OM603:n syöttöpumppujen erot

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
L.Samarialainen

OM603:n syöttöpumppujen erot

Viesti Kirjoittaja L.Samarialainen »

Kovasti painaa mieltä nuo 7mm tapit tuolla kaapissa ja ajatuksena kävi vaihtokauppa... Minulla on ei vähäpäästöisessä pp d:n säätämä pumppu ja eräällä tutulla on vähäpäästöisessä 603:ssa "vakio" pumppu. Erona on ainakin nokka joka on vähäpäästöisessä on jyrkempi. Minua ei haittaa jos pumpusta tulee meluisampi 8) jyrkemmän nokan takia eli minä voisin pumput vaihtaakkin mutta kysymys kuuluu:

Voiko ei vähäpäästöisen pumpun laittaa vähäpäästöiseen koneeseen vai meneekö se tehoiltaan/ominaisuuksiltaan/päästöiltään "pilalle" :?:
Terho P

Re: OM603:n syöttöpumppujen erot

Viesti Kirjoittaja Terho P »

L.Samarialainen kirjoitti:vähäpäästöisen pumpun laittaa vähäpäästöiseen koneeseen
:roll: mitä meinaat?? jos ne tehtaaltaki on niitä laittaneet.. :roll:

no enivei.. käy laittaa vaikka kuinkapäin tahtoo.. muistaakseni oli niin että vähäpäästöinen pumppu pitää kovempaa kolinaa 7 mm tapeilla
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Harju

Viesti Kirjoittaja Harju »

Mää melekee arvaan kuka on tämä eräs tuttu on :shock:
L.Samarialainen

Viesti Kirjoittaja L.Samarialainen »

Terho P kirjoitti:
L.Samarialainen kirjoitti:vähäpäästöisen pumpun laittaa vähäpäästöiseen koneeseen
:roll: mitä meinaat?? jos ne tehtaaltaki on niitä laittaneet.. :roll:
L.Samarialainen kirjoitti: Voiko ei vähäpäästöisen pumpun laittaa vähäpäästöiseen koneeseen
Olet poistanut liikaa sanoja lyhentäessäsi viestiä :wink: Eli tuossapa kysymys uudestaan....

Terho P kirjoitti:no enivei.. käy laittaa vaikka kuinkapäin tahtoo.. muistaakseni oli niin että vähäpäästöinen pumppu pitää kovempaa kolinaa 7 mm tapeilla
Niin tekee eikä tuo minua haittaakkaan. Ja eilisissä irkkikeskusteluissa selvisi että vähäpäästöisyys ei kärsi jos sellaiseen laittaakin eivähäpäästöisen pumpun, eli tietoa jota alunperin kysymykselläni hain

Harju kirjoitti:Mää melekee arvaan kuka on tämä eräs tuttu on :shock:
Harju, et voi arvata joten :director: PÄÄ KIINNI :!: :lol: :lol:

:D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”