Kaasuvivuston sähköpistokehässäkkä

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Absinthe
Viestit: 114
Liittynyt: 13.2.2007 21:29

Kaasuvivuston sähköpistokehässäkkä

Viesti Kirjoittaja Absinthe »

Elikkäs irroittaessani kaasuvivustoa pumpusta huomasin pumpulta lähtevän tangon menevän jonkinlaiseen vivustoon ja tämän vivuston alla oli kolminapainen sähköliitin, joka oli kiinni jonkinlaisessa "rulla" kytkimessä. Liitinhän meni tietysti rikki kun hermot oli muutenkin tiukalla. Tämä sähköinen kytkin painuu pohjaan kun kaasua painetaan yli puolenvälin. Mikähän tämmöinen kytkin mahtaa olla?

Kehonsiirtelyväline on 300tdt 92
Absinthe
Viestit: 114
Liittynyt: 13.2.2007 21:29

Viesti Kirjoittaja Absinthe »

Vastaanpa itse itselleni. Ensin luulin, että se sähköhässäkkä liittyy jotenkin kickdowniin, koska se menee päälle vasta puolellakaasulla-->täyskaasulla mutta huomasin sitten että se liittyykin jotenkin siihen pakokaasunkierrätys järjestelmään. Mutta miten siinäpä vasta kysymys...
PETE Benz
Viestit: 1
Liittynyt: 18.1.2008 17:13
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PETE Benz »

Minulla oli ennen tuollainen 300TDT -89, ja siinä oli vikaa samanlaisessa mikrokytkimessä; ajettaessa auton turbo oli joko päällä tai pois eli melkoisen vaihtelevaa kyytiä mentiin. Kytkimen päässä oleva pieni pyörä kuluu, ja sitä ohjaavan tanko/ohjausluistimen väliin tulee klappia.
Uuden kytkimen saat Veholta tai minulta, koska jäi ylimääräinen uusi kytkin varaosalaatikon pohjalle.
Jos kiinnostaa pistä yv.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”