suuttimet 124 300tdt.

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
outi2
Viestit: 111
Liittynyt: 29.3.2006 20:49

suuttimet 124 300tdt.

Viesti Kirjoittaja outi2 »

hehkutulpat sain vaihdettua olihan melkoista taiteilua.nyt ajattelin kiristää ykkös ja kakkos suutinta kun säklättää kummasti ja kusee sieltä juuresta juuressa on joku muovi sekin osittain näyttäis sulaneen. mistä kohti suutinta arvaa mennä kiristään ja millä työkalulla ahtaalta näyttää
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Ei sieltä juuresta oikein vois tulla naftaa, eikhään se tule ylempää.
Kato ylivuotoletkut ensimmäisenä.
Ei siinä suutinrungossa ole kiristettäviä paikkoja.
No Merc at the moment
outi2
Viestit: 111
Liittynyt: 29.3.2006 20:49

Viesti Kirjoittaja outi2 »

mistä lie tsupsuttava ääni ja kun moottorin pesin niin vettä kun suuttimen juureen ruutas niin tuli selvästi ilmakuplia.
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Taitaa tulla kannen ja kammion välistä.
No Merc at the moment
outi2
Viestit: 111
Liittynyt: 29.3.2006 20:49

Viesti Kirjoittaja outi2 »

mitä sille pystyis tekemään että vuoto ja ääni loppuu.
outi2
Viestit: 111
Liittynyt: 29.3.2006 20:49

Viesti Kirjoittaja outi2 »

pitäiskö suutin remontti teettää
ja paljonkohan maksaa. oulusta ei taida kunnollista suutin remontin tekijää löytyä.kokemusta edellisen mersun kans ainaski yhdestä diesel korjaus liikkeestä.
Avatar
MatKa
Viestit: 314
Liittynyt: 25.3.2006 12:20
Paikkakunta: Oulun kupeessa

Viesti Kirjoittaja MatKa »

Vaatii esikammioiden käyttämisen irti, siihen taas tarvii erikoistyökalun. Ei niille suuttimille mitään tarvi tehdä jos se vaan supsuttaa.
S210 220 CDI -02
Avatar
PKivimäki
Viestit: 75
Liittynyt: 24.9.2007 15:32
Paikkakunta: Corneville
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PKivimäki »

Suuttimen kiristäminen tarttee erityismallisen pitkän 27 mm. hylsyn. Ja se esikammion kiristäminen erikoistyökalun.

En minä ainakaan jaksa tsuputtelua kuunnella. Mistäs syystä menee aina ykkössylinteriltä löysäksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”