mitä tietoja saa koneesta 38pinnisen liittimen kautta ulos?
mitä tietoja saa koneesta 38pinnisen liittimen kautta ulos?
haluisin saada jtn informaatiota mitä koneessa tapahtuu,ilmamassamittarin lukeman,seokset jne. koneena 230kompressor.
saako noita mitenkään sähköisesti luettua näin vanhassa mallissa?
Kun tuntuu että välillä vedot hukassa.
Jos ei niin ainut tapa varmsitua moottorin toiminnasta on viedä penkitettäväksi ja saada siitä paperilapulla vähän tietoa että mitä siellä pellin alla tapahtuu?
saako noita mitenkään sähköisesti luettua näin vanhassa mallissa?
Kun tuntuu että välillä vedot hukassa.
Jos ei niin ainut tapa varmsitua moottorin toiminnasta on viedä penkitettäväksi ja saada siitä paperilapulla vähän tietoa että mitä siellä pellin alla tapahtuu?
Viimeksi muokannut -230k-, 30.5.2011 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ensiapuna voit ottaa sen ilmanmäärämittarin irti ja katsoa onko se kuinka pascassa, samalla näet ettei ahdin ole kuseksinut oljyjä ahtoputkistoon ja saahan tuon MAF:n toiminnankin tietty mitattua ku kaivelee oikeat vastukset.
Noihin kompuran vetoihi kyllä tottuu melko äkkiä jos ei ajele välistä muulla kalustolla joten vika voi olla myöskin siinä persdynossa
Noihin kompuran vetoihi kyllä tottuu melko äkkiä jos ei ajele välistä muulla kalustolla joten vika voi olla myöskin siinä persdynossa

S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Kerran tä nostettiin ylös ni boshilla kävin ihmettelemässä mitä töpselistä sai tietoja.
Kaikki vikakoodit nollattiin samalla kertaa,varmaan saksanmaalla 6-7 vuotta sitten nolailtu,ei kauheesti silti ole ollut vikoja kyseisessä autossa.
Näky lambda,ilmamassa anturi,sytytys tiedot(ei ly johdot läpi eikä ota toisistaan häiriötä yms). ja kaiken näköstä pitkä lista.
Ihan tyytyväinen olin tätä kautta saatuun varmistukseen koneen hyvästä kunnosta ja toiminnasta. makso 50e.
ainut mikä oli ni lambda näytti vähän hassua arvoa mutta sillä ei varmaan suorituskykyyn ole vaikutusta?
Kaikki vikakoodit nollattiin samalla kertaa,varmaan saksanmaalla 6-7 vuotta sitten nolailtu,ei kauheesti silti ole ollut vikoja kyseisessä autossa.
Näky lambda,ilmamassa anturi,sytytys tiedot(ei ly johdot läpi eikä ota toisistaan häiriötä yms). ja kaiken näköstä pitkä lista.
Ihan tyytyväinen olin tätä kautta saatuun varmistukseen koneen hyvästä kunnosta ja toiminnasta. makso 50e.
ainut mikä oli ni lambda näytti vähän hassua arvoa mutta sillä ei varmaan suorituskykyyn ole vaikutusta?
kiitos tiedosta.dealer kirjoitti:Nythän se pitäisi testata uudelleen kun on vikamuistin tyhjentämisen jälkeen ajeltu niin näkisi onko oikeasti jotain häiriötä.
Lambda-arvon pielessä oleminen vaikuttaa vetoihin, synä voi olla lambda-anturi tai ilmamassamittari tai jokin muu osa...
Ilmamassa anturi on ihan uusi,lambdan voisi vaihtaa vaikka "huolto-osana" samalla kun tilailen peltipakosarjan ameriikoista, halvan ja huonosti istuvan mutta eiköhän se migillä sinne taivu.
Tuli myös tänään haettua hillitty läpivirtaava takavaimennin.
Jos kerkeisi tuon koko putkiston rakentaa ennen talvipakkasia.
Älkääkä toverit pelätkö,ei ole tulossa 3"catback pörinäränniä,en aio vähentää auton tehoja isommalla putkella.
Harkinnassa tehdä myös katalysaattorin tilalle 50cm suora putki kiinnityslaipoilla,voi tarvittaessa nopeasti vaihtaa katin leimalle kiinni.
Toki hyöty riippuu siitä kuinka tukossa katalysaattori on.
Pitääpi käydä joskus uudestaan töpselin nokassa kattomassa onko aktiivisia vikoja ilmestynyt.
mulla tuli tuos mieleen, kun tuio vikojen luku ja nollaus maksaa sairaasti, niin olisiko siihen joku carsoft tjsp hyvä hankinta? eli vaikkapa tuo mun väyrynen 220cdi, olisiko siitä suoranaista hyötyä?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.