
Muutamia kysymyksiä kuitenni kummittelee takaraivossa. Ensinnäki lämmöt ovat normaaliajossa 80:n ja seuraavan viivan puolivälissä ja lämpö vaihtelee semmosen vajaan puolen viisarin verran siinä ajelessa, eli "humpaa" lämpöä! jäähytysnesteen seassa ei näyttäs olevan öljyä ja öljynsyönnistä ei oo vielä tietoa (oon ajanu sillä vasta 850km). Paljo ne lämmöt on ku ne on siinä 80 ja seuraavan viivan puolivälissä? Onko lie normaalia vai pitääkö tuommosesta pienestä lämmönheivaamisesta huolestua?
Toisakseen semmonen, että ku auto seisoo jonku tunnin ja laittaa sen käyntiin niin ensin pukkaa vähä sinistä ulos putkistosta? Ajossa ei oo ollu mahollista seurata, mutta tyhjäkäynnillä ei kuitenkaan sitte käyntiin laiton jälkeen enää savuttele. Lisäksi tuntuu että kulukupuoli ei oo ihan kohallaan kuitenkaa..
Kulutuksesta on paha heittää ku mittaus just käynnissä, mutta näyttäs olevan tuommosella meikäläisen normaaliajolla semmosta 8:n litran luokkaa. Ajelen sillai että nopeusrajotus + 15km/h. Muutamia kertoja pitäny polokea tietenni konetta ku soundit on niin makiat!

Edellinen omistaja epäili että suuttimet kannattasi vaihtaa ja pumppua säädättää!?
Mitä mieltä voorumilaiset edellä mainituista ongelmista, eli että mitä pitäs tehä?!!
Ja varovaisia hinta-arvioita sitte voi kans esittää siihen että mitä tuommonen suutinremontti/pumpun säädätys maksaa ja missä ois hyvä paikka. Mielellään Pohjois-Pohjanmaalla, toki Kuopioon ja Jyväskylään ei vielä toivoton matka olis sinnekkää..

