Lohkolämppärin käytöstä?

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
laapottij
Viestit: 76
Liittynyt: 13.11.2007 14:20
Paikkakunta: Wolfborder

Lohkolämppärin käytöstä?

Viesti Kirjoittaja laapottij »

Kertookehan tietämättömälle lohkonkäytöstä!

Kun seon tuo sivviilielämä sen verran hektistä kun on omat työt ja koulu ja vielä eukonnii työt että onko mitä haettoo vehkeille siitä että auto on lähes koko ajan piuhassa? Aatohan ol 124 200d. Ku sitte jos tulloohii lähtö ni sitten se on niin vastatuulleen kulukemista se käynti ennen ku lämpiää sen jäläkeen kehrevvää ku kissa.

Mutta ieku Loisteliasta Joullluu Kaikille 8)
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Eiköhän tuo lie makuasia; joskus essonpaarissa kuullut, että tiivisteet menevät jne. Mielestäni tuossa ei pärjää kuin sähkölaitos :D
Töissä pidän koko ajan, kotona ei raatsi millään.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Mr_nice
Viestit: 79
Liittynyt: 30.9.2007 21:32
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Mr_nice »

No kait se semmonenkin riittää että päivän ensimmäinen lähtö ja jos sattuu olemaan pidemmän aika parkissa niin sillon käyttäis piuhassa sen pari tuntia.
itse en ole vielä tähän mennessä pitänyt kun pari kertaa,lähinnä siksi kun kerrostalon pihalla ei ole tolppia niin pitäis alakerran naapureiden pistokkeita lainata tai vetää omasta ikkunasta toisesta kerroksesta piuha alas :lol: ja ainenkin meidän koululla on asiat hoidettu niin hienosti että ei siellä oppilaille ole tolppa paikkoja edes maksusta,eikä yleensä riitä lailillisia paikkoja muutenkaan (kuitenkin opettajille olevia paikkoja on aina tyhjänä ja niiltä saa oppilas sit sakot) :?
Avatar
Arapaho
Viestit: 462
Liittynyt: 20.10.2007 7:49
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja Arapaho »

Aikoinaan kuulin juttuu,että jatkuva lämmitys muuttaa pitemmän päälle jäähd.nesteen koostumusta...eli pakkaskestävyys kärsis,varmuutta ei ole.
Ainakin kannattaa seurailla jäähd.nesteen määrää,vesi tuppaa haihtuun.
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65

>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29490
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jäähdytysnesteethän kannattaa jokatapauksessa vaihtaa parin vuoden välein.

Liekö "liialla" lämmittämisellä osuutta kannentiivisteen vuotamiseen sieltä lämppärinkulmalta, sehän on aika yleistä.
Avatar
L.Samarialainen
Viestit: 2178
Liittynyt: 05.11.2005 17:27

Viesti Kirjoittaja L.Samarialainen »

Papillahan on toinen talvi menossa pakkasvahdilla, tosin tämä talvi ei ole juuri lämmitintä kaivannut. Asiasta on keskustelua :arrow: viewtopic.php?t=9875&highlight=pakkasvahti
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10909
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

On sitä jo tullut tälle talvea käytettyä pari kertaa kun yövuorossa on oltu. En minä ainakaan näe tuossa pakkasvahdissa negatiivista. Ei tarvi huolehtia kellokytkimien kanssa, että mihin aikaan sitä ollaan lähdössä.

Kallishan tuo hankintahinnaltaan oli, mutta mukavuustekijät painoivat enemmän vaakakupissa. Ei ole tarvinnut jääraapan kanssa tuskailla.

Tuossa toinen vaihtoehto, joka asennetaan suoraan konehuoneeseen.
http://www.nettiosa.com/product_details.php?p=353

:)
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”