Ceen modaajan opasretki...

Vastaa Viestiin
Avatar
caitsu79
Viestit: 54
Liittynyt: 13.12.2006 20:21
Paikkakunta: huittinen

Ceen modaajan opasretki...

Viesti Kirjoittaja caitsu79 »

eli ajattelin kun tuosta ceestähän on tullut yleisön suosikki niin tehään nyt palsta myös näille tunareillekkin
Avatar
caitsu79
Viestit: 54
Liittynyt: 13.12.2006 20:21
Paikkakunta: huittinen

Viesti Kirjoittaja caitsu79 »

Ja heti kärkeen itse eka kynymys, onko kukaan vaihtanut mittarin valojen väriä ja millä se onnistuu parhaiten? itsellä kokemusta kyllä tuolta japanilaatikoiden tunaamisesta mut ei mb.

esim. vanhana nissan fanina tiedän että että siniseksi ne kyllä saa mutta entäs muut värit, itsellä tavoite jotakin pinkin ja violetin välistä....
On kokeiltu kynsilakat ja värikalvot ja sitten ne hienot kortsut joita voi ostaa lampun päälle, nope... Paras tulos on laittaa mittariston taustojen väliin/taakse neon putki, nissanissa on tilaa mutta näkee jo silmilläkin että ceen mittareissa ei ole väljää, enkä kuitenkaan halua tuhota mittaristoa, mutta värisävy olisi saatava muutettua. Ammattilaiset auttakee!!!!
Sceptic
Viestit: 63
Liittynyt: 22.9.2006 20:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Sceptic »

Itselläni on C:ssä vihertävät mittarivalot. Kesällä vaihdoin kaikki mittarivalot, ja pihinä miehenä ostin muutaman polttimon liian vähän. Varastosta löyty kuitenkin samalla kannalla olevia vihreitä ledejä (motonetistä saa). Jatkoin rojektia sillä tuloksella että nytten on taustavalot vihreät.
Samalta jälleenmyyjältä löytyy muistaakseni myös ainakin vihreät ja punaiset ledit samalla kannalla. Taitaa loppua C:stä kori ennen kuin seuraavan kerran tarvitsee mittariston taustavaloja vaihdella :shock:
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Mikäs niissä entisten valojen värissä on vikana?? :wink:

Alkupään c:ssä joissa on trippinappula lasin läpi: niissä on tavalliset 3w lamput jotka sitten herkiää näyttämästä niillä erivärisillä spärdäreillä.

Uudemmissa sitten pieni lamppu johon varmaan käypi sitten pikku spärdäri :?
Sceptic
Viestit: 63
Liittynyt: 22.9.2006 20:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Sceptic »

Aki P kirjoitti:Mikäs niissä entisten valojen värissä on vikana?? :wink:
Ei värissä vikaa. Valoa eivät vain enää tuottaneet. Mittaristosta osa tausta- ja merkkivaloista oli pimeänä. Nopeutta joutu vilkaisemaan taskulampulla tai arvioimaan vastaantulevien perien vauhdista stetson-harrison menetelmällä :jerkit:
Avatar
caitsu79
Viestit: 54
Liittynyt: 13.12.2006 20:21
Paikkakunta: huittinen

Viesti Kirjoittaja caitsu79 »

eli tyhmä kysymys tähän väliin... Sopiiko sinne nuo em. led polttimot tosta vaan laittamalla? no perhana! eipä tässä sitten mitää hämminkiä, tästä nyt sitten muksujen leluja purkamaan ja ledejä irroittelemaan...

eli ideana mulla on laittaa valkoiset mittarin pohjat ja värivalot, näin jossain saitilla tunatun ceen jossa oli valkoiset mittarit ja siniset valot, oli ihan kiva silmään mut kun sininen on jo jotenkin käytetty väri ja löysin jo penkkien alle violetit neonit joten samaa sävyähän sen pitäis olla.
Sceptic
Viestit: 63
Liittynyt: 22.9.2006 20:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Sceptic »

Omaan mittaristooni (C220 -95) sopi suoraan ledit. Motonetistä löyty normaaleja polttimoita sekä vaihtoehtoisesti noita värillisiä ledejä samalla kannalla. Ei tarvinnut viritellä kortonkeja päälle tai modifioida liittimiä. Suoraan vaan alkuperäisen paikalle. Jouduin kyllä muutaman kerran testaamaan että sain kaikki ledit palamaan. Vähän heikosti merkitty + ja - mittaristossa :)
Ja muista, virta-avain taskussa ja akun kenkä irti kun räpläät mittariston kanssa, ettei vikavalo jää palamaan.
mcee
Mr.Brazilian wax
Viestit: 1900
Liittynyt: 11.6.2006 18:35
Paikkakunta: Kultahammasrannikko

Viesti Kirjoittaja mcee »

Sceptic kirjoitti : Ja muista, virta-avain taskussa ja akun kenkä irti kun räpläät mittariston kanssa, ettei vikavalo jää palamaan.

Niin mikä vikavalo jää palamaan, tarkoitatko polttimoiden vikavaloa :?: ite en ainakaan mitään vikavaloa ole koskaan mittaristosta löytäny, eikä ole palanu, vaikka akunkengät on aina ollu kiinni ja avain virtalukossa, kun mittaristoa olen irroitellut.
Mersuja
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29132
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

:srs:

Riittää kunhan virta-avain on nolla-asennossa mittarin ollessa irti, jos käännät virran päälle jää palamaan. :roll:
wiimax.fi
Sceptic
Viestit: 63
Liittynyt: 22.9.2006 20:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Sceptic »

Itse irrotin ainakin akun navan mittaristoa irroittaessani varmuuden vuoksi. Enpä nyt ole 100% varma onko tämä pakollista. Jos rattia joutuu irrottamaan niin tällöin ainakin käsitykseni mukaan SRS valo jää loimottamaan jos on virrat päällä?
Eipä tuo kaapelin irroittaminen akusta iso vaiva ole. Itse näin tein mittariston irroittaessani. Muut tehkööt kuten lystää :happy:
mcee
Mr.Brazilian wax
Viestit: 1900
Liittynyt: 11.6.2006 18:35
Paikkakunta: Kultahammasrannikko

Viesti Kirjoittaja mcee »

dealer kirjoitti::srs:

Riittää kunhan virta-avain on nolla-asennossa mittarin ollessa irti, jos käännät virran päälle jää palamaan. :roll:
Nyt selkis, SRS :) aamu unisuutta :roll:

Mulla oli muuten avain yksi pykälä käännettynä, ettei mennyt rattilukkoon, sain rattia hieman kääntelemällä mittarin ujuteltua pois, valo ei jäänyt palamaan. Eli dealer ilmeisesti tarkoittaa virta-asentoa :?:
Mersuja
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29132
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Saattoipa olla niin että vikakoodi tallentuu vasta virtapäällä-asennossa. :roll:
wiimax.fi
Avatar
caitsu79
Viestit: 54
Liittynyt: 13.12.2006 20:21
Paikkakunta: huittinen

Viesti Kirjoittaja caitsu79 »

minkäsmoisia viri rojekteja teillä on?
Avatar
caitsu79
Viestit: 54
Liittynyt: 13.12.2006 20:21
Paikkakunta: huittinen

Viesti Kirjoittaja caitsu79 »

http://tinyurl.com/y3kmk2

mielipiteitä, mun mielestä sopii kun nenä päähän
jps
Viestit: 520
Liittynyt: 15.1.2006 16:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jps »

:shock: Eikö mikään ole pyhää, olen sanaton. :no:
Köpi
Viestit: 3
Liittynyt: 04.2.2007 18:45
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Köpi »

caitsu79 kirjoitti:http://tinyurl.com/y3kmk2

mielipiteitä, mun mielestä sopii kun nenä päähän
todella nätti, erittäin potentiaalinen "tuunaus" ratkaisu w202:lle
Avatar
caitsu79
Viestit: 54
Liittynyt: 13.12.2006 20:21
Paikkakunta: huittinen

Viesti Kirjoittaja caitsu79 »

jaahasta jaahas ja kokemuksia m111 kompurakoneen upgreidaamisesta? antakaas linkkejä ja vinkkejä?
kompurasetti jo hankintalistalla mut muuta vaihtoehtoa?!?
Avatar
Loyal
Viestit: 79
Liittynyt: 08.12.2006 17:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Takaspoikan voisn ottaa , loput jäis kauppaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”