Tuultakin nopeampi 220D! Vesivahinko, puhallin mykkänä!
Tuultakin nopeampi 220D! Vesivahinko, puhallin mykkänä!
Aattelin tuosta kakkosnelkusta pikkuhiljaa alkaa luopumaan kun vikoja tulee koko ajan lisää ja vaihdelaatikkokin varmasti porsii ihan kohta, joten aloin kahteleen uudempaa autoa.
No se löytyikin sitten ihan tästä omalta kylältä 500tkm ajettu w202 220D.
Kauppoja en oo vielä tehnyt, nii siks haluaisinkin tietää vähän että mitä tollasesta autosta kannattais tarkistaa ennenkun menee osteleen? Onko jotain tyyppivikoja tai jotain erikoista mitä siitä pitäs tietää?
Täytyy kuvaa laittaa tossa myöhemmin!
No se löytyikin sitten ihan tästä omalta kylältä 500tkm ajettu w202 220D.
Kauppoja en oo vielä tehnyt, nii siks haluaisinkin tietää vähän että mitä tollasesta autosta kannattais tarkistaa ennenkun menee osteleen? Onko jotain tyyppivikoja tai jotain erikoista mitä siitä pitäs tietää?
Täytyy kuvaa laittaa tossa myöhemmin!
Viimeksi muokannut Scroll, 02.12.2012 20:41. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Pumppuvikakin on hiukan liikaa mainosta saanut, saman ajan se kestää kuin muidenkin merkkien syöttimet.
Ihan kelpo pelihän se on, 200 deehen verrattuna jopa ripeä
Ruostuu, ei tosin yhtä pahasti kuin väykky, mikä lie häntä varjelee, mutta lieväksi ongelmaksi asti kuitenkin.
Mulla oli C220D pari vuotta, ja ihan käypänen kulkupelihän se oli. Tilanpuutteen vuoksi piti silloin vaihtaa.
Ihan kelpo pelihän se on, 200 deehen verrattuna jopa ripeä
Ruostuu, ei tosin yhtä pahasti kuin väykky, mikä lie häntä varjelee, mutta lieväksi ongelmaksi asti kuitenkin.
Mulla oli C220D pari vuotta, ja ihan käypänen kulkupelihän se oli. Tilanpuutteen vuoksi piti silloin vaihtaa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Alakukesään kun maltat niin saattaa tulla omalta kylältä vähän
kiireisempääkin kalustoa kaupan
kiireisempääkin kalustoa kaupan
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Minul ei oo kiire mihinkään, en oo nimittäin tottunu mihinkään pirteään autoon niin ei osaa kuvitella paremmasta.ahonen v kirjoitti:Alakukesään kun maltat niin saattaa tulla omalta kylältä vähän
kiireisempääkin kalustoa kaupan
Vakionopeudensäädin tuossa ei toimi, entinen omistaja kertoi pesseensä konetilan painepesurilla ja sen jälkeen oli vakkari lopettanut toimintansa. Vakionopeudensäätimen sulake on vissiin ihan sielä sulakeboksissa eikä missään erikoispaikassa?
Etusähkölaseissakin on vähän häikkää, menee alas vallan hienosti mutta ylös nousee tökkien. Ihan kun ois jotain kosketushäiriöö jossain. Sama juttu toistuu molemmin puolin. Mites tällästä kannattas alkaa ratkomaan?
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
202 ruostuu pikkuisen sieltätäältä, kiitos suolakylvyn. Taitaa tyypillisin paikka olla ovet ja kaaret. w202 takaluukun lukko ja antennin läpivienti monessa ruosteessa samoin löytyy ruostetta vararengaskotelossa ja ylipäätään takaluukussa.Scroll kirjoitti:Minul ei oo kiire mihinkään, en oo nimittäin tottunu mihinkään pirteään autoon niin ei osaa kuvitella paremmasta.ahonen v kirjoitti:Alakukesään kun maltat niin saattaa tulla omalta kylältä vähän
kiireisempääkin kalustoa kaupan
Vakionopeudensäädin tuossa ei toimi, entinen omistaja kertoi pesseensä konetilan painepesurilla ja sen jälkeen oli vakkari lopettanut toimintansa. Vakionopeudensäätimen sulake on vissiin ihan sielä sulakeboksissa eikä missään erikoispaikassa?
Etusähkölaseissakin on vähän häikkää, menee alas vallan hienosti mutta ylös nousee tökkien. Ihan kun ois jotain kosketushäiriöö jossain. Sama juttu toistuu molemmin puolin. Mites tällästä kannattas alkaa ratkomaan?
Kun sähkövikaa näyttäisi olevan useammassakin paikassa niin olisiko ettei can väylä toimi. Jossain yhdessä paikassa vikaa ja oireilisi useampaan paikkaan? Tämmöistä tuli mieleen itsellekkin kun takalasin pyyhin ja takasivulasi ei pelaa... Tosin helposti mullakin on kaksi eri vikaa siellä. Pitänee näihin can ja sam juttuihin perehtyä...
Osta farkku joka onkin paku, veroa 66e vuodessa Sama 220D tässäkin. Vakkari pelaa ja elegance pakuja harvassa Ajettu n.360tkm
Ja tää olis korjattavissa miten? Onkos tälläsessä autossa niin hienoa tekniikkaa että kun nakkasee akun pois niin pitäisi olla jännitteellisenä auto koko ajan?markoala kirjoitti:Ettei olisi vaan ikkunat opettamatta jännite katkoksen jälkeen. Ei välttämättä mitään vikaa lasin nostimissa.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
markoala kirjoitti:ikkunoiden ylä ja lienee myös alarajat opetetaan autolle pitämällä kytkintä pohjassa niin kauan kunnes lasi on ylhäällä ja rele napsahtaa. Sama alas jos tarpeen. Sitten toimii taas automaatti nosto.
Jes, kiitoksia tällä tavalla lähti toimimaan. En tullu ees ajatelleeks moista mutta nyt toimii
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Voe kehveli, ei toiminut tuohon s202 takalasiin.markoala kirjoitti:ikkunoiden ylä ja lienee myös alarajat opetetaan autolle pitämällä kytkintä pohjassa niin kauan kunnes lasi on ylhäällä ja rele napsahtaa. Sama alas jos tarpeen. Sitten toimii taas automaatti nosto.
Oftopikkina, se talkalasin pyyhkimen sähkö alkaa selvitä. Kolmanteen ohueen johtoon ei taida tulla herätettä, kokeilen antamalla ulkoisesti siihen käskyä. Se mosa siis on todennäköisesti ihan passeli ja ehjä...
Scroll kirjoitti: onko tuo ihmeen can-väylä sökönä? Mikä se muuten on,
Riippuu vähän vuosmallista missä tuota väylää on. Mulla -97 ja
eipä taida olla mitään canneja tässä.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Joo kaupathan siitä tuli tehtyä ja tänään ensitöikseni vaihdoin ilmanputsarin, polttoaineensuodattimen ja paremmat polttimot lyhkäsille. Pohjaankin kurkkasin ja ruostetta ei näy missään, hyvin suojattu siis joskus.
Kuva on huono mutta välttävä, täytyy päivänvalossa joskus oikeen ottaa kunnon kuvia jahka saan sen pestyä sisältä että ulkoa.
Kuva on huono mutta välttävä, täytyy päivänvalossa joskus oikeen ottaa kunnon kuvia jahka saan sen pestyä sisältä että ulkoa.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Vanha tiepalveluautoScroll kirjoitti:Joo kaupathan siitä tuli tehtyä ja tänään ensitöikseni vaihdoin ilmanputsarin, polttoaineensuodattimen ja paremmat polttimot lyhkäsille. Pohjaankin kurkkasin ja ruostetta ei näy missään, hyvin suojattu siis joskus.
Kuva on huono mutta välttävä, täytyy päivänvalossa joskus oikeen ottaa kunnon kuvia jahka saan sen pestyä sisältä että ulkoa.
Noniin nyt olis kuvia:
Vissiin vähän sipannut toi toinen lampunpyyhkijä kun jääny tollaseen asentoon.
Tähdestä karannu kehys johonkin, täytyy hankkia uus, aika hölömön näkönen tollain
Ihmeen siisti tuo on sisältä 500tkm ajetuks autoks. Ainoo mikä on rikki on se perus, eli kuljettajan penkin sivu.
Onkos ideoita mihinkä tungen tuon MESE.FI tarran? Takalasiin, takakonttiin, takasivulasiin vai minne?
Aamulla meen käymään tossa paikallisella ammattikoululla niin saavatten lukea noi vikakoodit jos sellaisia yleensä sieltä löytyy. Ihan mielenkiinnosta ja maksaa vaan kympin niin siinä ei korkeelta putoo...
Vissiin vähän sipannut toi toinen lampunpyyhkijä kun jääny tollaseen asentoon.
Tähdestä karannu kehys johonkin, täytyy hankkia uus, aika hölömön näkönen tollain
Ihmeen siisti tuo on sisältä 500tkm ajetuks autoks. Ainoo mikä on rikki on se perus, eli kuljettajan penkin sivu.
Onkos ideoita mihinkä tungen tuon MESE.FI tarran? Takalasiin, takakonttiin, takasivulasiin vai minne?
Aamulla meen käymään tossa paikallisella ammattikoululla niin saavatten lukea noi vikakoodit jos sellaisia yleensä sieltä löytyy. Ihan mielenkiinnosta ja maksaa vaan kympin niin siinä ei korkeelta putoo...
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Ehkä mulla on sitten jotain masokistisia luonteenpiirteitäjolle kirjoitti:Tieto lisää tuskaaScroll kirjoitti:
Aamulla meen käymään tossa paikallisella ammattikoululla niin saavatten lukea noi vikakoodit jos sellaisia yleensä sieltä löytyy. Ihan mielenkiinnosta ja maksaa vaan kympin niin siinä ei korkeelta putoo...
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
No eipä ollu vikakoodeja muutakuin tuo hehkusta jotain sanomista. No se oli tiedossakin sillä ykköspytyn hehku on ollu pimeenä pitemmän aikaa ja hanskalokerossa oottaa uus. Myös vakkarin vika selvisi; edellisen omistajan moottoritilan painepesut olivat aiheuttaneet aika hurjaa korroosiota vakkarin piirilevyyn. Saakohan noita piirilevyjä mistää erikseen?
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Tankkasin tossa eilen tankin täyteen (61l) ja tänään on ajeltu n. 680km. Ihme homma tuli tossa pihtiputtaan kohalla kun pysähyttiin kahville. Käynnistin auton ja polttoainemittari oli nollassa ja valo palo. Käynnistin auton pari kertaa uudestaan ja vika poistui ja tankki näytti taas täyttä. Jossain jotain pientä mukavaa sähkövikaa tai jotain? No kumminkin, puolisen tankkia ainetta menny kyseisellä matkalla eli ei kovin paha.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Avasin tuossa reissun jälkeen konepellin ja kahtoin ihan mielenkiinnosta syylärin paisuntasäiliöön meinasin perseelleni lentää. Siellä oli mustaa, likaista paakkuuntunutta öljyä! Reissun aikana oon pari kertaa kahtonut öljyt ja sitä ei oo kulunut yhtään. Öljykepissä ei ole mitään vaahtoa tai vastaavaa eikä myöskään öljyn täyttökorkissa ole mitään normaalista poikkeavaa. Lämmöt on normaalit eikä nouse liian korkealle.
Onkos tuo nyt merkki siitä että kansipahvi vuotaa vai onko tälläselle ilmiölle muuta selitystä. Eniten ihmetyttää se että tosiaan öljypuolella ei oo jähytysnestettä. Onko kansiremppa millanen tollasene autoon ja mitä muuta siinä kannattaisi uusia samalla kun koneen ottaa auki?
Onkos tuo nyt merkki siitä että kansipahvi vuotaa vai onko tälläselle ilmiölle muuta selitystä. Eniten ihmetyttää se että tosiaan öljypuolella ei oo jähytysnestettä. Onko kansiremppa millanen tollasene autoon ja mitä muuta siinä kannattaisi uusia samalla kun koneen ottaa auki?
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Niijjoo, eikös se sotku olis enämpi semmoista harmaanruskeaa jos siellä vettä on seassa?
E: luinpas huonosti. Sotku olikin paisarin korkissa ja öljykorkissa nimenomaan ei ollut mitään
E: luinpas huonosti. Sotku olikin paisarin korkissa ja öljykorkissa nimenomaan ei ollut mitään
Viimeksi muokannut Fenton, 04.3.2012 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.