mb 300ce vm89 öljytilavuuksista

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
jaskaz
Viestit: 8
Liittynyt: 24.3.2008 0:33
Paikkakunta: mb 300ce, mb 300sel,bmw 750ia

mb 300ce vm89 öljytilavuuksista

Viesti Kirjoittaja jaskaz »

eli tuli ostettua toummoinen 300ce automaatti vuosimallia 89

ja semmosta että

-mitä öljyä tolle 12v padalle kannattas laittaa? ja paljonko menee suodattimen kera

-paljonko menee tuonne automaatti lootaan öljyä laatikko+turbiini?

-ja mitä öljyä menee perään? ja paljonko


kiitosta etukäteen :wink:
Lepist0
Viestit: 70
Liittynyt: 13.9.2007 15:06

Viesti Kirjoittaja Lepist0 »

Meniköhän sinne moottoriin öljyä joku 6l.. Muistaakseni semmosta puhetta on voorumilla ollut. Kertokaa, mikäli tässä ollaan aivan väärässä.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

-mitä öljyä tolle 12v padalle kannattas laittaa?
Ei ole mitenkään tarkka öljystään.
-paljonko menee tuonne automaatti lootaan öljyä laatikko+turbiini?

8 litraa riittää varmasti. Vaihda myös suodatin.
-ja mitä öljyä menee perään? ja paljonko
Jos on ASD niin siihen tarkoitettu öljy Veholta tai KL-Varaosilta.
Lukottomaan perään esim. Mobil HD-A, kunhan on Mersun kaipaamat lisäaineet.
Tilavuus on 1,5 litran paikkeilla.

Tervetuloa Meselle.
Avatar
jaskaz
Viestit: 8
Liittynyt: 24.3.2008 0:33
Paikkakunta: mb 300ce, mb 300sel,bmw 750ia

Viesti Kirjoittaja jaskaz »

juu täytyy laittaa mutta oiskohan ow öljyt hyvät vai vähän jäykempää

muistaakseni toomaattiin menee mobil atf 220? samoin kun tehostimeen
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eiköpä tuo 5w40 lie käypäinen. :roll:
Automaattiin käy ATF220, itse olen laittanut 320.
Tehostimeen Mersulla on öljy erikseen.
wiimax.fi
Avatar
jaskaz
Viestit: 8
Liittynyt: 24.3.2008 0:33
Paikkakunta: mb 300ce, mb 300sel,bmw 750ia

Viesti Kirjoittaja jaskaz »

vielä kysyisin samassa treadissa vaikka asia ei tänne kuulukkaan että millä keinoin kannattaisi sähkö kattoluukun kunnostusta ruveta tekemään meinaan vika on että aukee niin ikään vinossa koko luukku ja voiko vaijerit rasvata jotenkin että rupeis pelaan tai voiko kiristää jos on jo venyneet?

sitten toinen kuskin s.lasi ei mene loppuun asti kiinni eli kuuluu käytettäessä semmosta muutaman poikki menneen hampaan raksutusta.. korjaantuuko ostamalla uuden nostimen/moottorin minkälainen rakenne siellä on??? :wink: :?:


ja sitten vielä kun tomaatti luistaa 2-3 vaihteen välillä ja ittellä ei oo paikkaa laittaa niin minkähintanen homma suunnille on tommonen paineitten lisäys/vaijerin säätö ja onko tampereen suunnalla minkään laista mb liikettä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”