käy ei käy ce300-24v -91
käy ei käy ce300-24v -91
elikkäs mikäs mahtaa taas olla rotassa(mersussa) vikana kun lähtee hienosti ensin käyntiin mutta sammuu hetija lähtee seuraavalla käyntiin tekee tätä yleensä aina mutta tänä aamusti ei edes yrittänyt lähteä niin lopetin sahaamisen ja menin takaisin sisälle.. perk!ele ! .. Että ehdotuksia kaipailisin ..
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
vika arvattu voi poistaa
ljlhl
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
käynnistys suuttimen johto oli löysällä sen kun paino kiinni niin rupes raksuttaa
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
kuinka paljon pitäisi olla lataus jännite kun mittaa navoista tyhjä käynnillä?V?
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
eli 13,90 riittää kun pyöritti hieman laiskasti niin ajattelin varmistaa kun akku on melko tuore
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
eipä ollut pitkä ilo siitäkään nyt tekee samaa oli suuttimen piuha missä asennossa vaan ei ole lainkaan kivaa enää 

ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
kyllä kuuluu melko pitkä surina kun vääntää virrat päälle ..bensaa tulee niin että pitäisi riittää.. voiko noista mennä käynnistyssuutin kun lähtee yhtä huonosti käyntiin oli siinä johto kiinni tai ei... kaasua kun painaa niin lähtee käyntiin ja käy kunhan pitää kierroksia vähän aikaa n.2000rpm.. on vaan melko vittumaisessa paikassa se käynnistys suuttimen toinen ruuvi.. mutta tänään lähtee sekin kunhan saan tallin lämpimäksi!
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Mulla ainakin meni m103:sta kerran käynnistyssuutin tukkoon. Paineilmalla ja cleanerillä tuo aukesi.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
nyt on melko varmaa tietoa siitä ettei käynnistyssuuttimessa ole mitään vikaa.. mutta mitä ihmetelen seuraavaksi? lisäilmaventtiiliä ?
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
no niin vika toivottavasti löydetty/korjattu lisäilmaventtiili ei liikkunut kun ehkä 2mm .. WD40 ja mopon akkulaturilla virtaskaa lisäilmaventtiilin napoihin nopealla on/off/on/off liikkeellä ja välillä WD40 sumua väliin niin kauan että venttiili liikkuu täysin ... sitten takasin paikoilleen ja huh käy mutta sammuu 1min käynnin jälkeen kun seinään kappas yksi johto oli unohtunut irti se kiinni ja käyntiin tyhjäkäynti seilaa ja sammuu .. pientä tutkimista ja mikään muu ei voi olla vialla kun perussäätö ja säätämään vähän aikaa säädettyäni totesin että lisäilmaventtiili on ollut jo edellisen omistajan aikoihin jumissa ja se on pyörittänyt perussäätö ruuvia niin kauan että on saanut vehkeen jotenkin käymään nyt käy paljon paremmin kun koskaan .. täytyy vaan säätää se vielä jossain missä saa sondin putkeen jos saisi vielä hienommin käymään.. taisi mersu vaan pelästyä megasguirt sivustojen surffailua ja rupes taas toimimaan 

ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Perussäätöä ei normaali huoltomies saa kohdalleen.
Pitää olla epänormaali.
Eli: Säätö onnistuu ainoastaan EHA:n virtaa seuraamalla. Sekin homma.edellyttää taatusti kunnossa olevaa auton omaa lambda-anturia.
Mittari mA-alueelle ja EHA:n johtojen väliin. Kone varmasti kuumaksi ja seurataan virtaa. Virta tulee olla 0mA +/-1 suuntaansa. Haetaan sille alueelle varovasti seosruuvia kääntelemällä. Lopuksi sitten voi tarkistaa pakokaasuanalysaattorilla, pitäisi sattua alueelle.
Työ tehdään näin siksi, että säädölle jäisi alue millä toimia.
Lucky-Dockilla on oma boschin laite tähän hommaan, mutta työn voi tehdä näinkin.
Mittariksi käy laadukas yleismittari esim. Fluke tällä minun systeemillä.
Pitää olla epänormaali.

Eli: Säätö onnistuu ainoastaan EHA:n virtaa seuraamalla. Sekin homma.edellyttää taatusti kunnossa olevaa auton omaa lambda-anturia.
Mittari mA-alueelle ja EHA:n johtojen väliin. Kone varmasti kuumaksi ja seurataan virtaa. Virta tulee olla 0mA +/-1 suuntaansa. Haetaan sille alueelle varovasti seosruuvia kääntelemällä. Lopuksi sitten voi tarkistaa pakokaasuanalysaattorilla, pitäisi sattua alueelle.
Työ tehdään näin siksi, että säädölle jäisi alue millä toimia.
Lucky-Dockilla on oma boschin laite tähän hommaan, mutta työn voi tehdä näinkin.
Mittariksi käy laadukas yleismittari esim. Fluke tällä minun systeemillä.
en tiedä EHA
mutta eikös tuo perussäätö tehty tuosta joutokäyninseoksen säätö ruuvista.. eli mistä pitää mitata??
tyhmät kysymykset 1 ^

tyhmät kysymykset 1 ^
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Alfamer kusettaa... eli ilmamäärämittarin anturilta pitää mitata? ja mistä navoista kun siinä on kolme napaa??
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Öö. Siinä kolminapaisessa on säätövastuksen kolme napaa ja sen avulla ei taida pystyä seosta mittaamaan. Muuttuuhan senkin arvo pikkuisen kun säätöruuvia kääntää mutta ei siitä mitään iloa ole.eero1989 kirjoitti:Alfamer kusettaa... eli ilmamäärämittarin anturilta pitää mitata? ja mistä navoista kun siinä on kolme napaa??
Sanoiko Alfamer, millä aparaateilla mittaukset pitäisi suorittaa?
Katso jäsen romun viesti. Se EHA:n liitin on myös kiinni määräjakajassa mutta toisella puolella kuin ilmamääräläpän anturi. Siinä on kaksi napaa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
paine-eronsäädin?
Alfamer kertoo: Seossuhteen tarkkaa säätöä varten tarvitaan pakokaasuanalysaattori,joka mittaa CO-pitoisuuden... puhutaan vaan joutokäyntiseoksen säädöstä.. siinä lukee myös että ellei pakokaasuanalysaattoria ole käytössä niin säädä niin että moottori käy mahdollisimman tasaisesti.. ajattelin kumminkin säätää sen ns. ohjearvoihin
kun nyt saan sen tietooni että mistä mitataan..
Alfamer kertoo: Seossuhteen tarkkaa säätöä varten tarvitaan pakokaasuanalysaattori,joka mittaa CO-pitoisuuden... puhutaan vaan joutokäyntiseoksen säädöstä.. siinä lukee myös että ellei pakokaasuanalysaattoria ole käytössä niin säädä niin että moottori käy mahdollisimman tasaisesti.. ajattelin kumminkin säätää sen ns. ohjearvoihin
kun nyt saan sen tietooni että mistä mitataan..
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
eli tämän näköinen mötti http://www.automotive-tradition.de/en/t ... gung04.jpg
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Kun pääset kiinni asiaan, tarkasta virta myös kierroksilla esim 2000r/min. Virran tulisi pysyä aikalailla aloillaan.
Laitappa myös se alhvameeri nyt syrjään suosiolla, ettei mee mehtään muuten hyvä säätö.

Ai, nii: Sytkäpuoli tulee olla myös tip-top kunnossa ennen säätöä. Ja ilmavuodot myös tarkasti tutkailtu, jne,jne.
Laitappa myös se alhvameeri nyt syrjään suosiolla, ettei mee mehtään muuten hyvä säätö.

Ai, nii: Sytkäpuoli tulee olla myös tip-top kunnossa ennen säätöä. Ja ilmavuodot myös tarkasti tutkailtu, jne,jne.
-
- Viestit: 159
- Liittynyt: 19.1.2008 20:05
- Paikkakunta: Pori
Lainasin kirjastosta semmossen korjausoppaan, tais olla just alhvameerin tekeleitä, yleensä siinä oli jostain rekkuleesta laitettu kuvakin melkein mustalla pohjalla joku musta varjo ja musta nuoli että siinäpä se. Muttei sen parempaa tietoo että mistä päin autoo kuva oli otettu... Totesin aika huonoksi opukseksi.
Oiskohan noita jossain helpommin luettavia oppaita? Kattelin Amazoonista mut se on vähäsen vaikee plokata silti...
Oiskohan noita jossain helpommin luettavia oppaita? Kattelin Amazoonista mut se on vähäsen vaikee plokata silti...