Mercedes-Benz C C220vm,94 Espirit bensan osto lähellä...
Mercedes-Benz C C220vm,94 Espirit bensan osto lähellä...
terve!
oli pakko rekisteröityä tänne palstalle, kun on autokuume päällä ja ois tarjolla otsikon mukainen menopeli. onko kellään kokemuksia? mitä kannattais/pitäis tutkiskella ennen ostoa? onko tekniikka luotettaa sorttia yms kaikki kokemukset ois tervetulleita olen lukenut noita muita tyyppivika juttuja mutta ei sattunut kyseistä mallia olevan puhuttavan.
auton varustetiedot: ABS-jarrut, Airbag, Ohjaustehostin, Sähkökäyttöiset ikkunat, Sähköpeilit, Keskuslukitus, Ilmastointi ja kattoluukku
kiitoksia vastauksistanne näin etukäteen
pitäs viikonloppuna käydä todennäköisesti tsekkaamassa auto
oli pakko rekisteröityä tänne palstalle, kun on autokuume päällä ja ois tarjolla otsikon mukainen menopeli. onko kellään kokemuksia? mitä kannattais/pitäis tutkiskella ennen ostoa? onko tekniikka luotettaa sorttia yms kaikki kokemukset ois tervetulleita olen lukenut noita muita tyyppivika juttuja mutta ei sattunut kyseistä mallia olevan puhuttavan.
auton varustetiedot: ABS-jarrut, Airbag, Ohjaustehostin, Sähkökäyttöiset ikkunat, Sähköpeilit, Keskuslukitus, Ilmastointi ja kattoluukku
kiitoksia vastauksistanne näin etukäteen
pitäs viikonloppuna käydä todennäköisesti tsekkaamassa auto
- ®ÐÐ
- Dr.Durex
- Viestit: 3460
- Liittynyt: 05.10.2005 9:20
- Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
- Viesti:
ABS ja SRS valojen palaminen virtapäällä ja että ne sammuu kun starttaa auton, tosin SRS valo kuulemma palaa jonkun aikaa startin jälkeen, mutta kuinka kauan?
No sitten on hyvä tsekata että puhaltaa myös kylmää kabiiniin ja molemmilta puolilta, vikana joko säätimet tai magneettiventtiilit konepellin alla, tai joku UFO vika
Sitten ylipäätään ajettavuus, alapalloja 202 kuulemma söis enemmän kun vanhemmat 201 ja 124, en sitten tiiä ku omalla C200D:llä oon päässy vasta n.25tkm eteen päin ja muutamia metrejä pakilla...
Ja sitten ruosteviat, konepelti, lokasuojan kaaret, ovien alahelmat, listojen reunat ja tiivisteiden aluset, peräkontin kannen lukon ympärys ja pohjan massaukset kannattaa tarkistaa mikäli mahdollisuus nostaa pukille.
Kardaanin ristikot = jurnaa isolla vaihteella ja pienillä kierroksilla...
muut korjailkoon ja lisätköön, ite bensan tekniikasta ei oo minulla mitään kokemusta...
No sitten on hyvä tsekata että puhaltaa myös kylmää kabiiniin ja molemmilta puolilta, vikana joko säätimet tai magneettiventtiilit konepellin alla, tai joku UFO vika
Sitten ylipäätään ajettavuus, alapalloja 202 kuulemma söis enemmän kun vanhemmat 201 ja 124, en sitten tiiä ku omalla C200D:llä oon päässy vasta n.25tkm eteen päin ja muutamia metrejä pakilla...
Ja sitten ruosteviat, konepelti, lokasuojan kaaret, ovien alahelmat, listojen reunat ja tiivisteiden aluset, peräkontin kannen lukon ympärys ja pohjan massaukset kannattaa tarkistaa mikäli mahdollisuus nostaa pukille.
Kardaanin ristikot = jurnaa isolla vaihteella ja pienillä kierroksilla...
muut korjailkoon ja lisätköön, ite bensan tekniikasta ei oo minulla mitään kokemusta...
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
Morjesta ja tervetuloa Meselle,
Vastaava mutta Elegancena tuli hommattua tuossa kuukausi takaperin. Ensimmäisenä tuijota mittaristoa, JOKAISEN valon tulee palaa, kun laittaa virrat päälle. Ne molempien reunojen pylväät tulee olla täynnä valoja. Etenkin kiinnitä huomiota siihen, että SRS-valo (Airbagin ja muiden turvavermeiden) toimii kunnolla. Kun lyö suoraan käyntiin, jää se hetkeksi vielä palamaan, mutta jos pitää virtoja päällä starttaamatta, sammuu valo itsestäänkin. Mikäli se käyttäytyy samalla tavoin kuin muut valot, on sen virta ryöstetty naapurivalolta, koska järjestelmässä on vika ja valo palaisi muuten koko ajan. Sen toimimattomuus voi tarkoittaa suurta kuluerää, leimalle kun on turha silloin yrittääkään.
Rullaile jokainen sähköikkuna ylös ja alas, niissä on helposti ongelmia. Sama juttu kattoluukun kanssa, sen pitää sekä mennä katon sisään (vetämällä nappia taaksepäin) sekä nostettava takareunaansa (painamalla nappia kattoon päin).
Ruosteita pitää katsoa tarkkaan, nämä on jo vanhoja pelejä ja korroosio iskee helposti, mikäli aiemmat omistajat ovat laiminlyöneet ruosteeneston. Ovien alareunat, tunkinreiät, takakontin lukon ympäristö ja lokasuojien kaaret on tiirattava tarkkaan. Erityistä huomiota kiinnitä ovien yläreunojen tiivisteiden alle. Väännä ne aivan nurinniskoin, sieltä voi löytyä pahaakin jälkeä. Lisäksi, jos suinkin mahdollista, yritä päästä katsomaan altapäin. Sieltä voi löytyä yllätyksiä. Etenkin takaosa on herkkä ruostumaan, takapenkin etureunan kohdalla on turhan jyrkkä peltinurkka, josta massat lähtee helposti ja ruostepeikko iskee.
Toivottavasti tiedät, millainen Mersun kuuluu olla ajossa. Jos et tiedä, ota mukaan joku, joka tietää. Se on hiljainen ja suhinaton auto. Mikään paikka ei saa natista, nitistä, jurista tai äännellä muutenkaan lainkaan. Mikäli on automaatti, sen on vaihdettava nätisti. Pienintäkään luistoa ei tarvitse sallia. Koneestakaan ei tietenkään saa kuulua ylimääräisiä ääniä missään vaiheessa. Värinöitäkään ei saa ilmentyä missään olosuhteissa, tyhjäkäynnillä moottorin käymistä ei saa tietää muusta kuin kierroslukumittarista.
Toivottavasti löydät mieleisesi C:n. Erittäin mukavia autoja kunnossaollessaan. Tuo kone on mielestäni varsin sopiva tuohon koriin. Kulkee riittävästi, mutta kulutus ei kuitenkaan konkurssiin vie.
Vastaava mutta Elegancena tuli hommattua tuossa kuukausi takaperin. Ensimmäisenä tuijota mittaristoa, JOKAISEN valon tulee palaa, kun laittaa virrat päälle. Ne molempien reunojen pylväät tulee olla täynnä valoja. Etenkin kiinnitä huomiota siihen, että SRS-valo (Airbagin ja muiden turvavermeiden) toimii kunnolla. Kun lyö suoraan käyntiin, jää se hetkeksi vielä palamaan, mutta jos pitää virtoja päällä starttaamatta, sammuu valo itsestäänkin. Mikäli se käyttäytyy samalla tavoin kuin muut valot, on sen virta ryöstetty naapurivalolta, koska järjestelmässä on vika ja valo palaisi muuten koko ajan. Sen toimimattomuus voi tarkoittaa suurta kuluerää, leimalle kun on turha silloin yrittääkään.
Rullaile jokainen sähköikkuna ylös ja alas, niissä on helposti ongelmia. Sama juttu kattoluukun kanssa, sen pitää sekä mennä katon sisään (vetämällä nappia taaksepäin) sekä nostettava takareunaansa (painamalla nappia kattoon päin).
Ruosteita pitää katsoa tarkkaan, nämä on jo vanhoja pelejä ja korroosio iskee helposti, mikäli aiemmat omistajat ovat laiminlyöneet ruosteeneston. Ovien alareunat, tunkinreiät, takakontin lukon ympäristö ja lokasuojien kaaret on tiirattava tarkkaan. Erityistä huomiota kiinnitä ovien yläreunojen tiivisteiden alle. Väännä ne aivan nurinniskoin, sieltä voi löytyä pahaakin jälkeä. Lisäksi, jos suinkin mahdollista, yritä päästä katsomaan altapäin. Sieltä voi löytyä yllätyksiä. Etenkin takaosa on herkkä ruostumaan, takapenkin etureunan kohdalla on turhan jyrkkä peltinurkka, josta massat lähtee helposti ja ruostepeikko iskee.
Toivottavasti tiedät, millainen Mersun kuuluu olla ajossa. Jos et tiedä, ota mukaan joku, joka tietää. Se on hiljainen ja suhinaton auto. Mikään paikka ei saa natista, nitistä, jurista tai äännellä muutenkaan lainkaan. Mikäli on automaatti, sen on vaihdettava nätisti. Pienintäkään luistoa ei tarvitse sallia. Koneestakaan ei tietenkään saa kuulua ylimääräisiä ääniä missään vaiheessa. Värinöitäkään ei saa ilmentyä missään olosuhteissa, tyhjäkäynnillä moottorin käymistä ei saa tietää muusta kuin kierroslukumittarista.
Toivottavasti löydät mieleisesi C:n. Erittäin mukavia autoja kunnossaollessaan. Tuo kone on mielestäni varsin sopiva tuohon koriin. Kulkee riittävästi, mutta kulutus ei kuitenkaan konkurssiin vie.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Meillä on 220 sport automaatilla.tpk_83 kirjoitti:sanokaapa viisaammat että paljos tehdas lupaa tolle kulutuksen, tehon, väännön huiput? muita teknistä infoo otettas vastaan...
Kuluttaa matka ajossa 8 ja kaupungissa 10-12 litraa.
Tehoa 150hv.
Tekniikka on luotettava lukuunottamatta mahdollista öljyvuotoa kannen etuosassa. Tosin noin muuten ko. korimallin ominaisuuksista voi olla montaa mieltä
Jos tyhjäkäynti aaltoilee niin odotettavissa voi olla kaasuläppäkotelon tai ilmamassamittarin vaihto. noin 700€/kpl muistaakseni.
Viimeksi muokannut Jube, 08.11.2006 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Mercedes-Benz C 220 Esprit 4d
Myynnissä 1993 - 1996
Viimeisin ovh 46924 €
Käyttöetu -
Vapaa autoetu -
Korimalli Sedan
Ovien lukumäärä 4
Vaihteet 5
Henkilöluku 5
Polttoaine Bensiini
Iskutilavuus 2199
Vetotapa Takaveto
Jarrut lukkiutumattomat jarrut
Paino 1410 1890 kg
Perävaunun max. massa 1900 kg
Teho 110 kW
Max vääntö -
Huippunopeus 208 km/h
Kiihtyvyys -
Kulutus 6,5 8,1 11,5
- Tiedot perustuvat Grey-Hen Oy:n tyypitykseen.
Myynnissä 1993 - 1996
Viimeisin ovh 46924 €
Käyttöetu -
Vapaa autoetu -
Korimalli Sedan
Ovien lukumäärä 4
Vaihteet 5
Henkilöluku 5
Polttoaine Bensiini
Iskutilavuus 2199
Vetotapa Takaveto
Jarrut lukkiutumattomat jarrut
Paino 1410 1890 kg
Perävaunun max. massa 1900 kg
Teho 110 kW
Max vääntö -
Huippunopeus 208 km/h
Kiihtyvyys -
Kulutus 6,5 8,1 11,5
- Tiedot perustuvat Grey-Hen Oy:n tyypitykseen.
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Siitä lukemaan:tpk_83 kirjoitti:sanokaapa viisaammat että paljos tehdas lupaa tolle kulutuksen, tehon, väännön huiput? muita teknistä infoo otettas vastaan...
http://www.mercefreaken.com/modellene.htm
Check engine -valo on vasemmanpuoleisen pylvään alarivin keskimmäinen valo. Tai ainakin näin ohjekirja sanoo, omassa ei pala valo siinä.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Pitäishän sen palaa silloin kun virrat lyö päälle. Ei ole joutanut vielä vaihtamaan polttimoa siihen.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
tulipahan käytyä koeajamassa tuota, mutta ei syntynyt kauppoja.
vikoina oli kaikennäköistä pientä listoja puuttui peilit nippusiteillä kasassa, oven tiivisteen välissä rakoja= liekkö kolaroitu ja vaihdettu uusi ovi, kannentiiviste ilemeisesti vuosi perinteisestä paikasta, helmat lommoilla, ja se SRS-valo jäi palamaan niin totesin että antaahan olla :/
sisusta oli todella nätissä kunnossa ja muutenki ajettavuus oli kohdallaan
noh pitäs katsella seuraavaa potilasta mitä kävis katsomassa
vikoina oli kaikennäköistä pientä listoja puuttui peilit nippusiteillä kasassa, oven tiivisteen välissä rakoja= liekkö kolaroitu ja vaihdettu uusi ovi, kannentiiviste ilemeisesti vuosi perinteisestä paikasta, helmat lommoilla, ja se SRS-valo jäi palamaan niin totesin että antaahan olla :/
sisusta oli todella nätissä kunnossa ja muutenki ajettavuus oli kohdallaan
noh pitäs katsella seuraavaa potilasta mitä kävis katsomassa
en tiiä vaan tuo teki silleen että kun käänsi avainta niin sammui parin sekunnin päästä ja syttyi uudelleen... paloi ajon aikana vasta sitten sammui kun ajoin pihaan takas ja sitten sammutin ja käynnistin niin sama homma®ÐÐ kirjoitti:Kuinkas pitkään sen Sarssin (SRS) valo pitää palaa startin jälkeen? 5s? 30s? 1min?
Kun kääntää käyntiin suoraan nolla-asennosta pysähtymättä, palaa SRS-valo 2-3 sekuntia käynnistyksen jälkeen. Sen jälkeen ei saa missään vaiheessa palaa enää.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Vielä jos on kiinnostusta kyseiseen automalliin, niin täältä vois kohta valmistua yksi c220 sport automaatti, ilmastoinnilla, sähkölaseilla yms...
187tkm.
Kolarikorjattu (myönnetään )+ muutkin viat? laitetaan tarvittaessa
Mahdollisesti tulossa pientä tuuninkia> Facelift puskuria/ 9x16 vannetta ... saa nähdä.
187tkm.
Kolarikorjattu (myönnetään )+ muutkin viat? laitetaan tarvittaessa
Mahdollisesti tulossa pientä tuuninkia> Facelift puskuria/ 9x16 vannetta ... saa nähdä.
Itsellä oli C220 (bensa, man.) uudesta lähtien vuosina 1993-1999 ja ajoin sillä noin 183 tkm. Koko aikana laitettiin raidetangon päät eteen 112 tkm kohdalla ja etujarrupalat 120 tkm kohdalla. Lisäksi Vehon huollossa muutettiin takuuna konepellin tuulihaan kiinnitys tehtaan vaatimuksesta. Kulutus koko aikana oli 8,7 litraa sataselle, matkamittarin virhettä ei huomioitu. Öljyä ei tarvinnut lisäillä eikä ollut käyntihäiriöitä. Mittaristossa oli välillä pieni häiriö, kun nopeusmittari lakkasi näyttämästä, neula jumittui kylmänä nolla-asentoon. Tämä korjaantui ajan kanssa itsekseen.
Auto oli siis erittäin luotettava. Se oli myös hyvin hiljainen ja mukava myös loppuvaiheessa. Ostaja tulivat 500 SEC:llä koeajolle ja ensimmäinen kommentti oli: onpa hiljainen. Moottoria tuskin kuuli eikä mitään natinoita kuulunut. Pesun ja vahauksen jälkeen auto vaikutti edelleen lähes uudelta.
Takalokasuojan sisältä lähti massa irti yhdestä kohdasta, korjasin sen itse. Ruostesuojausta en teettänyt eikä ruosteita näkynyt. Vaalea (champignon) kangassisustus oli kuin uusi käytön jälkeenkin eikä sitä tarvinnut juuri puhdistella käytössä.
Tuo 2,2 moottori on paljon vääntävämpi ja hiukan taloudellisempikin kuin pienemmät nelikot, paras bensamoottorivalinta tähän autoon. Kuutonen vie liikaa bensaa, voi mennä 11. Noissa tuon ikäisissä kuutosissa on ollut valmistusvikaisia moottorin johtosarjoja, huhu kertoo että myös 2,2 saattaisi kärsiä tästä ongelmasta, mutta minulla se toimi täydellisesti. Johtosarja hapertuu ja tulee mystisiä käyntihäiriöitä. Suosittelen automaattilaatikkoa, manuaali on kankeahko ja ikävä vaihtaa. Ja ilmastointi on "pakollinen", minulla sitä ei ollut, muuten voisin ajella sillä vieläkin.
2,2:n kiihtyvyys 0-100 km/t: 10,4 s (automaatti 10,5 s). Kiihtyy kohtalaisesti tien päällä, ei ole raketti mutta ohi pääsee eri lailla kuin 1,8:lla.
Jos tällainen Mersu vaikuttaa paljon ajetulta ja siinä on paljon vikoja, niin kannattaa suhtautua varauksella mittarilukemaan.
Auto oli siis erittäin luotettava. Se oli myös hyvin hiljainen ja mukava myös loppuvaiheessa. Ostaja tulivat 500 SEC:llä koeajolle ja ensimmäinen kommentti oli: onpa hiljainen. Moottoria tuskin kuuli eikä mitään natinoita kuulunut. Pesun ja vahauksen jälkeen auto vaikutti edelleen lähes uudelta.
Takalokasuojan sisältä lähti massa irti yhdestä kohdasta, korjasin sen itse. Ruostesuojausta en teettänyt eikä ruosteita näkynyt. Vaalea (champignon) kangassisustus oli kuin uusi käytön jälkeenkin eikä sitä tarvinnut juuri puhdistella käytössä.
Tuo 2,2 moottori on paljon vääntävämpi ja hiukan taloudellisempikin kuin pienemmät nelikot, paras bensamoottorivalinta tähän autoon. Kuutonen vie liikaa bensaa, voi mennä 11. Noissa tuon ikäisissä kuutosissa on ollut valmistusvikaisia moottorin johtosarjoja, huhu kertoo että myös 2,2 saattaisi kärsiä tästä ongelmasta, mutta minulla se toimi täydellisesti. Johtosarja hapertuu ja tulee mystisiä käyntihäiriöitä. Suosittelen automaattilaatikkoa, manuaali on kankeahko ja ikävä vaihtaa. Ja ilmastointi on "pakollinen", minulla sitä ei ollut, muuten voisin ajella sillä vieläkin.
2,2:n kiihtyvyys 0-100 km/t: 10,4 s (automaatti 10,5 s). Kiihtyy kohtalaisesti tien päällä, ei ole raketti mutta ohi pääsee eri lailla kuin 1,8:lla.
Jos tällainen Mersu vaikuttaa paljon ajetulta ja siinä on paljon vikoja, niin kannattaa suhtautua varauksella mittarilukemaan.
c280 -94
Ajattelin että on pakko rekisteröityä näin hyvälle foorumille kun on mesekärpänen puraissut kunnolla ja -94 c280 olisi ostoslistalla!
Ajattelin jatkaa tahän aiheeseen kun ei muuta eroa tuolla autolla ole kuin tuo moottori ja classic verhoilu. Mitä pitäisi erityisesti huomioida c280 ostossa? Jotain moottorin erikoispiirteitä yms?
Kiitos jo etukäteen.
Ajattelin jatkaa tahän aiheeseen kun ei muuta eroa tuolla autolla ole kuin tuo moottori ja classic verhoilu. Mitä pitäisi erityisesti huomioida c280 ostossa? Jotain moottorin erikoispiirteitä yms?
Kiitos jo etukäteen.
Re: c280 -94
viewtopic.php?t=9567&highlight=c280Köpi kirjoitti:Ajattelin että on pakko rekisteröityä näin hyvälle foorumille kun on mesekärpänen puraissut kunnolla ja -94 c280 olisi ostoslistalla!
Ajattelin jatkaa tahän aiheeseen kun ei muuta eroa tuolla autolla ole kuin tuo moottori ja classic verhoilu. Mitä pitäisi erityisesti huomioida c280 ostossa? Jotain moottorin erikoispiirteitä yms?
Kiitos jo etukäteen.
käsiteltiin asiaa jokin aika sitten .
-
- Viestit: 11
- Liittynyt: 15.6.2007 16:43
- Paikkakunta: T:saari
mulla srs valo palaa tasan 2 minuuttia käynnistyksen jälkeen ja sen jälkee ei pala.
auto katsastettu tuolla tavalla
ei luulis olevan mitään vikaa jos ei kerran jää palamaan.
omani on c 220 elegance 173 tkm ajettu
sisältä kuin uusi maalipinta todella hyvä lukuunottamatta pieniä ruosteen poikasia ovien alareunoissa.
omat mielipiteet mesestä on ajoltaan on hyvä ja hiljainen lukuunottamatta voimakkaassa kiihdytyksessä koneen äänet kantautuu yllättävän kovana sisään.
pohja on hyvä ja siisti.ei kolise eikä rämise.
ruostetta on hiukan,ei todellakaan tälläinen c mersu vedä vertoja esim entiselle autolleni joka oli myynti hetkellä260tkm ajettu volvo 850 stw -95.
volvoissa pellit kestää ja ne on koreiltaa tosi hyviä.
appiukolla on 180 -95 ja ajettu 40tkm SIIS TODELLAKIN VAAN 40TKM (AJAVAT KERRAN VIIKOSSA KAUPPAAN"7KM".
ja hän pitää sitä kuin kukkaa kämmenellä ja on ruoste suojattu yms mutta on siinäkin näissä tyypillisissä paikoissa ruostetta vaikka auto lojuu lämpimässä tallissa koko ajan.
tossa joku kehu maasta taivaaseen tälläsen mesen mutta ei ne niin ihmeellisiä ole .lasten tauteja niin kuin muissakin.
mut ihan hyviä ovat tosiaan ajoltaan.
mulla on autoja ollut joku 50 kpl.ja rakentelen ja korjaan lähes jatkuvasti niitä joten ei ole pelkästään parista autosta kokemusta.
yllättävän bensa pihi kyllä tuokin 220 bensa mese on.
eli ei paha auto ollenkaan muttei kummiskaan mikään timantti!!!
auto katsastettu tuolla tavalla
ei luulis olevan mitään vikaa jos ei kerran jää palamaan.
omani on c 220 elegance 173 tkm ajettu
sisältä kuin uusi maalipinta todella hyvä lukuunottamatta pieniä ruosteen poikasia ovien alareunoissa.
omat mielipiteet mesestä on ajoltaan on hyvä ja hiljainen lukuunottamatta voimakkaassa kiihdytyksessä koneen äänet kantautuu yllättävän kovana sisään.
pohja on hyvä ja siisti.ei kolise eikä rämise.
ruostetta on hiukan,ei todellakaan tälläinen c mersu vedä vertoja esim entiselle autolleni joka oli myynti hetkellä260tkm ajettu volvo 850 stw -95.
volvoissa pellit kestää ja ne on koreiltaa tosi hyviä.
appiukolla on 180 -95 ja ajettu 40tkm SIIS TODELLAKIN VAAN 40TKM (AJAVAT KERRAN VIIKOSSA KAUPPAAN"7KM".
ja hän pitää sitä kuin kukkaa kämmenellä ja on ruoste suojattu yms mutta on siinäkin näissä tyypillisissä paikoissa ruostetta vaikka auto lojuu lämpimässä tallissa koko ajan.
tossa joku kehu maasta taivaaseen tälläsen mesen mutta ei ne niin ihmeellisiä ole .lasten tauteja niin kuin muissakin.
mut ihan hyviä ovat tosiaan ajoltaan.
mulla on autoja ollut joku 50 kpl.ja rakentelen ja korjaan lähes jatkuvasti niitä joten ei ole pelkästään parista autosta kokemusta.
yllättävän bensa pihi kyllä tuokin 220 bensa mese on.
eli ei paha auto ollenkaan muttei kummiskaan mikään timantti!!!