Venttonin W202 -94, meni jo

Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3384
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Jaa, tuossahan on kohta sisäänajo sitten suoritettu kun tulee puoli miljoonaa täyteen :D
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Rassi
Viestit: 109
Liittynyt: 22.12.2011 16:13
Paikkakunta: P-savo

Viesti Kirjoittaja Rassi »

Vanja-eno kirjoitti:Jaa, tuossahan on kohta sisäänajo sitten suoritettu kun tulee puoli miljoonaa täyteen :D
Niin näille normaaliajossa olleille ekan Ceesarjan kulkineille lopuillekkin alkaa tulemaan pikkuhiljaa täyteen. 8)
Vetävät pyörät ei käänny. Eikä kääntyvät vedä.
Paitsi jos molemmat vetää. Ja harvemmin molemmat kääntyy.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3026
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Kuva

Tänään tämmöistä.
Mitäpä se ihminen puolenyön aikaan vappuaattona muuta tekisi, kuin vaihtelisi pyöränlaakereita :lol:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Epezpalace
Viestit: 74
Liittynyt: 12.9.2013 22:39
Paikkakunta: Tammerborg

Viesti Kirjoittaja Epezpalace »

"Heinolan Omakatsastus Oy" jaa tuon voi Lahdessa hoitaa itsepalveluna. Btw hatunnosto tällekin projektille. Itekkin miettii valitteeko auton, jossa perussairautena joko OBD tai ruoste, kun ei oo varaa "mersuun".
Passat Variant AFN 1.9TDI -98
Hornet 919 -02
ex W202 1.8 -94
ex Citroén Berlingo 2.0HDi -01
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3026
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Ostakaas joku pois tämä. Ajoaikaa vuoden loppuun.

Rajusti hitsattu, mutta tällä hetkellä melko ehjä ceemalli. Mittarissa n. 506 tkm..
Takana uudet jouset, eteen vaihtelin viikko sitten pyörän laakerin.
Peräpäässä joku vähän kolisee, liekö narinat loppu?

Ei oo kallis, jos tulee paikan päälle ktsomaan.

0400645354
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3026
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Ostakaas joku pois tämä. Ajoaikaa vuoden loppuun.

Rajusti hitsattu, mutta tällä hetkellä melko ehjä ceemalli. Mittarissa n. 506 tkm..
Takana uudet jouset, eteen vaihtelin viikko sitten pyörän laakerin.
Peräpäässä joku vähän kolisee, liekö narinat loppu?

Ei oo kallis, jos tulee paikan päälle ktsomaan.
Viimeksi muokannut Fenton, 26.5.2014 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3384
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Hieno peli, mun mielestä jokaisen ihmisen pitäis kerran elämänsä aikana omistaa C-Mersu :wink: :wink: :lol: :lol:
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3384
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Otsikko sanoo 'meni jo'... minä sanon että tuli jo :lol:

Myyntiinhän tuo menee heti pienen siivouksen jälkeen.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3384
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Jatketaan nyt vielä tänne, ei hirvaa avata omaa topiksia...

Nyt töihin tällä ajaessani perääni liimautui Bemari puskuriin kiinni. Sitten amapisi ohi ja alkoi hidastelemaan, laski nopeuden 80 km/h alueella pikkuisen alle 60 km/h... WTF :shock: Mikäs siihen iski?

No, pyhä kiihtyväisyyden ihme töihin, tennari konehuoneen puolelle ja mustaa viivaa sutien (not) ohi... Rinnalla ollessani aukesi ikkuna ja ulos työntyi käsi... Mit...vit... keskariako se meinaa näyttää??? Mitä mä nyt oon tuolle tehnyt?

Mutta! Samassa muistin että PERKELE! Mullahan on takalasissa lappu jotta "MYYRÄÄN!" -ja hinta perässä.

Ja eikä sieltä keskisormea tullut näytille, vaan very international ele: Peukku hieroi etusormen syrjää - > rahamies, siis... Samoin tein viittilöi kohti tiensivua.

No pysähdyin seuraavalle pysäkille ja Bimmeri parkkeeraasi perään. Autosta nousee nuori keskipaahtoinen mies ja esittelee itsensä oliko se nyt joksikin Kemaliksi vai Karamiksi vai joku semmonen. Hyörii ympäri autoa ja ihastelee :shock: :shock: :shock: ja hokee Miksi näin halpa, onko vikaa?

"Juu ei kyllä tässä mitään ihmeitä, vaihdossa tullut ja pitäis vaan nopsaan päästä eroon", sanon ja jatkan: "... niinkuin pitäis myös nopsaan olla töissäkin. Voisitko kuule soitella huomenna ja jatketaan kauppaa?" Kaveri nyökkää, naputtelee takalasin myyntikyltistä numeron talteen ja tekee koesoiton. Lumia 900 rääkäisee taskussani Cow and Chikenin tunnarin ja tämä Kemal hymyilee tyytyväisenä.

"Huomiseen", hihkaisee ostajakandi ja vilkuttaa perääni. Poistun paikalta kumit ulvoen (not) kohti leipätyöpaikkaani... Mietin jännityksellä, jotta näinkö jaksaa vielä huomenna soittaa... Mutta jos soittaa, niin kerrankin pääsee tekemään kauppaa kunnon kauppiaskansan edustajan kanssa. Siitä tuleekin vuosikymmenen tinkijäiset :lol:

...jatkuu (ehkä?)
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

... ja pizzanpyörittäjien tapaan, hintahan on tänään ihan toinen - eikö ??

ostajaraukan ihmetellessä "uutta" hintaa vedoten halvempaan lapussa näkemäänsä, toteat vain hymy leveässä suin: "no seha oli va mainos"
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3384
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

pekkovee kirjoitti:... ja pizzanpyörittäjien tapaan, hintahan on tänään ihan toinen - eikö ??

ostajaraukan ihmetellessä "uutta" hintaa vedoten halvempaan lapussa näkemäänsä, toteat vain hymy leveässä suin: "no seha oli va mainos"
:lol: :lol: :lol:

Kyllä hinta on tänäänkin sama... Jos soittaa. Vielä ei luuri ole pirissyt :D
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”