200d 86 ei käynnisty! apuja

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
lefa

200d 86 ei käynnisty! apuja

Viesti Kirjoittaja lefa »

Eli olen uusi tällä foorumilla (katsellut olen toki vieraana jo jonkin aikaa tätä) niin tarvitsisin pikaisesti apua. Ongelma alkoi kun olin unohtanut kattovalon vahingossa autoon yöksi päälle. Aamulla olin töihin lähdössä ja ei starttaa ei sitten millään, akun valitettavasti "sahasin" loppuun asti. Kaverilta sitten sain apuvirtaa, mutta ei auttanut sekään ei kunnolla edes yrittänyt. Hehkutus ongelmaa on ollut usein mutta aina on silti käymään lähtenyt. Mietin voiko asiaan vaikuttaa että kytkin kaapelit suoraan akkuun enkä maadoittanut esim. runkoon? Hehkun 80a sulake on ehjä. missähän mahtaisi olla vika kun tähän aamuun asti lähtenyt aina käymään, vaikka on joutunut avainta kääntämään usein (virrat pois virrat päälle niin kauan että hehkuvalo syttyy)
Olisi mukava päästä aamulla töihin muullakin kuin anopin kyydillä :) Hävettää :oops: vielä meinasi jäädä sanomatta että auto ei ole enää kuukauteen sammunut avaimesta. vaikuttaako jotenkin asiaan?
MatKa

Viesti Kirjoittaja MatKa »

Mittaa hehkut onko ne kunnossa, voi olla että hehkurele on jäänyt hehkuttamaan ja nyt on kaikki hehkut pimeänä. Jos ei ole yleismittaria niin voi kokeilla että "räpsiikö" kipunoita kun kokeilee akulta suoraan johdolla hehkureleeltä tulpille lähtevän pistokkeen napoihin.
S210 220 CDI -02
lefa

Viesti Kirjoittaja lefa »

Suur kiitos vastauksesta täytyykin huomenna kokeilla 2 uutta hehkua löytyy heti. ensin kun starttasi niin käynnistyi mutta sammui heti eikä sen jälkeen käyntiin kirveelläkään. ei edes kunnolla "yrittänyt" eli startatessa kuului melkein sur sur sur ja put sur sur sur put. kiitos
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”