauanmurusista, ne krahanuaa okulaarisa melekolailla :roll: Joten saunaklapi luomenalla ei välttämäti tunnu hääviltä :klapi:

Niin joo, komia cee 8)
Äläkä ota sitä teippiä pois, ainaki siittä tunnistaa jos satut joskus tulehen vastahan :wink:
Länsi-Suomen lääninhäirikkö


W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Re: jubelle vastinetta.

Viesti Kirjoittaja Jube »

panopupu kirjoitti:KUULE,älä kajoa pliis kuvamateriaaliin mikä koskee kadettia tai 2.4.0. volvoja.ethän ole niiiiiiiin julma?
No et kai sinä voi ajatella että voisin koskaan häpäistä kadettia tai kahen neljän nollan volvoa pyyhkimällä haitaria niiden kuviin :shock:

Never ever :!:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

hanurin pyyhintä

Viesti Kirjoittaja panopupu »

halusin vaan varmistaa että eihän sinun pikkutuhmassa mielessäsi pyöri vaan synneistä pahin.olisin varmaan valvonu koko ens yön, jos en ois saanu varmuutta sinulta tuosta kyseisestä aisasta. :P
Pikku Myy
Viestit: 3379
Liittynyt: 21.9.2005 19:49
Paikkakunta: pianotehtaan kupeessa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pikku Myy »

Ja nyt alkaa pikku hiljaa riittää.

Topikin tarkoitus oli kaiketi käsitellä tuota farkkua :shock: ? Nyt lipsuu siihen malliin kalsonkien suuntaan että seuraavaksi kalsonkit siirretään sinne minne kuuluvatkin :evil:
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Re: hanurin pyyhintä

Viesti Kirjoittaja Jube »

panopupu kirjoitti:halusin vaan varmistaa että eihän sinun pikkutuhmassa mielessäsi pyöri vaan synneistä pahin.olisin varmaan valvonu koko ens yön, jos en ois saanu varmuutta sinulta tuosta kyseisestä aisasta. :P
No minä voin sulle sanoa että jos joku asia on varma niin se on tuo :!:
Lueppa kadetin koeajoraportti niin viimeistään sen jälkeen ei uni tule :roll:

Täälä ei näköjään porukalla hermo kestä niin pitää varmaan jatkaa huomenna puhelimessa.
Vielä on yli 2000min puheaikaa :lol:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Viesti Kirjoittaja rtd »

Pikku Myy kirjoitti:Ja nyt alkaa pikku hiljaa riittää.

Topikin tarkoitus oli kaiketi käsitellä tuota farkkua :shock: ? Nyt lipsuu siihen malliin kalsonkien suuntaan että seuraavaksi kalsonkit siirretään sinne minne kuuluvatkin :evil:
Jaa, eipä nuo tämän topikin jutut ole juuri sen kummempia kun vakiokalustonkaan? Vai onko mulla vaan huono mielikuvitus? :wink:

EDIT: tokihan aiheet vois jakaa kahdeksi eri topikiksi jos OT häiritsee, mitä se ei kyllä yleensä tee... :)

Omasta mielestäni tämä ei ole poikennut normaali-linjasta...
Viimeksi muokannut rtd, 10.10.2006 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pro-HVM
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Re: j.t.s

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

panopupu kirjoitti:moro jts.mites muuten menee?ostin tuota kromijuttua kajaanin ad:stä.en tiedä millaiset rivat siinä sun maskissa on mutta tuo kromiputki ei oikein avaudu kovinkaan paljoa.mutta kandee aina yrittää.ei se ainakaan kallista ole.....
Täytynee katsella mikkelin aadeeltä tuota kromiputkea sitten, jos sitä vajaan kymmenen metriä saisi menemään hirvimies-maskiin. Pistetään varmuuden vuoksi myös pystyripoihin. :lol: Eli tämä "hirvimies-maski" on se vakio classic-malli, jonka museoin autotalliin avantqarde maskin laatikkoon. :D
Bongasin muuten "Kotikatu" nimisestä teevee sarjasta jonkun ihme W202 korisen mersun, jossa oli juurikin tuollainen motubu-maski (tihheessä nuo listat). :lol:
BMW 318d -09
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

rtd kirjoitti:
Jaa, eipä nuo tämän topikin jutut ole juuri sen kummempia kun vakiokalustonkaan? Vai onko mulla vaan huono mielikuvitus? :wink:

EDIT: tokihan aiheet vois jakaa kahdeksi eri topikiksi jos OT häiritsee, mitä se ei kyllä yleensä tee... :)

Omasta mielestäni tämä ei ole poikennut normaali-linjasta...
No olen kyllä täysin samaa mieltä, mutta kaikki vissiin ei :(
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Jube kirjoitti:
rtd kirjoitti:
Jaa, eipä nuo tämän topikin jutut ole juuri sen kummempia kun vakiokalustonkaan? Vai onko mulla vaan huono mielikuvitus? :wink:

EDIT: tokihan aiheet vois jakaa kahdeksi eri topikiksi jos OT häiritsee, mitä se ei kyllä yleensä tee... :)

Omasta mielestäni tämä ei ole poikennut normaali-linjasta...
No olen kyllä täysin samaa mieltä, mutta kaikki vissiin ei :(

ihan normaalia höpinäähän tuo on, löytyy täältä paljon pahepaakin


oisko ne viikot menossa :lol:
Viimeksi muokannut Harju, 10.10.2006 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
blondi
Astrologian papitar
Viestit: 474
Liittynyt: 27.6.2006 6:50

Viesti Kirjoittaja blondi »

panopupu kirjoitti:blondi rakas,sä et varmaan six ymmärrä tuota mun hjuumoria koska sä et ole koskaan ollu alasti tietsikan ääressä etkä ole koskaan ajanut ee:mallin helmykäiskadetilla.jos joskus kokeilet molempia niin sitten ehkä ymmärrät paremmin.ei vaiskaa vaa tää johtuu siitä että makuasioista ei voi ku kiistellä :P
Kuulehan pikku pupujussikka; meidän keskeisenä salaisuutena voin kertoa, että olen nakuillut isompienkin vehkeiden kuin tietsikoiden ääressä ja sen lisäksi olen kaasutellut kadetilla kattokerhoon. Ainoa asia, jota en tässä ymmärtänyt oli tuo "blondi rakas"...
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

No siisti cee farkku mutta tuo tarra :shock: :evil: :shock: :twisted: Käyppäs jube repimässä se joku yö irti?Tai saa olla päiväkin.

Ja normaalilinjallahan tässä mennään,tosin kielenkäyttö voi herkkänahkaisempia häiritä,ihan syystäkin...

Pitäiskö tällaiselle off-topic jutuille vaikkapa perustaa joku oma foorumin alajaosto,jonnekin kirppikselle tai jotain :lol: :lol:
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

voi kuule.

Viesti Kirjoittaja panopupu »

kuule kyllä redhotmama nämä jutut onki pyöriny mun mielestä aikas hyvin tämän auton ja siihen liittyvän rekvisiitan ympärillä.minä ainakin olen nauranu itteni kipeäksi täällä kotona.(alasti)!kyllähän se on niin että nämä foorumit on ihmisille ajan vietteeksi ja parhaiten aika kuluu silloin kun on hauskaa.ja silloin kun on hauskaa,ja kun on hauskaa ni naurattaa ja suomalaisia vaan sattuu naurattaa eniten pieru ja kakka huumori! :P :lol:
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

blondirakkaalle.

Viesti Kirjoittaja panopupu »

sun nimim. on blondi ja mun mielestä nyt vaan vaaleat hiukset on ihanat ja sexyt ja olen ihan lovena näin ollen blondeihin.siitä syystä olet mulle aina se blondirakas.
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Viesti Kirjoittaja rtd »

AM kirjoitti:No siisti cee farkku mutta tuo tarra :shock: :evil: :shock: :twisted: Käyppäs jube repimässä se joku yö irti?Tai saa olla päiväkin.
Mitä vielä, minäki haluan tuommosen tarran mun lossiin, mistä nuita saa?

Tai ottasin ehkä semmosen mustan missä lukee kromilla:

--- MERCEDES ---

Eikö olis siisti?
Pro-HVM
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

mr tuning

Viesti Kirjoittaja panopupu »

nyt on kyllä pakko myöntää että on sulla kyllä aiwan w%&#¤987"#un hyvän näköine yhenkahen nepa mese.millä koneella on tuo missä nuo koottava rosterireunavanteet?
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

oulun seudulle

Viesti Kirjoittaja panopupu »

ei ois paha se tarratsydemi.käy teettään jossain mainoststossa.ja racing tarrat löytyy ad liikkeestä siitä kromiputken vierestä. :lol: :wink: :P :twisted: :D :)
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Ai mulla vai?

EDIT:ei sittenkään,missäs RTD:n mersussta kuvia?
Viimeksi muokannut AM, 10.10.2006 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Re: mr tuning

Viesti Kirjoittaja rtd »

panopupu kirjoitti:nyt on kyllä pakko myöntää että on sulla kyllä aiwan w%&#¤987"#un hyvän näköine yhenkahen nepa mese.millä koneella on tuo missä nuo koottava rosterireunavanteet?
300Dt :)

Ja tuossa avatar-kuvassa on kyllä ihan tav. 15" kasireikäalut...
(talvirenkaiden vanteet, piti ajaa kitkat loppuun...)

Niimmistä nuita tarroja suap?
Pro-HVM
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Viesti Kirjoittaja rtd »

AM kirjoitti:Ai mulla vai?

EDIT:ei sittenkään,missäs RTD:n mersussta kuvia?
Hih, noo, minäki jo mietin että mistä vanteista tässä oli puhetta....

Noo, tulipahan nyt kummallaki kommentoitua, eipä tuo haittaa... :lol:
Pro-HVM
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

rtd kirjoitti:
Hih, noo, minäki jo mietin että mistä vanteista tässä oli puhetta....

Noo, tulipahan nyt kummallaki kommentoitua, eipä tuo haittaa... :lol:
No vastaan sitten minäkin vaikken tiedä mistä oli kyse :lol: Ainakin minulta rosterireunavanteet löytyy :roll: Ja kiitos kehuista,autohan on tottakain 200D,mikäpäs muukaan kone sopisi paremmin tuollaisen keulille :lol: Ja ihan vapari 200D vieläpä kyseessä...
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Viesti Kirjoittaja rtd »

AM kirjoitti:
rtd kirjoitti:
Hih, noo, minäki jo mietin että mistä vanteista tässä oli puhetta....

Noo, tulipahan nyt kummallaki kommentoitua, eipä tuo haittaa... :lol:
No vastaan sitten minäkin vaikken tiedä mistä oli kyse :lol: Ainakin minulta rosterireunavanteet löytyy :roll: Ja kiitos kehuista,autohan on tottakain 200D,mikäpäs muukaan kone sopisi paremmin tuollaisen keulille :lol: Ja ihan vapari 200D vieläpä kyseessä...
No sinun autoahan se kehu ja minä pöllö luulin että minun autoa ku tuli se viesti heti tuohon mun viestin perään... :oops: :oops: :oops:

Kihihi... :)
Pro-HVM
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

Niimmistä nuita tarroja suap

Viesti Kirjoittaja panopupu »

nii nuita tarroja saa ad-varaosista.simoniracingin valikoimassa.ja jos halut sen mersutarran ni käy teettään se jossain mainosliikkeessä.maksaa ehkä jonku noin 30e.pitää varmaan mennä kohta nukkuu g väsyttää.ollaanpa huomenillalla kuulolla.
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

rtd:lle

Viesti Kirjoittaja panopupu »

sun meseä kehuttiin jo.mutta kansa vaatis ehkä sun mesestä lisää kuvia,vai miten on.ota huomiseksi nii jutellaan huomenillalla siitä....... :P
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Re: rtd:lle

Viesti Kirjoittaja rtd »

panopupu kirjoitti:sun meseä kehuttiin jo.mutta kansa vaatis ehkä sun mesestä lisää kuvia,vai miten on.ota huomiseksi nii jutellaan huomenillalla siitä....... :P
Joo, katellaan... :)

Mutta sitä tarrahommaa pitää kyllä miettiä... :)

Ja nyt unta kuulaan. ZZZ...
Pro-HVM
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10672
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Tuulilasitarrat esim täältä
http://www.2woom.com/tuulilasitarratMB01.htm
Hinnatkin kohdallaan...
:?
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”