C180, tyhjäkäynnin urpoilunkorjausarvauskilpailu
C180, tyhjäkäynnin urpoilunkorjausarvauskilpailu
Kilpailun voittajalle luvassa huikeita palkintoja, tai ainakin kahvipaketti, Juhla moskaa tai jos on halvalla korjattava vika, budjetti saattaa venyä jopa Presidenttipakettiin..
Potilas siis c180 -95 mallin automaatti, 241 tuhatta ajettu.
Vika: tyhjäkäynti tärisee, enemmän lämpöisenä mutta myös kylmänä hieman.
Alkuun teki vain lämpöisenä, nykyään aina tyhjiksellä.
Viimeaikoina on tullut mukaan myös pientä puutumista ensimmäisten vaihteenvaihtojen yhteydessä.
Tulpat on uudet KL:stä tilatut, runtupuntarin viisari ei heilu, eli tyhjis ei heijaa.
Öljyä tai vettä ei syö, pysyy käynnissä, ei edes meinaa sammua, aina käynnistyy heti ja kulkee normaalisti.
Sivistyneitä tai sivistymättömiä arvailuja tai tietämystä tai veikkailuja saa esittää, oikean vian löytäjälle lähetän kahvipaketin.
Rahaa ei liikoja ole joten arvailupohjalla lähestytään asiaa, joka arvauksen perusteella ei pysty uusia osia ehkä ostamaan, ainakaan heti. Halpoja ehjiä osia saa toki tarjota
Omia arvailuja:
Tulpanjohdot( KL:ssä 125e)
Puola
Imuilman lämpöanturi
Johtosarjassa vikaa
Venttiilivikaakin eräs arvostettu ammattilainen ehdotti..
Tulpat on tarkoitus tarkistaa lähipäivinä, katsoa onko värieroja ym.
Areena on teidän.
Potilas siis c180 -95 mallin automaatti, 241 tuhatta ajettu.
Vika: tyhjäkäynti tärisee, enemmän lämpöisenä mutta myös kylmänä hieman.
Alkuun teki vain lämpöisenä, nykyään aina tyhjiksellä.
Viimeaikoina on tullut mukaan myös pientä puutumista ensimmäisten vaihteenvaihtojen yhteydessä.
Tulpat on uudet KL:stä tilatut, runtupuntarin viisari ei heilu, eli tyhjis ei heijaa.
Öljyä tai vettä ei syö, pysyy käynnissä, ei edes meinaa sammua, aina käynnistyy heti ja kulkee normaalisti.
Sivistyneitä tai sivistymättömiä arvailuja tai tietämystä tai veikkailuja saa esittää, oikean vian löytäjälle lähetän kahvipaketin.
Rahaa ei liikoja ole joten arvailupohjalla lähestytään asiaa, joka arvauksen perusteella ei pysty uusia osia ehkä ostamaan, ainakaan heti. Halpoja ehjiä osia saa toki tarjota
Omia arvailuja:
Tulpanjohdot( KL:ssä 125e)
Puola
Imuilman lämpöanturi
Johtosarjassa vikaa
Venttiilivikaakin eräs arvostettu ammattilainen ehdotti..
Tulpat on tarkoitus tarkistaa lähipäivinä, katsoa onko värieroja ym.
Areena on teidän.
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
No kun. Merssun pajalla keksittiin laittaa jotakin kukkamullaksi ajan ja lämmön hampaissa muuttuvaa johdonkuorimateriaalia joskus -93,95. Kuoret rapisee pahimmillaan kirjavana puruna käsille niinkun hypistelis akvalaarikalojen einestä.
Kuoret saattavat pahimmillaan olla siis nipussa paikallaan, vaikkakin murusina ja kaikki toimii. Autas kun purat teipit vyyhdestä, niin kuoret varisee pajan pohjalle ja jää vain kimppu vihreää kuparilankaa. Tämä tapahtuu moottorin lämmön vaikutusalueella.
Ettätuota eti ensin muut paikat, johtosarja on työläs tehä ja pirullisen hinnakas ostaa.
Kuoret saattavat pahimmillaan olla siis nipussa paikallaan, vaikkakin murusina ja kaikki toimii. Autas kun purat teipit vyyhdestä, niin kuoret varisee pajan pohjalle ja jää vain kimppu vihreää kuparilankaa. Tämä tapahtuu moottorin lämmön vaikutusalueella.
Ettätuota eti ensin muut paikat, johtosarja on työläs tehä ja pirullisen hinnakas ostaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Mulla vissiin c36 moottori oli niin lämmin että johtosarja oli eristevapaa kuskin sivupeiliä myöten....Easy Rider kirjoitti:No kun. Merssun pajalla keksittiin laittaa jotakin kukkamullaksi ajan ja lämmön hampaissa muuttuvaa johdonkuorimateriaalia joskus -93,95. Kuoret rapisee pahimmillaan kirjavana puruna käsille niinkun hypistelis akvalaarikalojen einestä.
Kuoret saattavat pahimmillaan olla siis nipussa paikallaan, vaikkakin murusina ja kaikki toimii. Autas kun purat teipit vyyhdestä, niin kuoret varisee pajan pohjalle ja jää vain kimppu vihreää kuparilankaa. Tämä tapahtuu moottorin lämmön vaikutusalueella.
Ettätuota eti ensin muut paikat, johtosarja on työläs tehä ja pirullisen hinnakas ostaa.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Tänään jo kerkisin hiukan syventymään aiheeseen.
Tulpat virheettömät, kaikki keskenään samannäköiset. Näkyiskö venttiilivika tulpassa?
Tulpanjohtoja heiluttelin auton käydessä, ei lyönyt näpeille eikä ollut tähtien sotaa käynnissä, eli ei lyönyt läpi.
Kaasuläppäkotelossa oli hiukan öljyä, normaalia?
Kumiosissa ei mitään näkyviä murtumia.
Vikahan ei sinänsä ole iso eikä vaikuta auton käyttöön mutta olishan se mukava kun Johtotähti toimis kuten mersun kuuluu toimia..
Parista tulpanjohdosta on murtunut irti se hattu josta johdon saa nypättyä irti, lieneekö vaikutusta käyntiin?
Kuva johdoista:
Kaikki johtosarjan johdonpäät mitä oli näkyvillä, esim anturien juuressa olivat aivan ehjiä.
Laitetaan vielä kuva potilaasta jos joku tunnistais entisekseen..
Tulpat virheettömät, kaikki keskenään samannäköiset. Näkyiskö venttiilivika tulpassa?
Tulpanjohtoja heiluttelin auton käydessä, ei lyönyt näpeille eikä ollut tähtien sotaa käynnissä, eli ei lyönyt läpi.
Kaasuläppäkotelossa oli hiukan öljyä, normaalia?
Kumiosissa ei mitään näkyviä murtumia.
Vikahan ei sinänsä ole iso eikä vaikuta auton käyttöön mutta olishan se mukava kun Johtotähti toimis kuten mersun kuuluu toimia..
Parista tulpanjohdosta on murtunut irti se hattu josta johdon saa nypättyä irti, lieneekö vaikutusta käyntiin?
Kuva johdoista:
Kaikki johtosarjan johdonpäät mitä oli näkyvillä, esim anturien juuressa olivat aivan ehjiä.
Laitetaan vielä kuva potilaasta jos joku tunnistais entisekseen..
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
Itse päädyin samanlaisen laitoksen omistajaksi pari viikkoa sitten. Nyki ja pätki käyntiä välillä, tulpan johtojen vaihto auttoi kaikkiin vaivoihin. Sullakin näytti kuvien mukaan olleen alkuperäiset johdot. Niissä luki 45 kOhm. En ole mitannut vanhoja mutta olis mielenkiintoista mitata ne joku päivä.
Monessa autossa lienevät vaihtamatta sen vuoksi että uusi sarja maksaa päälle sata euroa. Molemmissa johtojen päissä on erikoisliittimet, siitä iso hinta.
Monessa autossa lienevät vaihtamatta sen vuoksi että uusi sarja maksaa päälle sata euroa. Molemmissa johtojen päissä on erikoisliittimet, siitä iso hinta.